See pole päris õige jutt. 50Hz on kaadrilaotuse sagedus (Ameerikas 60Hz)! Ülerealaotus tekib kuna edastatakse poolkaadreid, st kordamööda terve pildi paaris ja paaritud read. Täielik progressiivne laotus sellisel süsteemil oleks 100Hz ja seepärast hakatigi tegema neid vähem silmi väsitavaid 100Hz telereid.mønster kirjutas:50Hz ülerealaotus võeti kunagi ammu tv-standardina kasutusele, kuna progressiivse 50Hz kasutamisel oleks lainealasse kanaleid palju vähem mahtunud ja progressiivse 25Hz pildi vilkumise näeb silm ära. praegusel ajal on olukord muutunud
Sagedusriba laius on üks põhjus. Teine põhjus oli omaaegsete (nii mustvalgete kui ka värviliste) kineskoopide heledus (täpsemalt eredus) ehk pigem selle puudumine.
Enamik kinofilme on maailmas siiamaani 24Hz (Nb! 24 kaadrit sekundis) täiskaadrilaotusega! Kuid kinos me seda vilkumist (ka vanasti) eriti ei tähelda(nud). Seda seetõttu et pimedas kinosaalis töötav võimas projektor pimestab inimese silmad ära just nii pikaks ajaks kui vaja ehk seniks kui uus kaader täielikult ekraanile jõuab (ja me koguni ei märka et selleks ajahetkeks mil üle ekraani peaks libisema kaadrite eraldusjoon suletakse kogu projektori valgusvihk hoopis).
Vanad kineskoobid sellist valgusviljakust toota ei suutnud. Samuti ei saanud teha ka nii pika järelheledusega kineskoope sest see oleks olnud liiga kallis ja siis oleks kõikvõimalikel liikuvatel objektidel ekraanil "sabad taga" olnud (just seda nähtust kasutati näiteks eesmärgipäraselt vanadel radariekraanidel).