teekas kirjutas:Kurat, 149.- kuldpaketi leping ei kesta vist kaua siis enam...
See peaks ikka kestma kuni lepingu kehtivuse lõpuni. Kui nemad hinda muudavad, siis rikuvad lepingut ja siis võib klient ka nemad kukele saata, kuna see leping, mis sõlmiti, ei kehti enam.
Nii lihtne see asi Viasati puhul ei ole. vähemalt mina loen lepingust järgmist:
10.1. Viasatil on õigus teha Lepingus, Tüüptingimustes ja Hinnakirjas muudatusi,
sh kehtestada uusi makseid ja tasusid, millest teatatakse Kliendile kirjalikult või Viasati veebilehel (ttp://
www.viasat.ee" onclick="window.open(this.href);return false;) vähemalt üks kuu ette. Informatsiooni muudatuste ja täienduste kohta saab Viasati veebilehelt (
http://www.viasat.ee" onclick="window.open(this.href);return false;), klienditeeninduselt (telefon +372 673 7258) ja Volitatud Esindajatelt.
10.3. Kui Klient ei nõustu Lepingu, Tüüptingimuste või Hinnakirja muudatusega, on Kliendil õigus Leping alates vastava muudatuse jõustumise hetkest üles öelda, teatades ülesütlemisest Viasatile ette Tüüptingimuste punktis 9.2. sätestatud korras. Lepingu ülesütlemisel on Kliendil Tüüptingimuste punktis
9.2. sätestatud kohustused.
9.2. Kliendil on õigus Leping igal ajal ilma etteteatamistähtajata üles öelda, teatades ülesütlemisest Viasatile kirjalikult.
Soodustusperioodi jooksul Lepingu ülesütlemisel (sõltumata põhjusest) on Klient kohustatud kogu Soodustuse Viasatile hüvitama (tagasi maksma).
Ehk lühidalt: Kui klient ei nõustu Viasati poolt kehtestatud suvalise maksuga (kas või siniste silmade ja habeme eest), ja tahab katkestada lepingu, siis on ta kohustatud tagasi maksma kogu soodustuse. Vt punkt 9.2