Elektriautod (ja muud erilised autod..)

Siin räägitakse seda mis sülg suhu toob
Vasta
Kasutaja avatar
Opo
DigiTVfänn
Postitusi: 762
Liitunud: 13:01, 21 Juun 2008
Asukoht: keskmisest põhjapoole

Re: Elektriautod (ja muud erilised autod..)

Postitus Postitas Opo »

Polestar 2 omaniku tuju, peale 2 aastat ja 125000km.
Amiko Mini HD + AOC e2450Swh.
Kasutaja avatar
Scott
Digivanake
Postitusi: 3314
Liitunud: 02:00, 22 Dets 2005

Re: Elektriautod (ja muud erilised autod..)

Postitus Postitas Scott »

DIY elektriauto laadija

https://tartu.postimees.ee/8013496/anne ... le-laadija

...

Mul on õues elektripostil kaitsesautomaatide ja pistikupesa ümbriskapp tehtud veneaegsest pesumasinast ja postile kinnitus lastekelgu raamist. Tõe huvides, pesumasina kuju pole säilinud, lihtsalt materjali taaskasutus.
Kasutaja avatar
peeter3000
Digivanake
Postitusi: 8384
Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
Asukoht: Tallinn

Re: Elektriautod (ja muud erilised autod..)

Postitus Postitas peeter3000 »

Formula Student Team Tallinn
Maailmameistrid!
FS Team Tallinn on ametlikult maailma parim tudengivormeli meeskond! #1 ülemaailmses arvestuses 549 elektrivormeli (EV) kategooria tiimi hulgast!
18 aastat rasket tööd ning unetuid öid on viinud kulminatsioonini.
Eestist, kus puudub igasugune autotööstus ning valitseb suur inseneride puudus, suutsime teha silmad ette Euroopa tippülikoolide meeskondadele, tõestades, et me pole vähimalgi määral kehvemad – hoopis vastupidi! Piisava töötahte ja eestlasele omase jäärapäisusega on kõik võimalik!
Palju õnne kõigile praegustele ja endistele tiimiliikmetele, kes on 18 aasta jooksul oma panuse andnud – me tegime selle ära!
Suur tänu kõigile, kes meie tegevustesse usuvad ning leiavad mahti meid toetada! Ilma teie abita poleks see kõik võimalik
Formula Student on rahvusvaheline tootearendusvõistlus, mis on suunatud inseneri- ja autotehnnika eriala üliõpilastele. Idee sai alguse USA-s, kus ülikoolide meeskonnad on Formula SAE sarjas omavahel võistelnud juba ligi kolmkümmend aastat. Formula Studenti võistluste põhieesmärgid on reaalse vormelauto prototüübi kavandamine, ehitamine ja esitlemine ning loomulikult ka võistlustingimustes auto proovilepanek. Võistluse käigus tuleb tudengitel autotööstuse tippinseneridele kaitsta ehitatud vormelauto disaini, kuluaruannet ning äriplaani. Punkte kogutakse ka dünaamilistel aladel autot proovile pannes.
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922
Kasutaja avatar
peeter3000
Digivanake
Postitusi: 8384
Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
Asukoht: Tallinn

Re: Elektriautod (ja muud erilised autod..)

Postitus Postitas peeter3000 »

elektriautod ja hiina
Tihti pole need “serverid” isegi mitte hiinas vaid pisike mehike tassib kusagil kadrioru pargis andmeid flopiga ühest internetist teise kust need siis läbi väikese 6m satiantenni kosmosesse kaovad.
https://www.err.ee/1609595219/hiina-luu ... sasti-ligi
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922
Kasutaja avatar
peeter3000
Digivanake
Postitusi: 8384
Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
Asukoht: Tallinn

Re: Elektriautod (ja muud erilised autod..)

Postitus Postitas peeter3000 »

lidar vs tesla "autod on varustatud vaid mitmete kaamerate ja arvutiga, mis suudavad sekundis miljoneid toiminguid teha"
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922
Bushido
Digivanake
Postitusi: 1064
Liitunud: 13:23, 11 Mai 2009

Re: Elektriautod (ja muud erilised autod..)

Postitus Postitas Bushido »

Elektrum Drive’i äriarendusjuht Martin Raadik: „Autotootjad loevad elektriauto aku eluea lõppenuks, kui selle mahtuvus langeb alla 80%. Kuid selle piiri kätte jõudmisel ei muutu auto sugugi kasutuskõlbmatuks. Kui uus auto läbib ühe laadimisega näiteks 500 kilomeetrit, siis 80% jõudluseni kahanenud aku suudab jätkuvalt läbida ühe laadimisega 400 kilomeetrit, mis on “eluea lõppu” jõudnud aku kohta igati praktiline sõiduulatus. Tesla Model S aastatepikkuste analüüside andmed näitavad, et paljud autod säilitavad üle 90% oma akumahtuvusest ka pärast 250 000 km läbimist, mida loetakse keskmise sisepõlemismootoriga auto elueaks. See näitab, et elektriautod võivad olla vastupidavamad kui tavalised autod – ülejäänud auto laguneb kindlasti varem kui täielik töövõimetus elektriauto akut tabab. Elektrum Drive plaanib juba lähiaastatel mitmekordistada elektrilaadijate arvu kõikjal Eestis, tänu millele võivad ka väljaspool suuri tõmbekeskusi elavad inimesed rahuliku südamega elektrisõidukite ostmist kaaluda. Kui täna on Eestis üle 100 Elektrum Drive laadimiskoha, siis 2025. aasta lõpuks tõuseb see 330-ni, 2026. aastaga ligi 600-ni ning 2027. aastaks 800-ni. Muuhulgas tekivad laadimisjaamad näiteks enam kui 200 Coop kaupluse juurde üle Eesti.“
Eestis on hetkel kasutuses üle 8600 elektriauto.
https://www.elektrum.ee/ee/eraklient/uu ... liiga-kaua
Vasta

Mine “Muidujutt”