Re: Kõik Viasatist
Postitatud: 22:14, 23 Jaan 2019
Kui telefoni kaudu aktiveerimine ei õnnetu, siis Tallinna Pärnu mnt. esinduses teeb selle kohalik spetsialist ära mõne minutiga. Kaart ja moodul peavad mõlemad kaasas olema.
SinusuguneElukas23 kirjutas:Ei taha väga uskuda, et teevad uuendused kohapeal ära...
Viasat ei suuda kaarti boxist lahti lasta.Anti vaatajaõigused cam ile aga pilt tuleb boxist edasi.Cam loomulikult ei toimi.Peaks uue kaardi võtma ja siis siduda laskma.Äkki õnnestub lõpuks.Ints333 kirjutas:Mõlematel on sama firmware.Pole kuskilt E2 masinat võtta et katsetada.Mooduli menüüs on kõik ok.Kuvab kaardi numri ja enda numbri ja muid asju.Errori koht on tühi ja viasati enda programmide kohta kirjutab et pole installitud.Kõige loogilisem variant on jah operaatori suutmatus.Esinduses hakkas kohe hädaldama et nende telekaga see moodul ei tööta.Ei saanud seda teist töötavat moodulit kaasa võtta ja näidata talle et tegelikult ju peaks töötama.Neile on seal pähe aetud et moodul on paha-paha ja box on hea-hea.Raske nendega asju ajada.sergei.o kirjutas:Kas mõlemad moodulid kasutavad sama firmaware versiooni?
Kui kaardile pole uuendusi tulnud, siis kuvatakse teistsugust veateadet, kuid võid oscamiga E2 masinas vaadata, kas õigused on olemas või mis probleemidele viidatakse. Kas mooduli menüüst vaadates on kõik korras? Võid üritada aktiveerida ka mõnes E2 masinas.
Arvan jätkuvalt, et klienditeenindaja poolt on aktiveerimine või see nn. lisapaaritamine tegemata või operaatori vastavad süsteemid lihtsalt ei tööta korralikult. Minu puhul ei toiminud deaktiveerimine, kuigi ega ma selle pärast väga ei kurvastagi.
Varem, kui "lisapaaritamist" kasutati vaid paari kanali krüpteerimisel, sai helistades enamikul kanalitel pildi lihtsalt ette, nende "lisapaaritatud" kanalite nägemiseks pidi klienditeenindaja veel midagi tegema. Nüüd kasutavad kõik kanalid seda "lisapaaritamist".
TVplay võtis mooduli ja kaardi tagasi lepingutasuta.renee kirjutas:Tvplay pakkus asemele salvestavat boxy.renee kirjutas:täna siis mul ka lõpuks TVplay kaart mooduliga enam ei tööta
Ytlesin, et mul on juba 1 box selle teleri kyljes, miks mulle 1 teleri kylge 2 boxy, mis töötavad veel sama puldiga,
Pakkusid, et lisakaardi lepingu lõpetamine enne tähtaegselt leppe trahv.
Mina selle peale ähvardasin kohtuga ( mul õigusabi kindlustus, lõpuks saan seda kusagil kasutada)
Mul polnud yhtegi marget isegi pangas selle ostu kohta, ja nad väitsid, et nende oma. Leppetrahviga oleksin omale saanud.mustkass kirjutas:On ikka tuhajuhanmis sellest moodulist esindusse vedasid kui enda oma
Viasati poolt esitatud regulaarseid kuuarveid tuleb vaadata. Mul on ühe mooduli ostmisel lisatud artikkel "Tarvikud" hinnaga 39 eurot teisel juhul "HD digiboks" 39 eurot. Kui mõnel kuul oled pangast teinud ülekande, mis on tavapärasest 39 euro võrra suurem, siis on moodul sinu oma. Kontrolli üle, annavad mooduli tagasi, kui oled selle eest maksnud.renee kirjutas:Mul polnud yhtegi marget isegi pangas selle ostu kohta, ja nad väitsid, et nende oma. Leppetrahviga oleksin omale saanud.mustkass kirjutas:On ikka tuhajuhanmis sellest moodulist esindusse vedasid kui enda oma
Esialgu saaga lõppes.Võtsin esindusest uue kaardi ja asi töötab laitmatult.Ints333 kirjutas:Viasat ei suuda kaarti boxist lahti lasta.Anti vaatajaõigused cam ile aga pilt tuleb boxist edasi.Cam loomulikult ei toimi.Peaks uue kaardi võtma ja siis siduda laskma.Äkki õnnestub lõpuks.Ints333 kirjutas:Mõlematel on sama firmware.Pole kuskilt E2 masinat võtta et katsetada.Mooduli menüüs on kõik ok.Kuvab kaardi numri ja enda numbri ja muid asju.Errori koht on tühi ja viasati enda programmide kohta kirjutab et pole installitud.Kõige loogilisem variant on jah operaatori suutmatus.Esinduses hakkas kohe hädaldama et nende telekaga see moodul ei tööta.Ei saanud seda teist töötavat moodulit kaasa võtta ja näidata talle et tegelikult ju peaks töötama.Neile on seal pähe aetud et moodul on paha-paha ja box on hea-hea.Raske nendega asju ajada.sergei.o kirjutas:Kas mõlemad moodulid kasutavad sama firmaware versiooni?
Kui kaardile pole uuendusi tulnud, siis kuvatakse teistsugust veateadet, kuid võid oscamiga E2 masinas vaadata, kas õigused on olemas või mis probleemidele viidatakse. Kas mooduli menüüst vaadates on kõik korras? Võid üritada aktiveerida ka mõnes E2 masinas.
Arvan jätkuvalt, et klienditeenindaja poolt on aktiveerimine või see nn. lisapaaritamine tegemata või operaatori vastavad süsteemid lihtsalt ei tööta korralikult. Minu puhul ei toiminud deaktiveerimine, kuigi ega ma selle pärast väga ei kurvastagi.
Varem, kui "lisapaaritamist" kasutati vaid paari kanali krüpteerimisel, sai helistades enamikul kanalitel pildi lihtsalt ette, nende "lisapaaritatud" kanalite nägemiseks pidi klienditeenindaja veel midagi tegema. Nüüd kasutavad kõik kanalid seda "lisapaaritamist".