Starmani Klienditeenindus
- Carat_EST
- Digivanake
- Postitusi: 1332
- Liitunud: 00:07, 06 Juul 2008
- Asukoht: Ida-Harjumaa
- On tänanud: 7 korda
- On tänatud: 4 korda
Starmani Klienditeenindus
Mida arvate Starmani klienditeenindusest?
Küsin, sest Starman kirjeldab (tööpakkumistes ja mujal) end selliselt:
"Starman on kaabellevi- ja telekommunikatsiooniteenuseid pakkuv firma, mille eesmärk on klientide heaolu. Tänu teenuste edastamise kõrgele kvaliteedile ning suurele valikuvõimalusele, oleme saavutanud koha turuliidrite seas. Samuti on klienditeenindus olnud aastaid Starmanis tugeva tähelepanu all - osaleme aktiivselt Hea Teeninduse Ühingu töös. Eelmisel aastal pälvis Starmani töö Aasta Teenindusteo tiitli."
igasugune positiivne ja negatiivne tagasiside oodatud...
Küsin, sest Starman kirjeldab (tööpakkumistes ja mujal) end selliselt:
"Starman on kaabellevi- ja telekommunikatsiooniteenuseid pakkuv firma, mille eesmärk on klientide heaolu. Tänu teenuste edastamise kõrgele kvaliteedile ning suurele valikuvõimalusele, oleme saavutanud koha turuliidrite seas. Samuti on klienditeenindus olnud aastaid Starmanis tugeva tähelepanu all - osaleme aktiivselt Hea Teeninduse Ühingu töös. Eelmisel aastal pälvis Starmani töö Aasta Teenindusteo tiitli."
igasugune positiivne ja negatiivne tagasiside oodatud...
-
- Entusiast
- Postitusi: 364
- Liitunud: 12:12, 08 Aug 2008
- Asukoht: Rae küla
- On tänanud: 4 korda
- On tänatud: 3 korda
Re: Starmani Klienditeenindus
Minu viimatine kogemus:
Iseasi, mis edasi saab
EDIT: Just vaatasin Starman.ee- koduleht uuendatud, kuid andmed vanad
Enne kella kuut vastusStarman klienditeenindus saajale mina
näita detaile 5:58 (täna, s.o 18.aug) Vasta
Lugupeetud Rene
Täname Teid pöördumise eest!
Teie kiri on edastatud vastava valdkonna spetsialistile.
Lugupidamisega
Julia Karpenko
AS Starman klienditeenindus
Klienditoe telefon: 1770
Faks: 677 9901
e-post: [email protected]
<http://www.starman.ee/>
>>Klient saatis e-maili
>>Kellelt: [email protected]
>>Aeg: 16.08.2008 10:43
>>Pealkiri: Tagasiside Starmani koduleheküljelt
>>Sisu: Sisu:
>>Teema:Tagasiside koduleheküljelt
>>Küsimus:Tere!
>>Kas tähelepanekut:
>>1. Teie kodulehel pole uuendatud infot Zuumbox ver 2 kohta.
>>2. Zuumbox 2-l puudub pakendil oleva pildi järgi VGA väljund, kuigi pakendil on kirjas, et see olemas on.
>>Tänan tähelepanu eest
Iseasi, mis edasi saab
EDIT: Just vaatasin Starman.ee- koduleht uuendatud, kuid andmed vanad
Re: Starmani Klienditeenindus
Minu kogemused on üldiselt positiivsed.
Enne Zoomboksi renti helistasin nende klienditoele (kusjuures ei pidanud 5 minutit ootejätrjekorras ootama nagu Elioni klienditoe puhul) ja seletati mulle ilusti lahti boksi renditingimused.
Esindusest boksi rentides oli klienditeenindus äärimiselt meeldiv ja ilma küsimata seletas mulle klienditeenindaja lahti boksi ühendamist ja tutvustas kaasas olevaid jubinaid.
Veidi negatiivsem oli see kui boksi pult ei tundnud ära mu telekat ja selles osas klienditoelt abi paludes õhkas vene aktsendiga tütarlaps (vist oli seesama Julia) et boksi versioon 2 nii uus, et tema ka ei tea, aga lubas tehnikutelt uurida. Ca 10 minutit hiljem helistas tagasi ja ütles, et ka tehnikud veel ei tea probleemile lahendust kuid on ka teistelt klientidelt kuulnud selle olemasolu. Soovitas mõne päeva pärast tagasi helistada, et selleks ajaks on nad seda boksi paremini tundma õppinud ja ehk oskavad aidata.
Nii et ehk viimasele kontaktile annan hindeks 4-, ülejäänut hindaks hindele 5.
Enne Zoomboksi renti helistasin nende klienditoele (kusjuures ei pidanud 5 minutit ootejätrjekorras ootama nagu Elioni klienditoe puhul) ja seletati mulle ilusti lahti boksi renditingimused.
Esindusest boksi rentides oli klienditeenindus äärimiselt meeldiv ja ilma küsimata seletas mulle klienditeenindaja lahti boksi ühendamist ja tutvustas kaasas olevaid jubinaid.
Veidi negatiivsem oli see kui boksi pult ei tundnud ära mu telekat ja selles osas klienditoelt abi paludes õhkas vene aktsendiga tütarlaps (vist oli seesama Julia) et boksi versioon 2 nii uus, et tema ka ei tea, aga lubas tehnikutelt uurida. Ca 10 minutit hiljem helistas tagasi ja ütles, et ka tehnikud veel ei tea probleemile lahendust kuid on ka teistelt klientidelt kuulnud selle olemasolu. Soovitas mõne päeva pärast tagasi helistada, et selleks ajaks on nad seda boksi paremini tundma õppinud ja ehk oskavad aidata.
Nii et ehk viimasele kontaktile annan hindeks 4-, ülejäänut hindaks hindele 5.
- aandra
- Õpetaja
- Postitusi: 2251
- Liitunud: 17:06, 12 Aug 2003
- Asukoht: Tallinn/Dagö:Tärkma
- On tänanud: 300 korda
- On tänatud: 55 korda
Re: Starmani Klienditeenindus
Pole ka siiani ühtegi halba kogemust. Akadeemia tee peakontori tädid on küll väga lahked ja abivalmis. Olen seal 2x käinud ja alati mulle positiivse lahenduse saanud (kui klient lahkub talle positiivse lahendiga on see igal juhul positiivne kas kohe või kaudselt ka firmale).
- Carat_EST
- Digivanake
- Postitusi: 1332
- Liitunud: 00:07, 06 Juul 2008
- Asukoht: Ida-Harjumaa
- On tänanud: 7 korda
- On tänatud: 4 korda
Re: Starmani Klienditeenindus
Mul on nendega Zuumbox-i ostmisest saadik olnud 3-4 korda kirjavahetust, ka siis on olnud vahest tagasiside - et küsimus on edastatud tehnikutele. Sealt tehnikaosakonnast aga on seni tagasiside null (jah osadele oma küsimustele olen mujalt (sh Levira) vastused saanud).
Huvitav kas ja kui palju Starmani tehnilisi töötajaid loevad seda foorumit?
Korrektset tagasisidet pole ma siin neilt küll leidnud (et oleks kuidagigi mõista et see pärineb Starmanist). Samas on Levira inimeste tagasiside siin foorumis tuntav.
Tundub et sarnane olukord on ka foorumite http://www.elfaelektroonika.ee/foorum/ ning http://foorum.hinnavaatlus.ee/ DVB-T teemalistes osades.
Võrdluseks olgu öeldud et Elioni tehniline personal osaleb aktiivselt oma nõu ja abiga kõigis neis foorumites mis seostuvad Elioni IPTV, Amino, SpeedTouch jne küsimustega:
http://foorum.elion.ee/foorum/
http://www.digi-tv.ee/viewforum.php?f=58
http://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=191182
http://www.elfaelektroonika.ee/foorum/showthread.php?t=35463
jt.
Veel on Starmani klienditeeninduse suureks puuduseks et klienditoele saadetud e-maile (sh tagasiside veebi kaudu) loetakse ja vastatakse ainult tööpäeviti ja tööajal. 24/7 töötav klienditugi võiks ju lisaks telefoni teel abiandmisele teha seda ka ööpäevaringselt maili teel.
Huvitav kas ja kui palju Starmani tehnilisi töötajaid loevad seda foorumit?
Korrektset tagasisidet pole ma siin neilt küll leidnud (et oleks kuidagigi mõista et see pärineb Starmanist). Samas on Levira inimeste tagasiside siin foorumis tuntav.
Tundub et sarnane olukord on ka foorumite http://www.elfaelektroonika.ee/foorum/ ning http://foorum.hinnavaatlus.ee/ DVB-T teemalistes osades.
Võrdluseks olgu öeldud et Elioni tehniline personal osaleb aktiivselt oma nõu ja abiga kõigis neis foorumites mis seostuvad Elioni IPTV, Amino, SpeedTouch jne küsimustega:
http://foorum.elion.ee/foorum/
http://www.digi-tv.ee/viewforum.php?f=58
http://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=191182
http://www.elfaelektroonika.ee/foorum/showthread.php?t=35463
jt.
Veel on Starmani klienditeeninduse suureks puuduseks et klienditoele saadetud e-maile (sh tagasiside veebi kaudu) loetakse ja vastatakse ainult tööpäeviti ja tööajal. 24/7 töötav klienditugi võiks ju lisaks telefoni teel abiandmisele teha seda ka ööpäevaringselt maili teel.
- aandra
- Õpetaja
- Postitusi: 2251
- Liitunud: 17:06, 12 Aug 2003
- Asukoht: Tallinn/Dagö:Tärkma
- On tänanud: 300 korda
- On tänatud: 55 korda
Re: Starmani Klienditeenindus
Võiks muidugi olla aga proovi mõne väljamaise klienditoega väljaspool tööaega kontakti saada. Minu kogemustel ei mingit vastust. Ainult e-r 9-17 ja kogu lugu. Eks iga firma peab kliente hästi teenindama, kui ta neid hoida tahab. Nüüd ju Starmani käes kogu selle digivärgi aktsiad. Levira pakub Starmanile vaid teenust oma saatjate süsteemiga. Aga pilt... see on omaette teema ja käsitletud tihedasti siin foorumis.
Re: Starmani Klienditeenindus
Olin täna Akadeemia tee peakontoris, mureks oli see, et minu Zuumbox ei tööta,
proovisid järgi - tõesti vigane. Kahjuks kuna mul pole nendega lepingut siis
keeldusid nad mind aidata...
Ütlesid, et "nad telekaid ei paranda". Ütlesin, et see pole telekas vaid Starmani Zuumbox ja ehk on nendel keegi, kes oskaks minda aidata, olen nõus ka maksma (seade oli ostetud eraisiku käest).
Kuid vastus oli ei, kuna "ma pole nende klient" (aga kes ma siis olen kui vaatan nende kanaleid ja ometi see kes müüs Zuuboxi mulle oli kindlasti "nende klient").
Soovitati pöörduda Akadeemia tee 20 (seal on üks firma mis parandab telekaid).
Algul tahtsin osta vaatajakaarti, et vaadata ka tasulisi kanaleid, kuid siis mõtlesin - milleks ???!!! kui selline suhtumine on.
Ise tegelen samuti elektriseadmetega ja kui meile tuleb klient, siis me alati vahetame välja ja hiljem klaarime kes ja mille eest maksab (tavaliselt klient ei maksa, kuna neid meil Eestis on väga vähe, aga negatiivse kogemuse info levib väga väga kiiresti...)
proovisid järgi - tõesti vigane. Kahjuks kuna mul pole nendega lepingut siis
keeldusid nad mind aidata...
Ütlesid, et "nad telekaid ei paranda". Ütlesin, et see pole telekas vaid Starmani Zuumbox ja ehk on nendel keegi, kes oskaks minda aidata, olen nõus ka maksma (seade oli ostetud eraisiku käest).
Kuid vastus oli ei, kuna "ma pole nende klient" (aga kes ma siis olen kui vaatan nende kanaleid ja ometi see kes müüs Zuuboxi mulle oli kindlasti "nende klient").
Soovitati pöörduda Akadeemia tee 20 (seal on üks firma mis parandab telekaid).
Algul tahtsin osta vaatajakaarti, et vaadata ka tasulisi kanaleid, kuid siis mõtlesin - milleks ???!!! kui selline suhtumine on.
Ise tegelen samuti elektriseadmetega ja kui meile tuleb klient, siis me alati vahetame välja ja hiljem klaarime kes ja mille eest maksab (tavaliselt klient ei maksa, kuna neid meil Eestis on väga vähe, aga negatiivse kogemuse info levib väga väga kiiresti...)
- vanemleitnant
- DigiTVfänn
- Postitusi: 604
- Liitunud: 02:00, 15 Dets 2006
- Asukoht: Muuga - teletornist 3km itta
- On tänanud: 10 korda
- On tänatud: 20 korda
Re: Starmani Klienditeenindus
Starman kirjutas:aga kes ma siis olen kui vaatan nende kanaleid
Kui sul vaatajakaarti pole siis sa ju "nende kanaleid" tõesti ei vaata ning kui rendilepingut pole siis pole klient ka...
Millegipärast on teises teemas ka sama postitus...
TriaxUnix-100, maapind 11 m, antenn 7 m maapinnast, suund Espoo
DVB-T2: LG OLED 65A13LA + AppleTV + TeliaTV
DVB-T2: LG OLED 65A13LA + AppleTV + TeliaTV
Re: Starmani Klienditeenindus
Ega klient pole ainult see kes midagi rendib rendilepinguga...
Mul on seade mille peal on kirjas STARMAN Zuumbox, mitte Kosmosejaam XXX.
Igaljuhul soov saada nende kliendiks kadus väga kiiresti
Kahju...
Mul on seade mille peal on kirjas STARMAN Zuumbox, mitte Kosmosejaam XXX.
Igaljuhul soov saada nende kliendiks kadus väga kiiresti
Kahju...
Re: Starmani Klienditeenindus
klienditeenindus nagu klienditeenindus ikka: kui midagi natuke keerulisemat, siis ei tea. Hullem on see, et kahekordse järelpärimise peale lubati mõlemal korral ühendust võtta, aga nüüd on juba 3 nädalat vaikust
- Carat_EST
- Digivanake
- Postitusi: 1332
- Liitunud: 00:07, 06 Juul 2008
- Asukoht: Ida-Harjumaa
- On tänanud: 7 korda
- On tänatud: 4 korda
Re: Starmani Klienditeenindus
Starman kirjutas:Olin täna Akadeemia tee peakontoris, mureks oli see, et minu Zuumbox ei tööta,
proovisid järgi - tõesti vigane. Kahjuks kuna mul pole nendega lepingut siis
keeldusid nad mind aidata...
Kuna kirjutasid korraga kahte teemasse siis vastuse postitasin siia:
http://www.digi-tv.ee/viewtopic.php?p=97549#p97549
- peeter3000
- Digivanake
- Postitusi: 8242
- Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
- Asukoht: Tallinn
- On tänanud: 134 korda
- On tänatud: 199 korda
Re: Starmani Klienditeenindus
kui rent tõuseb,siis teatatakse 2 kuud arve peal ette.
kui juhuslikult kukub box näiteks kapi pealt maha või äike tekitab vigastuse ja olete ütleme 3 aastat rentinud boxi(39.-),maksate täishinna(1990.-).
praeguse seisuga oleks õigem järelmaks võtta(69.-kuu)??
kui juhuslikult kukub box näiteks kapi pealt maha või äike tekitab vigastuse ja olete ütleme 3 aastat rentinud boxi(39.-),maksate täishinna(1990.-).
praeguse seisuga oleks õigem järelmaks võtta(69.-kuu)??
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922
- Carat_EST
- Digivanake
- Postitusi: 1332
- Liitunud: 00:07, 06 Juul 2008
- Asukoht: Ida-Harjumaa
- On tänanud: 7 korda
- On tänatud: 4 korda
Re: Starmani Klienditeenindus
peeter3000 kirjutas:kui rent tõuseb,siis teatatakse 2 kuud arve peal ette.
kui juhuslikult kukub box näiteks kapi pealt maha või äike tekitab vigastuse ja olete ütleme 3 aastat rentinud boxi(39.-),maksate täishinna(1990.-).
praeguse seisuga oleks õigem järelmaks võtta(69.-kuu)??
Sinu toodud hinnad on vana box-i (HD) kohta. Nüüd on uued hinnad.
Kui palju erinevad ZUUMbox-i ostu-müügi leping ja rendileping?
Mis on kirjas rendilepingus garantii kohta?
Kui rendin 3,19 aastat (siis saab preguse box-i n-ö hind täis ZUUMtv kasutajale) - kui kaua on garantii?
Ostu-müügi lepingus on sees 2 aastat üleandmisest (loe: ostu-müügi lepingu sõlmimisest).
Pärast kahe aasta möödumist ei huvita enam Starmani mis sa box-iga teed või kus sa (loe ka "kas sa") seda parandada saad.
- Scott
- Digivanake
- Postitusi: 3246
- Liitunud: 02:00, 22 Dets 2005
- On tänanud: 67 korda
- On tänatud: 169 korda
Re: Starmani Klienditeenindus
Mul "õnnestub" alati Põhja-Tallinnas asuvas klienditeeninduses ebameeldivustesse sattuda. Eile sellega, et tahtsin neti taasavada, kuid innukalt pakuti liitumist ja modemit nagu oleksin uus klient. Kui nimetasin kuupäeva, millest alates teenus uuesti sulgeda, kostus vastuseks mitu hüüet Issanda poole ning "et see läheb teile jälle 25 krooni maksma". Üle-eelmine kord kästi Levirasse pöörduda Zuumboksi tarkvara puudutava küsimusega, üle-üle-eelmisel korral oli tegu selgitamisega, et miks ma modemi välja tahan osta ja miks see minu mätta otsast vaadatuna odavam tuleb. Ainult eelmisel korral, kui juhtus olema teine teenindaja, sai avamise-sulgemise kenasti tehtud. Ei ole enda ega ka teiste arust riidukiskuv inimene.
Ja veel on ajast ja arust Starmani "Minu Starmani" alajaotus. Algul jääb mulje, et tegu on iseteenindusbürooga, aga tegelikkuses ei saa seal ka kõige lihtsamaid asjugi teha, ilma et paari tööpäeva pärast 1770-st üle ei helistata/kontrollita ja, kui ikka veel soov olemas, alles siis toiming teostatakse. OK, ma saan aru, et näiteks lepingu lõpetamise või uue teenuse tellimine allkirja nõuab (aga digiallkiri!), kuid olemasoleva teenuse peatamiseks-avamiseks või parameetrite muutmiseks PEAKS minu arvates autoriseerimiseks piisama kasutajatunnusest ja salasõnast.
Ja veel on ajast ja arust Starmani "Minu Starmani" alajaotus. Algul jääb mulje, et tegu on iseteenindusbürooga, aga tegelikkuses ei saa seal ka kõige lihtsamaid asjugi teha, ilma et paari tööpäeva pärast 1770-st üle ei helistata/kontrollita ja, kui ikka veel soov olemas, alles siis toiming teostatakse. OK, ma saan aru, et näiteks lepingu lõpetamise või uue teenuse tellimine allkirja nõuab (aga digiallkiri!), kuid olemasoleva teenuse peatamiseks-avamiseks või parameetrite muutmiseks PEAKS minu arvates autoriseerimiseks piisama kasutajatunnusest ja salasõnast.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 57 külalist