DB500 tüüneri jama
DB500 tüüneri jama
DB500, SNR on on 21, st signaali ei ole. Olen proovinud uut imaget, üle com pordi ka puhast imaget, samas on salvestatd 4 vana backup-i ja neid ka peale lastud, tulemus ikka SNR 21. Proovinud ernevaid kohti (sõprade kausse kus muidu töötab) - null. Kas on võimalik, et tüüneri osa läbi?Muidu kõik OK, ainult signaali ei ole. Kui nii, siis kes aitaks, või annaks nõu kuhu pöörduda.
O-oo, pole päris minul, aga sõbral küll. Jah, käib teine suht tihedalt meie ja "naaberosariigi" vahet, nii et see lahtiühendamine võib teema olla küll. Kas see on siis tavaline, et nii juhtub? DB500 on vist tüüneri osa vahetatav?
Äkki tuleks kuskile üles riputada "10 soovitust uuele Dreami omanikule". Sellest oleks nii mõnelegi DB omanikule suur abi.
Äkki tuleks kuskile üles riputada "10 soovitust uuele Dreami omanikule". Sellest oleks nii mõnelegi DB omanikule suur abi.
Ega ikka ei tehta küll! Driimidel puudub tüüneril lühisekaitse! Kohe disain on selline 'emane'. Lühistatud tüüner on aga nende klassikaline diagnoos ning seda ei remondi sul keegi garantii korras. Tegelikult pole viga suur - vahetada on vaid paar transsi aga töö ise on nu$$...mattis kirjutas:Kui on garantiiaeg - vii sinna kust ostsid, tehakse tasuta korda. Tundub, et dreamboxide voolukaitse ei tööta korralikult või on toiteosa lihtsalt nõrk. Pindliite komponentide vahetamine on ebamugav, pärast garantii lõppu läheb kordategemine kalliks.
iCE
Aga see ei ole konstrueerimisviga! Tegu on DreamMultimedia ametliku disainiga, kus puudubki ülepinge/lühise kaitse tuuneri ahelas. Sitt disain? Kahtklemata! Konstrueerimisviga? Kindlasti mitte! Kasutusjuhendis on kirjas selge sõnaga, et kaableid tohib ühendada vaid välja lülitatud ja vooluvõrgust eemaldatud tuuneril, või mis!?mattis kirjutas:Konstrueerimisvead lähevad ikka garantiiklausli alla.
Õige! Mart on väga tubli mees ja teeb tunduvalt rohkem kui temalt nõuaks Dream Multimedia GMBH. Aga ta ei teinud seda sulle ju tasuta, või mis? Ei käinud see asi ju tootja ametliku esindaja garantiina? Tegu oli Mardi hea südame ja vastutulekuga sinu probleemile! Raha eest loomulikult!mattis kirjutas:Garantiikorras oleks tuuneri korda teinud Mart, kui ma oleksin temalt ostnud http://www.dreambox.ee/ , kuid ostsin siit http://www.astralius.ee/ , telefoni teel kontakti ei saanud kahe kuu jooksul, garantiiaeg sai otsa. Pöördusin Mardi poole, kes vahetas need transid tasu eest ära. Ärge ostke asju firmadelt, kes ei soovi garantiid anda!
iCE
see on parajalt loll jutt kuigi vastab tõelemattis kirjutas:...Antenni häälestamisel kodustes tingimustes jätad ju tuuneri toite alla ning ühendad taldreku juures kaableid?
..

Loomulikult olen ka ise sedasi jamanud aga kui üks kord veab ja teine ning kolmas kord siis kümnendal korral ei pruugi enam nii õnnelik käsi olla.
Huvitav, miks peaks tuuneri tootja hoolitsema selle eest, et sul sõlmes onmattis kirjutas: Kaabel ja LNB võivad igal hetkel nässu minna, need võivad olla lühises juba enne tuuneri vooluvõrku lülitamist.

Kui mõni tootja seda teeb sis on tore kuid default eeldada seda on natuke liiga palju, asi kipub vägisi jänkistani poole, et kui hoiatust pole võib kassi mikrouuni pista.

eheh