Re: Leiger EE
Postitatud: 12:11, 05 Jaan 2017
Proovisildumine mõlemas sadamas ja punkerdamine Helsingis kulgesid viperusteta.
See Tõll ei püsi graafikuski.
See nv sõitis mõlemad korrad 45 minutit. Ei anna leedo laevade alla 30 min sõiduga võrrelda. Ajakulu tõusis 50%.
Puhta Palo ikka asi see praamikorraldus hetkel.
Pealelaadimise kiirus võrreldes Leedo laevadega on aeglasem ja ilmselt see nii jääbki.Sildumine võttis samuti igaviku.
täna
29.01.2017 19:58
Üks teema on järjekord, aga teine on graafikus püsimine. tänane Kuivastust 15:50 väljuv praam hilines ca 20 minutit. Ei sõidutabelites ega kuskil midagi ei kommenteerita ja TS Laevade puhul tundub see ju olematu hilinemine praamide tulekuga võrreldes. Aga tegelikult ei ole see normaalne, et ettevõte ei pea graafikust kinni. Kui uus laev harjub sõitmisega, siis tehke sellest lähtuvalt ka graafikud ringi.
29
0
Sobimatu
Vasta
Suvesaarlane
29.01.2017 20:25
Graafikus püsimiseks hetke vaatluse põhjal peab alus olema pooltühi või kõik toimiks nagu kellavärk.Leedo laevadega võrreldes on laadimine aeglasem kuna vanadel laevadel ülemise teki tühjenedes oli võimalus alustada kohe pealelaadimist Tänase vaatluse põhjal on seal ajakulu mitu minutit enam ja nii ta päeva lõpuks koguneb
Mida te virisete. Kui Leedo sai valmis oma esimese laeva Muhumaa, mis Hiiumaa liinile pandi, läks üle poole aasta, kui asi kuidagi toimima sai. Sildumisega läks mõnikord üle 15 minuti. Olen Leigeriga mitu korda sõitnud ja kõik sujub ja on graafikus. 1,5 tunni asemel sõitis 1:15.peeter3000 kirjutas:tänaSee Tõll ei püsi graafikuski.
See nv sõitis mõlemad korrad 45 minutit. Ei anna leedo laevade alla 30 min sõiduga võrrelda. Ajakulu tõusis 50%.
Puhta Palo ikka asi see praamikorraldus hetkel.
Pealelaadimise kiirus võrreldes Leedo laevadega on aeglasem ja ilmselt see nii jääbki.Sildumine võttis samuti igaviku.
täna
29.01.2017 19:58
Üks teema on järjekord, aga teine on graafikus püsimine. tänane Kuivastust 15:50 väljuv praam hilines ca 20 minutit. Ei sõidutabelites ega kuskil midagi ei kommenteerita ja TS Laevade puhul tundub see ju olematu hilinemine praamide tulekuga võrreldes. Aga tegelikult ei ole see normaalne, et ettevõte ei pea graafikust kinni. Kui uus laev harjub sõitmisega, siis tehke sellest lähtuvalt ka graafikud ringi.
29
0
Sobimatu
Vasta
Suvesaarlane
29.01.2017 20:25
Graafikus püsimiseks hetke vaatluse põhjal peab alus olema pooltühi või kõik toimiks nagu kellavärk.Leedo laevadega võrreldes on laadimine aeglasem kuna vanadel laevadel ülemise teki tühjenedes oli võimalus alustada kohe pealelaadimist Tänase vaatluse põhjal on seal ajakulu mitu minutit enam ja nii ta päeva lõpuks koguneb
Türgi omasid tuleks siis ainult veidi kohendada - kai ääres seisvateks hotellideks...aandra kirjutas:Muidugi üks pluss on hiidlastel, Türgi tehase laevad on seestpoolt kvaliteetsemalt viimistletud.
http://arileht.delfi.ee/news/uudised/ar ... d=77757808Türgis valminud parvlaev Tiiu väljus Sefine laevatehasest 11. märtsil ja jõudis pühapäeva keskpäeval Tallinna reisisadamasse.
Laeva tüürisid Eestisse 13 meeskonnaliiget.
Parvlaev Tiiu hakkab sõitma Rohuküla-Heltermaa liinil.
Eesti uus parvlaev Piret saabus esmaspäeva hommikul Tallinnasse ja jääb seisma Vanasadamas pühapäeval Eestisse jõudnud Tiiu kõrvale.
Parvlaev Piret väljus laupäeva õhtul Eesti aja järgi kell 18 Poola laevatehasest koduteele, laeva tõi Eestisse 12-liikmeline meeskond, vahendasid ERR-i teleuudised.
Poola laevatehases ehitatud Piret mahutab 700 reisijat ja 150 sõiduautot.
Piret hakkab reisijaid teenindama Virtsu-Kuivastu liinil kõigi eelduste kohaselt aprilli teises pooles.
Tegemist on viimase laevaga neljast uuest Eesti parvlaevast, mida TS Laevad tellis Poola ja Türgi laevatehastest.
Eestis sõidavad juba mandri ja suursaarte vahel Leiger ja Tõll.