Tugevalt vigastatud pakendi puhul on kõige õigem, kui ütled kullerile, et sa ei nõustu seda vastu võtma. Las saadavad tagasi.
Ilma pakendit avamata ja asja kontrollimata on võimatu öelda, kas kaup on vigastatud või mitte.
Las kullerfirma ja kauba müüja omavahel klaarivad seda.
Kui kauba vastu võtad, on see protsess oluliselt tülikam ja keerulisem, kui peaks olema tõesti vaja kaup tagastada.
Ka mul tuli ühekorra pixmaniast tugevalt deformeerunud pakend.
Ise oleks selle hea meelega tagasi saatnud, kuid all valvelauas võtsid tädikesed selle vastu ja teha polnud enam midagi.
Õnneks oli sees kõik terve, kuigi näha oli, et ka sees olevad kauba pakendid olid avatud.
Ei meeldi mulle selline asi, kuid mis ma ikka teha saan, kui kaup juba vastu võetud.
Kindluse mõttes muidugi informeerisin koheselt olukorrast ka kauba müüjat ja kullerfirmat, et kui peaks tekkima kaubaga probleeme, siis on kõik asjaosalised olukorrast teadlikud.
Kullerfirma ütles konkreetse pakendi kohta, et vigastus oli tekkinud Poolas. Ju siis poolakad mängisid mu pakiga igavusest jalgpalli vms. Kullerfirma ütles ka seda, et kui peaks mingi probleem olema, siis saatke aga pakk tagasi ja nemad klaarivad müüjaga asjad ära, pole probleemi.
Kuna aga kaup oli sees terve, siis ei hakanud midagi tagasi enam saatma, ei viitsinud mitu kuud oodata, millal see ükskord lahendatud saab.
See konkreetne olukord ei ole muidugi Pixmania süü, seega palun kõigil sellest mitte valet järeldust teha. Pakendi deformatsioonis on kogu süü siiski kullerfirmal, kes kauba eestisse toimetas.
Seega ei saa öelda, et Pixmania on halb koht, ei ole. Kuigi asjaajamine nendega on kohati suht aeglane, on hinnad neil head ja tellinud olen neilt korduvalt ja tellin ka edaspidi.