Re: Elektriautod (ja muud erilised autod..)
Postitatud: 11:41, 05 Jaan 2014
Tere tulemast siia forumisse ja tänud et ka facebook'i mittekasutajatele mingi info tuleb (kuulun ise ka nende hulka).
toruonu kirjutas: kuna nende kasutatavad tehnoloogiad erinevad kardinaalselt konkurentide omadest.
peeter3000 kirjutas:toruonu kirjutas: kuna nende kasutatavad tehnoloogiad erinevad kardinaalselt konkurentide omadest.
Sa pead silmas Panasonicu lithium-ion battery cell-i??
"A lithium ion battery is a high energy density, 3.6V battery that is widely used in the portable equipment market. It uses lithium metallic oxide in its positive electrode (cathode) and carbon material in its negative electrode (anode), and the lithium ions inside the battery transfer between the positive electrode and the negative electrode during charge or discharge."
-----
The lithium-ion battery cells purchased from Panasonic will be used to power the award winning Model S as well as Model X, a performance utility vehicle that is scheduled to go into production by the end of 2014.
(Panasonic)
satik kirjutas:Teslast ja talvest (mida meil vee ei ole) - http://arileht.delfi.ee/news/uudised/te ... d=67549150
toruonu kirjutas: Sakslased TMC-s väidavad, et autobahni kiirustel saavad nad sõita ca 150-160km, siis peaks uuesti laadima. Sõites ~160-190km/h ongi see normaalne distants mis sa saad. Ka su bensukas võtab siis 3x rohkem kütust (M5 sõites max kiirusega võttis vist 69l/100km kütust näiteks niiet saaks alla 100km sõita 200+ km/h kiirusel).
peeter3000 kirjutas:tundub küll ,et kiirused olid 150-210km/h, aga see on ka täiesti normaalne bahni kiirus "premium" auto jaoks.
Nii sõidavad seal kõik MB-d (E,S jne.), Audid,VW (Passat,CC),BWW-d jne.
Kui test tehti nädalavahetusel kl.17-00 või pühapäeval kl.07-15, siis saab lõdvalt sõita ka 200km bahnil täisgaasiga (teed on suht tühjad, pühapäeval ei sõida ka suured veokad ,+7,5T- kell 00-22).
Niiet selle 400-se kulu saab sõites 200-210km/h.
Kahjuks ei ole ka minul seda AB lehte,kuigi ma neid saksa versioone kogun..
peeter3000 kirjutas:Amsterdam-Münhen 900km.
elektrikulu 63,50eur
kui diisel =1,40e/L ,siis rahaliselt ca 5L/100km diisliga.
211kW->900km=23,5kW / 100km
tundub ,et Saksas maksab 1kW kiirlaadijas ca 0,30e (tavakasutajale)
ehk 7eur/100km.