5. leht 47-st
Re: lennundus
Postitatud: 22:13, 29 Jaan 2011
Postitas hansch
enne oli siin juttu lennukitest millega lennanud,
ise olen lennanud airbus'idega A319,320
Fokker 50
ja boeingud 737-300,500,800
737-800 oli uus lennuk, väga mugav-nahkistmed, ekraan näitas teekonda, tooli sees kõrvaklappide auk, kust tuli ka mingeid raadiokanaleid:P
Re: lennundus
Postitatud: 09:41, 30 Jaan 2011
Postitas Kolb
hansch kirjutas:enne oli siin juttu lennukitest millega lennanud,
ise olen lennanud airbus'idega A319,320
Fokker 50
ja boeingud 737-300,500,800
737-800 oli uus lennuk, väga mugav-nahkistmed, ekraan näitas teekonda, tooli sees kõrvaklappide auk, kust tuli ka mingeid raadiokanaleid:P
Kadestan Sind Hansch! Mul pole piloodi pabereidki veel.
Re: lennundus
Postitatud: 14:09, 30 Jaan 2011
Postitas hansch
Kolb kirjutas:hansch kirjutas:enne oli siin juttu lennukitest millega lennanud,
ise olen lennanud airbus'idega A319,320
Fokker 50
ja boeingud 737-300,500,800
737-800 oli uus lennuk, väga mugav-nahkistmed, ekraan näitas teekonda, tooli sees kõrvaklappide auk, kust tuli ka mingeid raadiokanaleid:P
Kadestan Sind Hansch! Mul pole piloodi pabereidki veel.
purjus oled vee?
Re: lennundus
Postitatud: 14:30, 30 Jaan 2011
Postitas siil udus
Ma olen AN-2 ga lennanud. Ilma paberiteta.
Re: lennundus
Postitatud: 14:34, 30 Jaan 2011
Postitas peeter3000
olen küll võhik ,aga ju siis mõeldakse "lendamise" alla "pardal viibimist".
Re: lennundus
Postitatud: 14:47, 30 Jaan 2011
Postitas Henkka
Ehk seda, kui oled reisija kategoorias "shitload" ja reisid otse loomulikult "cattle class" reisijana...
Re: lennundus
Postitatud: 14:48, 30 Jaan 2011
Postitas Kolb
hansch kirjutas:Kolb kirjutas:hansch kirjutas:enne oli siin juttu lennukitest millega lennanud,
ise olen lennanud airbus'idega A319,320
Fokker 50
ja boeingud 737-300,500,800
737-800 oli uus lennuk, väga mugav-nahkistmed, ekraan näitas teekonda, tooli sees kõrvaklappide auk, kust tuli ka mingeid raadiokanaleid:P
Kadestan Sind Hansch! Mul pole piloodi pabereidki veel.
purjus oled vee?
"...ise olen lennanud airbus'idega....."
Pole üldsegi halvas mõttes seda öelnud aga kõlab kuidagi kaheti mõistetavalt.
Re: lennundus
Postitatud: 15:57, 30 Jaan 2011
Postitas maunts001
pardal olnud ehk siis reisinaja kka mõeldud
paljud ju meist ikka ise on juhtinud lennukit
väga vähesed ma arvan
....ja ma lihtsalt niisama küsisin, huvipärast puhtalt
Re: lennundus
Postitatud: 18:43, 30 Jaan 2011
Postitas hansch
okei okei, peace!
aga miks flightradar24 läks jälle vanema versiooni peale
Re: lennundus
Postitatud: 21:31, 30 Jaan 2011
Postitas maunts001
...vist ainult testisid uut versiooni
Re: lennundus
Postitatud: 08:24, 27 Sept 2011
Postitas peeter3000
Re: lennundus
Postitatud: 20:51, 10 Okt 2011
Postitas hansch
Re: lennundus
Postitatud: 08:22, 11 Okt 2011
Postitas peeter3000
BOE103 on Boeing 787-881 (B788).
Re: lennundus
Postitatud: 09:27, 11 Okt 2011
Postitas officer
siil udus kirjutas:Ma olen AN-2 ga lennanud. Ilma paberiteta.
...no mina ammustel aegadel lennukoolis selle lennukiga alustasin:)
(siiamaani, kui vahest valesid jooke vales koguses manustatud, näen ja kuulen lennõpetaja röögatust: "kapot/gorizont")...ehk eesti keeles armatuurlaud ja nähtav horisont peavad paraleelsed olema
!
Re: lennundus
Postitatud: 14:37, 16 Aug 2012
Postitas peeter3000
kui kedagi huvitab ,võib jälgida AFL103 hommikust pommihäire lendu tagantjärele.
Flightradar24>playback > ja lend AFL103.(või pane otsingusse AFL103 ja näitab kogu lennu)
maandus Reykjavikis kl.6.25