11. leht 48-st
Re: lennundus
Postitatud: 10:44, 22 Nov 2013
Postitas Linnavurle
Ägedad lendurid küll, kes ei tea kus reaalselt maandusid.
Panen lisaks veel enda avastuse
Tulid Istanbulist Šiauliaisse.
Re: lennundus
Postitatud: 15:50, 22 Nov 2013
Postitas Linnavurle
Leidsin sellise lennuki.
Re: lennundus
Postitatud: 22:14, 26 Nov 2013
Postitas Linnavurle
Miskit kahtlast toimub
Re: lennundus
Postitatud: 23:01, 26 Nov 2013
Postitas satik
Nu vaatame kas läheb Amsterdammi tagasi, äkki jäi lenduri OMA naine maha...
...Läks küll, üsna kähku ruleeris peaterminali ette. Transponder kord kaob, siis jälle on olemas... Normaalsel juhul võetakse transponder maha kui lend on toimunud ja pannakse eetrisse uuesti siis kui jälle minek.
Linnavurle on kehastunud "tähelepanelikuks lennuliikluse jälgijaks" nagu võime märgata -
http://rahvahaal.delfi.ee/news/uudised/ ... d=67174436
Re: lennundus
Postitatud: 14:51, 18 Jaan 2014
Postitas Linnavurle
Tallinna lennuväljal toimub midagi. Kas uus tulija tulevikus?
Re: lennundus
Postitatud: 17:05, 18 Jaan 2014
Postitas officer
satik kirjutas:Transponder kord kaob, siis jälle on olemas... Normaalsel juhul võetakse transponder maha kui lend on toimunud ja pannakse eetrisse uuesti siis kui jälle minek.
...maapeal on transponderi signaal
/squawk/ raskesti jälgitav , kuna selle signaal pole mõeldud maapeal levima (lennuki "kõhu" all olev antenn).
Re: lennundus
Postitatud: 18:39, 18 Jaan 2014
Postitas Linnavurle
Venkud vist testi tegemas.
Re: lennundus
Postitatud: 13:44, 01 Mär 2014
Postitas peeter3000
playback utc 11:25 B747 (VPBAT) kaob peale kohtumist teise lennukiga, kõrg. vahe 550m.
arvatavalt lülitas oma "radarid" välja kuna on Qatari valitsuse lend
Re: lennundus
Postitatud: 18:14, 02 Mär 2014
Postitas rootsikunn
Spetsialistid ehk teavad mis toimus?? Täna päeval hakkas kõrva üks kolistamine edasi-tagasi..tegin siis pilti sellest.

Re: lennundus
Postitatud: 18:16, 02 Mär 2014
Postitas peeter3000
sellest kirjutati lehes . see on õppelend
Re: lennundus
Postitatud: 18:16, 02 Mär 2014
Postitas satik
Pilootide täiendkoolitus, tegemist on õppelendudega.
Re: lennundus
Postitatud: 12:48, 04 Mär 2014
Postitas officer
Kas just koolitus, aga teatud lennutundide/(autom.)maandumiste järel peavad piloodid (kaptenid ja 1.ohvitserid) sooritama "käsitsi" lähialas pika ja normaalse lähenemise, ootetsoonis viibimise ja maandumise instruktoriga.
Seda lisaks perioodilistele lennusimulaatoriga harjutamist.
Muidu unustavad käsitsi piloteerimise ära

Re: lennundus
Postitatud: 22:09, 04 Mär 2014
Postitas Linnavurle
Enamus maandumisi tehakse niigi käsitsi. Autopilooti kasutatakse harva (võiks öelda et üldse ei kasutata).
Pigem toimus tüübiõpe. Liikudes teist marki lennukile piloodiks tuleb läbida vastava lennukimargi tüübiõpe.
Re: lennundus
Postitatud: 14:57, 05 Mär 2014
Postitas officer
Linnavurle kirjutas:Enamus maandumisi tehakse niigi käsitsi. Autopilooti kasutatakse harva (võiks öelda et üldse ei kasutata).
...sa ajad nüüd midagi väga segamini või räägid Viljandi lennuväljast
Käsitsi maandumiseks tuleb tornist eraldi luba küsida ja seda saadakse ainult visuaallähenemise/visual approach/ tingimustel.
Jutt on TLL lennujaamast, kus on ILS jm vajalik selleks olemas
Re: lennundus
Postitatud: 18:30, 05 Mär 2014
Postitas Linnavurle
officer kirjutas:Linnavurle kirjutas:Enamus maandumisi tehakse niigi käsitsi. Autopilooti kasutatakse harva (võiks öelda et üldse ei kasutata).
...sa ajad nüüd midagi väga segamini või räägid Viljandi lennuväljast
Käsitsi maandumiseks tuleb tornist eraldi luba küsida ja seda saadakse ainult visuaallähenemise/visual approach/ tingimustel.
Jutt on TLL lennujaamast, kus on ILS jm vajalik selleks olemas
ILS ei maanda lennukeid, vaid annab glissaadi nurga ja glissaadi kursi, mida järgida. Maandumisraja mõlemas otsas on raadiomajakad, mis saadavad piki rada kulgevad raadiosignaalid.
Need raadiosignaalid on nähtavad instrumentidel.