ziege kirjutas:.....
Nagu artikkli juure üks kommentaator tabavalt ütles- kui tarbijast ja tema soovidest lähtutaks siis oleksidki meil ainult kettaga telefonid ja ootaksime kaugkõne järjrkorda Võrusse

Pigem pole ka Sa sellele "tabavale" võrdlusele pihta saanud.
Kettaga telefon (pulssvalimine) toimub suurepäraselt ja kaugekõne järjekorrad kadusid seoses lisaliinide/koordinaatjaamadega iseenesest.
Aga keegi ei võtnud tehnika arenedes neil seda
võimalust ära. Sul võib olla Elioni mittetöötav videolaenutus, aga sama traatipidi saad 1930ndatel toodetud kettaga telefoniga ikka helistada. Vaid voip lahenduses see ei toimi. Inimesed loobusid
ise .
Ja nüüd uuesti.
Ja ärgu keegi arvaku, et ma olen digi vastane, et analoogi kaitsen. Lihtsalt inimesteslt on vale võtta jõuga ära midagi lihtsat lollikindlat ja toimivat. Ega ikka inimesi nii kergelt ümber ei õpeta. Mitu pulti, pidevad kanalnumbrite muutumised, softivead, sundlepingud, paaritamised, vale EPG, iga vaatajakoht vajab eraldi
kaarti
Kõik ei ole nii teravad pliiatsid, et hakkavad ise mõtlema, milles viga - kohe telefon kätte ja vinguma - kahjuks mitte klienditoele, vaid
sugulasest/tuttavast "spetsialistile" , kes aitas asja üles seada kes pärast läheb -30 kraadise külmaga kohale, et avastada, et scart juhe on tagant ära. smile13 Ja kui üritad seletada, et helistagu 1700 vms, siis "et tehniku visiit ju maksab".
Krt ma ise olin kah mõni aasta tagasi tige, kasutasin vhs makki zuumboxist tuleva saate lindistamiseks,kuna pidin ära kodust minema. Tagasi tulles oli saade küll salvestunud kuid pool saadet oli täis silti "kanaliuuendused OK". Ja siis ostsin arvutipulga.