4. leht 4-st

Re: Reklaami kestuse näit televisioonis

Postitatud: 09:53, 23 Aug 2010
Postitas meremees2
Energizer kirjutas:
kuigi üks leht mul siiski kodus käib- Äripäev. Ainuke normaalne leht kust midagi kasulikku/huvitavat maailma majandusest ja eesti ettevõtlusest teada saab.
Kui majandusleht ei suuda vahet teha miljonil ja miljardil, omanikul ja juhatusel, koristajal ja laojuhatajal siis ma sügavalt kahtlen kas sealt saab midagi kasulikku/huvitavat teada. Äripäev oli sinnani OK kui ilmus kord nädalas, siis ilmselt eo olnud kirjutamisega selline "tuli takus" ja ei tulnud ka vigu.

Re: Reklaami kestuse näit televisioonis

Postitatud: 12:45, 23 Aug 2010
Postitas Energizer
Offtopic, aga üldiselt on siiski Äripäev parema tasemega kui Postimees. Jah olen ka tähele pannud et häirivalt palju on trükivigu ka Äripäeva ajakirjanikel, aga erinevalt Postimehest nad ka vabandavad kui on artiklis esitanud kas teadlikult või teadmata valeandmeid . Postimehe "ajakirjanikud" aga lihtsalt lasevad mõne välisportaalist üles võetud artikli või "uudise" google translaatorist läbi,keeleliselt ja grammatiliselt toimetamata, selle töö teevad ära kommentaatorid, TASUTA :lol: ammugi nad ei vabanda kollaste pealkirjade eest ega ka faktivigade eest. Mis on väga kahetsusväärne kui ajakirjanik ei tea millest ta kirjutab. Samahästi võiks panna terve grupi 9. klassi õpilasi laua taha esseed kirjutama ja siis need kirjutised lehes avaldada uudistena. Tuleb sama välja lihtsalt.

Re: Reklaami kestuse näit televisioonis

Postitatud: 14:52, 23 Aug 2010
Postitas Martini
Energizer kirjutas:MIks FTA välistelekanalite sisu on parem kui meil? Ei usu, et siin on ainult reklaamirahad mängus (seda muidugi ka), minu arvamus on et seal on see võimalik tänu telekamaksule.
Vähemalt lähinaabrite juures pole see tõsi. Soomlaste telekamaksust rahastatakse ainult YLE-t ja saatjavõrku, FTA kommertskanalid ei saa sealt midagi. Ma tahaks väita, et kommertskanalid maksavad omakorda hoopis YLEle pappi juurde.

Re: Reklaami kestuse näit televisioonis

Postitatud: 16:26, 23 Aug 2010
Postitas Energizer
see telekamaks polegi kommertskanalitele ikka avalik-õiguslikule ringhäälingule või suisa lihtsalt riigieelarvesse lisatulu korjamiseks, aga point on selles et need kes omavad FTA litsentsi peavad konkureerima tasuliste operaatoritega, viimased peavad arvestama sellega et kui tahavad vaatajaid FTA kanalitelt üle lüüa peavad sisu poolest FTA kanalitest üle olema, kui inimesel on valida kas ta maksab telekamaksu+operaatori kuutasu või ainult telekamaksu ja tasulist ei telli, see on valikute küsimus.Üks asi on majanduslik pool, eks ka euroopas on vaesemaid televaatajaid kellele 100 EUR aastas on liigne väljaminek, hakka veel operaatorit veel 30 euroga kuus nuumama... Teine on asja põhimõtteline pool, kes on põhimõtteliselt valmis rohkem maksma kuna leiavad et tasuline pakett on parema kvaliteediga.

Milleks maksta operaatorile saasta eest või vastupidi, sõltuvalt FTA kvaliteedist, äkki on targem ikka maksta tasulise paketi eest, saab rohkem reklaamivaba meelelahutust. Sõltub vaatepunktist.

Re: Reklaami kestuse näit televisioonis

Postitatud: 22:36, 20 Sept 2010
Postitas Martini
Lugesin hoopis muud juttu TalousSanomat veebilehelt ja silma jäi üks mõttepurse, mis hästi illustreerib lihtsa soomlase lugupidamist TV-maksu vastu.
Idea uudelle verolle: Jokaiselle huoneistolle seksivero. Oletus on kuten tv-luvassakin se että jokaisessa huoneistossa harrastetaan seksiä. Koska se on luultavasti hauskempaa kuin sen katsominen televisiosta, niin veron tulisi olla vähintään kaksinkertainen tv-luvan hintaan verrattuna. Sillä ei tietenkään ole merkitystä harjoittaako kukaan siellä seksiä, sillä asukkaillahan on mahdollisuus siihen, mitäs eivät käytä mahdollisuutta hyväkseen, oma vika. Sama juttu siis kuin tv-luvassa.
Kuna siin võeti sõna teemal, kuidas täpselt mujal Euroopas see telekamaksuvärk käib, siis ma eeldan, et kõik mõistavad muu euroopa keelt. Kui ei, siis ma võin teinepäev tõlkida, täna enam ei viitsi.

Re: Reklaami kestuse näit televisioonis

Postitatud: 07:36, 21 Sept 2010
Postitas valgekotkas
Martini kirjutas: siis ma eeldan, et kõik mõistavad muu euroopa keelt.
Kuulge põhjaeestlased - saage juba sellest "emmanuelle kompleksist" üle :lol: ... kevadel, päris euroopas messil, oli soomlaste "esille" meie kõrval - päris kosutav oli võrokesena soomlastega nende emakeeles rääkida kui ülejäänud tallinlaste kamp totra näoga "eivät ymmärtäneet"

Re: Reklaami kestuse näit televisioonis

Postitatud: 09:22, 21 Sept 2010
Postitas tigekala
Martini kirjutas:Lugesin hoopis muud juttu TalousSanomat veebilehelt ja silma jäi üks mõttepurse, mis hästi illustreerib lihtsa soomlase lugupidamist TV-maksu vastu.
Idea uudelle verolle: Jokaiselle huoneistolle seksivero. Oletus on kuten tv-luvassakin se että jokaisessa huoneistossa harrastetaan seksiä. Koska se on luultavasti hauskempaa kuin sen katsominen televisiosta, niin veron tulisi olla vähintään kaksinkertainen tv-luvan hintaan verrattuna. Sillä ei tietenkään ole merkitystä harjoittaako kukaan siellä seksiä, sillä asukkaillahan on mahdollisuus siihen, mitäs eivät käytä mahdollisuutta hyväkseen, oma vika. Sama juttu siis kuin tv-luvassa.
Veel parem versioon oleks pooled Soome meestest istuma panna, kuna neil ju relv, millega vägistada, olemas.
Teisel poolel, on see ainult roostes.