18. leht 194-st

Postitatud: 13:55, 27 Nov 2007
Postitas Siiri
Täna sain siis Viasati alal jälle tiba targemaks hommikul kadusid kõik kanalid ära ja kvaliteet oli 0. Aitäh paljukirutud Viasati klienditeenindusele
kes juhtisid ja juhendasid.Antenni peale oli mingi kammajaa
tekkinud, pühkisi harjaga üle ning okas

Postitatud: 19:48, 27 Nov 2007
Postitas mixman
Aitäh paljukirutud Viasati klienditeenindusele
Njah, mina olen küll nüüd nendega sõjajalal, kuigi pole veel klient isegi :D

Tegin netis tellimuse, esmaspäev tuli kiri et: "Täna helistame kindlasti ja vormistame lepingu"

Täna tuli kiri et "Me helistasime mitu mitu korda keegi vastu ei võtnud"


No mida nalja, numbri panin 100% õieti.
Esimene mulje: masendav


Või et mina ei võtnud vastu, ise nad pole helistanudki , mina oota nagu loll oma lepingut ja kaarti.

Postitatud: 20:26, 27 Nov 2007
Postitas kumna
ükspäev tuli kõne:tere mina olen Viasatist Jane.
Mina:Tere,tere
Jane:kas teil on digi-tv?
Mina:Viasat on
Jane:Kas olete rahul
Mina: noo...seda et....(ja Jane ütles kohe head päeva ja pani toru ära)
Sama number on lepingul ka kirjas.Üldse ei tea enam kuhu helistavad ja oma kaupa pakuvad.

Postitatud: 21:13, 27 Nov 2007
Postitas aandra
Kahjuks on lugu nende helistamistega nii, et helistajad on tavaliselt mitte selle firma töötajad, kelle kasuks uuringut tehakse vaid nt. firma Baltcom-i (või mõne muu firma) töötajad, keda müüakse tegema reklaami ja uuringuid teistesse firmadesse, kellel endal puudub see tööjõud. Kahjuks uuringu tellijad vahetevahel pole uuringut ette valmistanud ja siis satub see nõmedus, et müüakse kaupa sellele, kellel see juba on! Mu üks tuttav töötas nimelt sellises telefonifirmas. Eile müüs Elioni, täna Kõud ja homme Ühispanga elukindlustust.

Postitatud: 10:30, 28 Nov 2007
Postitas kamm
mixman kirjutas: Või et mina ei võtnud vastu, ise nad pole helistanudki , mina oota nagu loll oma lepingut ja kaarti.
2 nädalat passimist on tavaline asi. :lol:

Postitatud: 11:09, 28 Nov 2007
Postitas mixman
kamm kirjutas:
mixman kirjutas: Või et mina ei võtnud vastu, ise nad pole helistanudki , mina oota nagu loll oma lepingut ja kaarti.
2 nädalat passimist on tavaline asi. :lol:

Viasati tädid on rohkem optimistlikud :lol:
Teie tellimus jõudis meieni 24.11.2007
Teiega võetakse tänase päeva jooksul ühendust ning tehnika peaksite mõne päeva jooksul kätte saama.

Lugupidamisega

Merle
Viasati klienditeenindus
Kui täna ei helistata, siis helistan ise ja küsin spetsiaalselt Merle tädit.
Ja küsin miks ta mulle valetab :D

Postitatud: 12:23, 28 Nov 2007
Postitas Digipigi
kumna kirjutas:ükspäev tuli kõne:tere mina olen Viasatist Jane.
Mina:Tere,tere
Jane:kas teil on digi-tv?
Mina:Viasat on
Jane:Kas olete rahul
Mina: noo...seda et....(ja Jane ütles kohe head päeva ja pani toru ära)
Sama number on lepingul ka kirjas.Üldse ei tea enam kuhu helistavad ja oma kaupa pakuvad.

Hee, mulle tuli Janelt täpselt sarnane kõne, ainult lõpp oli teine. Kui vastasin, et mul on Zoom TV, siis öeldi: "No selge siis Teiega" ja visati ilma head aega ütlemata toru ära. Et siis Viasatil üks muinasjutt mitme erineva lõpuga:-) Kusjuures helistasid mulle moblale, mille numbrit ma ei ole ametlikult avalikustanud.

Postitatud: 12:59, 28 Nov 2007
Postitas kamm
Hehh, mulle helistati ka, umbes kuu aega tagasi imeliku kõnemaneeriga meesterahvas. Nimi pole enam meeles.
Mees: Tere, mina viiasadist (nimi)
Mina: Kes, kes?
Mees: Kas te viiasati ei tunne?
Mina: Ei tule tuttav ette
Mees: Kas te digitaaltelevisiooni vaatate?
Mina: Vaatan küll
Mees: Siis pole midagi teha... tuut,tuut....
:lol:

Postitatud: 22:53, 28 Nov 2007
Postitas Sombi
Päev sai kohe palju parem, äkki peaks omaette rubriigi tegema "Viasati naljad" :lol: :lol: :lol:

Postitatud: 23:02, 28 Nov 2007
Postitas mixman
See on huvitav jah, suur ja võimas kompaniiiiiii :lol:

Ei tea kas neile makstakse nii vähe palka , et kliendi teenindajad igavusest nalju teevad.....


Teisest nurgast vaadates, äkki tuleb pankrott hoitakse kõnedega kokku (lõpetatakse kõne nii ruttu kui võimalik, uutelel liitujatele ei viitsita helistada st. mulle, ootavad vist et ise helistaks) ja palgatakse odav tööjõud (loe: alaarenenud klienditeenindajad) :roll:

Postitatud: 20:46, 29 Nov 2007
Postitas mixman
Ma vist jõudsin järeldusele miks viasat mulle helistada ei taha,


Nimelt kui maili saadan siis, nemad näevad mu nimena:
"Dreambox.xxx.xx webmaster" :lol: :lol: :lol:



Endiselt ootan....


Edit: Täna uus kiri siis viasatilt saabus :lol:

Kood: Vali kõik

Tere

Palun saatke oma kontakttelefoninumber,et saaksime tellimust täpsustada. 

Tervitades 
Merle 
Viasati klienditeenindus 

No kurat, mis numbri ma tellimuse tegemisel sisestasin, olen 2 meili saatnud oma numbriga, see on juba täielik ignoreerimine...

Postitatud: 21:37, 02 Dets 2007
Postitas tiletand
Mulle tuli kaart 7. päeval, vahepeal sai telefoniga veel asju täpsusutatud, seega OK.
Aga esimene tutvus kodumaise paketiga: ei EPG, ei tiitreid, ülekande kvaliteet??
Tundub, et õige lähenemine oli eeltoodud

meie sirius, kes sa oled kõrgel ...

Postitatud: 18:23, 03 Dets 2007
Postitas mixman
Minuga asjad siis arenenud nii kaugele, et Nädal ja mõned päevad peale, pole viasat minuga ühendust võtnud,

agana noh "Kui Muhamed ei tule mäe juurde, siis peab mägi tema juurde minema"

Sai siis ise ühendust võetud, kõigepealt pandi ootele, ootasin ilus muusika ja värki, siisvõttis keegi vastu, ütlesin tere, pandi jälle ootele, muusika vist pähe kulunud juba....

Arve tuli päris mõnus :D

Sai siis räägitud , et tegin tellimuse üle nädala tagasi , olen oma numbri teile nüüdseks juba ca. 5 korda andud, ja teie ei suuda mulle helistada?

Öeldi et nii need asjad ei käi, koheselt kui esitasin tellimuse, pandi kaup teele...

Ma siis küsin kus see kaup siis on?

Me ei tea, (teadvad isikud just lahkusid töölt) ....
:roll:

LUBATI siis helistada homme hommikul KINDLASTI, ja öeldakse kaugel minu asjad on...

Ma siis ok, vaadake et ikka helistate ka siis...

"Ja me lubame et homme hommikul vara helistame"


Ja lõpuks siis õhtu "pirn"




Aga öelge oma telefoni number meile :lol: :lol:

Postitatud: 18:48, 03 Dets 2007
Postitas Mati42
mixman kirjutas:Minuga asjad siis arenenud nii kaugele, et Nädal ja mõned päevad peale, pole viasat minuga ühendust võtnud,

agana noh "Kui Muhamed ei tule mäe juurde, siis peab mägi tema juurde minema"

Sai siis ise ühendust võetud, kõigepealt pandi ootele, ootasin ilus muusika ja värki, siisvõttis keegi vastu, ütlesin tere, pandi jälle ootele, muusika vist pähe kulunud juba....

Arve tuli päris mõnus :D

Sai siis räägitud , et tegin tellimuse üle nädala tagasi , olen oma numbri teile nüüdseks juba ca. 5 korda andud, ja teie ei suuda mulle helistada?

Öeldi et nii need asjad ei käi, koheselt kui esitasin tellimuse, pandi kaup teele...

Ma siis küsin kus see kaup siis on?

Me ei tea, (teadvad isikud just lahkusid töölt) ....
:roll:

LUBATI siis helistada homme hommikul KINDLASTI, ja öeldakse kaugel minu asjad on...

Ma siis ok, vaadake et ikka helistate ka siis...

"Ja me lubame et homme hommikul vara helistame"


Ja lõpuks siis õhtu "pirn" siis on ikaki kõige kindlam poest otse osta! :wink:



Aga öelge oma telefoni number meile :lol: :lol:

Postitatud: 20:38, 03 Dets 2007
Postitas faas
Kummaline,et sulle mixman sellised kannatused osaks saavad :)
Ise kui tellisin siis pühapäev netist tellisin teisipäeva hommikul box oli kodus,kaart tuli postiga mingi nädal hiljem,ei mingeid muresid,aasta tagasi.Paar tuttavat kah tellinud ok kõik(tüüneri saadab merge,kaardi viasat ise)vähemalt nii oli saatelehel kirjas.Kohe saab kätte poodidest kaart vist tuleb siis kah hiljem ei tea täpselt.Üldiselt kõige asjalikum koht vist mergesse põõrduda seal nüüd viasati esindus kah sõber sai seal kohe oma probleemi lahendatud. :) Kui raskelt tuleb ehk siis kallim :) Jõudu.