13. leht 48-st
Re: lennundus
Postitatud: 11:44, 16 Mär 2014
Postitas officer
Julgen arvata, et see lennuk koos seal oleva lastiga: meeskond, reisijad ja (sala)kaup on ilusti elus ja alles, teadmata on ainult nende asukoht momendil.
Re: lennundus
Postitatud: 12:00, 16 Mär 2014
Postitas Linnavurle
Tahaks loota, et inimesed elus ja terved.
Re: lennundus
Postitatud: 08:21, 17 Mär 2014
Postitas Opo
France24-lt päeva videosoovituseks Euroopa ühe päeva lendude andmete visualiseering:
YouTube
või
Vimeo
Ja aknataga -16,9 kraadi päikesetõusu ajal...mõnus.

Re: lennundus
Postitatud: 12:47, 17 Mär 2014
Postitas peeter3000
miks EA lennukid kaovad radarist ca 10min. enne maandumist TLL-sse?
ca 1500-2000m kõrgusel.
Re: lennundus
Postitatud: 23:03, 17 Mär 2014
Postitas Linnavurle
peeter3000 kirjutas:miks EA lennukid kaovad radarist ca 10min. enne maandumist TLL-sse?
ca 1500-2000m kõrgusel.
Sest kasutusel on miskipärast T-MLAT radar. Viimasel ajal harva on kasutusel EETN1(peaks olema primaarradar) ja EETN2(peaks olema sekundaarradar).
Veidi juttu juurde
http://www.multilateration.com/surveill ... ation.html
Re: lennundus
Postitatud: 15:11, 18 Mär 2014
Postitas peeter3000
Re: lennundus
Postitatud: 17:24, 18 Mär 2014
Postitas peeter3000
map654342_2.png
tomnod.com (siin saab igaüks otsida fotodelt lennukirususid)
http://www.tomnod.com/nod/challenge/mal ... map/654342
pildil on tavaline lendav lennuk mis on õhus ,mitte maa peal ,sest lähedal on lennuväli.
777 on 64m pikk ,aga see on 40m.
mõõtmete järgi A320
--------------------------
tänaõhtused uudised räägivad Malediivide saartest, et kohalikud nägid laup. hommikul 6.15 (01.15 utc) valget punaste triipudega lennukit üle lendamas.
Samas leiti lennukapteni koduselt simulaatorilt 5 Malediivi lennuvälja...
järjekordne kuulujutt..
minu arvutuste järgi :
kl. 18.15 utc viimane radar ,sealt Malediividele + 3000km (430km/h?)
ehk 7h hiljem.(1h peale oletatavat kütuse lõppemist?)
http://www.themalaysianinsider.com/mala ... -disappear
http://www.haveeru.com.mv/news/54062
Re: lennundus
Postitatud: 19:22, 20 Mär 2014
Postitas peeter3000
mõned huvitavamad pildid India Ookeanilt.
igaüks võib ise vaadata ja pakkuda millega tegu..mina seda ei tea..üldjuhul on siin piirkonnas suured valge vahuga lained
http://www.tomnod.com/nod/challenge/mh3 ... n/map/5591
90% kindel ,et pildil on lainevaht.
map5591.png
map6895.png
map6949.png
see viimane pilt on huvitav kuna seal piirkonnas (ja ka pildil) on lisaks väga palju igasugu väikseid objekte , ütleks isegi ,et nagu purunenud lennuki tükid... imho
või
"All of these "debris" in the pictures are floating ice.
Ask the Volvo Ocean Race or Vendee Globe sailors what they see when they sail in those latitudes..."
Re: lennundus
Postitatud: 10:40, 21 Mär 2014
Postitas peeter3000
uue põlvkonna `laser-radar` (Photonics-based fully digital radar)(prototüüp uutele lennukitele paigaldamiseks tulevikus)
PHODIR
http://www.phodir.eu/index.php
video
http://www.phodir.eu/video/ERCeng.mpg 34MiB
phodir.png
The new PhoDiR (Photonics-based fully digital radar) system is a working prototype for next-generation radars - designed to let pilots and air traffic control exchange far more information in a single signal.
Photonic systems promise:
Higher precision - less noise (interference) in the radar transmission
Higher bandwidth - able to transmit cockpit data (eg critical flight systems) as well as location data, simultaneously
Greater flexibility - more frequencies available
Smaller antennas - cheaper, lighter and more portable
PhoDiR was developed by Paolo Ghelfi and colleagues at Italy's National Laboratory of Photonic Networks.
http://www.bbc.com/news/science-environment-26665305
"We're still trying to find out exactly how much better it is than conventional radar. It's only a prototype - we don't have clear numbers yet."
The compact system could potentially be installed on aircraft, and has a very large bandwidth - allowing pilots to transmit detailed information directly to ground stations within range.
"In future, we imagine a system on an airplane that can scan objects around but also communicate what's happening in the cockpit - what has been said, movements in the airplane, everything," Dr Ghelfi told BBC News.
"One could imagine transmitting live streaming video, together with the radar surveillance data. The advantage would be that a single system can do the entire job, instead of multiple systems."
Re: lennundus
Postitatud: 01:38, 22 Mär 2014
Postitas peeter3000
tundub ,et Malaisia ikka mätsib midagi kinni!
kõige infoga venitatakse niipalju kui võimalik..
nüüd siis veel see ka:
juba ammu räägitakse ohlikust lastist mh370 peal..
Daily Mailin mukaan yhtiö on neljän päivän ajan kiistänyt julkisuudessa velloneet huhut lastin sisällöstä, mutta myöntää nyt että lastina oli akkuja. Litium-akkuja käytetään mm. matkapuhelimissa ja kannettavissa tietokoneissa.
Litium-akut ovat aiheuttaneet viimeisen 20 vuoden aikana 140 vaaratilannetta lennoilla.
Uutisen jälkeen spekulaatiot mahdollisesta tulipalosta ovat jälleen nousseet esiin yhtenä teoriana koneen katoamiselle.(MTV3)
--
Missing jet WAS carrying highly flammable lithium batteries: CEO of Malaysian Airlines finally admits to dangerous cargo four days after DENYING it.
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... cargo.html
Re: lennundus
Postitatud: 15:29, 24 Mär 2014
Postitas peeter3000
tundub ,et nüüd on lennuk leitud..( lennuki tükid)
õhtupoole võibolla on asi täpsemalt teada..
17 päeva kadumisest saab täis täna õhtul.
ehk lennuk kukkus vette Austraalia lähedale India ookeani.
--
24.03.2014
kl.15:45
Malaysia Airlines deeply regrets that we have to assume beyond any reasonable doubt that MH370 has been lost and that none of those on board survived. As you will hear in the next hour from Malaysia's Prime Minister, we must now accept all evidence suggests the plane went down in the Southern Indian Ocean.
----
edit 17.45
http://www.bbc.com/news/world-asia-26723719
http://www.bbc.com/news/world-asia-26722607
http://www.bbc.com/news/magazine-26721975
AirFrance 447 black box salvestus:
Here is a synopsis of what occurred during the course of the doomed airliner's final few minutes:
http://www.popularmechanics.com/technol ... 47-6611877

Re: lennundus
Postitatud: 16:18, 24 Mär 2014
Postitas tigekala
Re: lennundus
Postitatud: 16:34, 26 Mär 2014
Postitas peeter3000
ikka veel otsivad.

pdf
http://www.malaysiaairlines.com/content ... images.pdf
http://www.bbc.com/news/technology-26724966
-------
The crashed Malaysia Airlines flight gave one
last unexplained signal eight minutes after its final “ping” (00:19 utc) , possibly the result of the plane entering its “catastrophic phase” as it plunged into the Indian Ocean, investigators have said.
As 'proof' of the plane’s demise, Malaysian authorities presented analysis by Inmarsat of satellite data Photo: Andrew Winning/Reuters
http://www.telegraph.co.uk/news/worldne ... -ping.html
Re: lennundus
Postitatud: 16:09, 28 Mär 2014
Postitas peeter3000
täna siis uus otsingupiirkond kuna arvutati välja ,et lennuk kukkus varem alla suurema kütusekulu tõttu (lendas kiiremini).
kõik otsingulennukid nägid täna ka erinevaid ujuvaid esemeid meres, mitte keegi aga ei kinnita ,et mõni neist kuulus mh370-le.
homme jõuab 1 laev sinna otsingupiirkonda..

Re: lennundus
Postitatud: 00:09, 01 Apr 2014
Postitas soul
Sotšist tõusnud lennuk tegi täna alates kella kolmest vähemalt 15 ringi Krimmi kohal.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=68351021