See uus porgandivärvi "nn "raudteetransport" on ikka omaette tase.
Eriti torkab silma ministeeriumi ja Elroni seisukoht, et 200 km püstijalu sõita on igati normaalne, 21 sajandi Eestis. Kui need on linnalähironid nagu ette serveeritud, siis Peaks olema a la` Tallinn-Pärnu moodustavad n.ö "linnalähiregiooni piirkonna- No hallooo, päris nii see nüüd ka ei ole- Tallinn-Narva. Tallinn-Tartu, Tallinn Pärnu on ikka Intercity liinid minu meelest. Krt, nõukogude ajalgi piirdus bussis püstiseismine maakonna piires, linnade vahel ikka istekohtadega kiirliinid punaste ikarustega. Rongiga sõitmisest lapsena palju ei mäleta, aga seda, et rongiga sõites pidi 2 tundi püsti seisma, vist ikka ei olnud- Nii, et praegune olukord on ikka tublisti hullem.
Pluss tõrked süsteemi käivitamisega- pisitõrked rongidega, infosüsteemidega, piletimüügiga jne jne- Asi pole isegi mitte usalduses vaid selles et lihtsalt ei julge teenust proovida- pärast jään rongi lõksu ja kõik edasised reisiplaanid keeratakse seepärast pea peale.
Minu kõige tähtsam sihtpunkt Tallinnas on TLL lennujaam, kasvõi kord aastas, aga kui tahan lennukile jõuda siis sellele trammile küll loota ei saa.
Graafik kah viletsavõitu.
Meenutab EA-d rööbastel, täpselt samasugune saamatus. Ainult et hullem veel- isegi siseriiklikult ei toimi.
Lööks kaardid lauale, et kui juba siseriiklikus mastaabis ei saada hakkama, vigu tehti juba hanke ettevalmistamisel, planeerimisel jne, siis selles valguses jääb vist nentida et Rail Baltic jääbki terve riigi unistuseks või kui midagi tuleb, siis samasugune trammilaadne projekt.

Ma arvan, et leedukate venitamine töötab maksumaksja kasuks- kui see projekt külmutatakse siis vähemalt jääb mingi osa maksumaksja rahast alles.
Selle ronginduse raha oleks võinud panna pigem maismaainfra st maantee võrgustiku arendamiseks-praegusel kujul, kus paljud väikepeatused on rongiplaanidest väljas, ei too mingit tuli-reisijaid koguneb rohkem just siis ettenähtud peatustesse, kust siis suurem hulk lihtsalt ei mahu puuduliku koosseisu tõttu istuma.
Ei aitäh, enne sõidan 10 korda bussiga kui riskin porgandivärvi trammiga.