Tundub, et siin on veidike segi läinud kaks hästi erinevat asja - loodud on mitmeid kenasid bännereid (veebilehe päisesse kaunistus-, kujundus- või misiganes otstarbeks täiesti sobilikud) ning samuti kenasid ja minu arvates ka väga professionaalseid logosid (kristjan07 omad, nt). Kuna aga tegu on LOGO- mitte BÄNNERIkonkursiga, siis tooks välja mõned mõtted logondusest:
- * logo peaks olema võimalik reprodutseerida ka mustvalgelt või negatiivis - valgemustalt (a'la faksimasinad kipukse olema ikka veel mustvalged, samuti printerid);
* teinekord kleebitakse logosid nt autodele, laevadele, pastakatele vms kohtadesse - seal ei õnnestu tihti kasutada drop shadow efekte, sujuvaid värviüleminekuid jms ilustusi;
* logo võib olla bänneri üks osa;
* tihti ei kasutata logodel üle 2-3 värvi;
* logo peab vastu pidama ka ajahambale, kuigi vahel neid ka kaasajastatakse, aga põhikuju võib hea õnne korral olla kasutuses ka 100 aasta pärast (a'la coca-cola, ford jpt);
* lihtsuses peitub võlu - lihtsat, kuid samas meeldejäävat logo treida pole lihtne.
Enese harimise mõttes tasub kindlasti lugeda lehte
http://en.wikipedia.org/wiki/Logo.
tervitades,
Kaarel
PS ei ole ise graafilise disaini, ega reklaami inimene.
PPS aga sain südamelt asja ära kirjutada.
