Nõus aga minu meelest on ta "robot" kogu see 9 aastat olnud...linni kirjutas:Nõus, et Ansip on muutunud robotiks ja ei oma reaalse eluga enam sidet, aga kõiki Ansipi jüngriteks kutsuda on täielik Kesknädala tase.

Nõus aga minu meelest on ta "robot" kogu see 9 aastat olnud...linni kirjutas:Nõus, et Ansip on muutunud robotiks ja ei oma reaalse eluga enam sidet, aga kõiki Ansipi jüngriteks kutsuda on täielik Kesknädala tase.
Ära nüüd päris jama ka ikka aja, titaan ei ole lepapuu, millest pussnoaga jalgratta väntasid välja voolida. Jalgrattad olid üldiselt üks väheseid kaupu, mida Dünamo poes vabalt saada oli, kui passimas käia.tv kirjutas:Titaanist vändad,alumiiniumist esihammasrattad,tagumised hammasrattad,pedaalid,jooksud jne.jne.
Sa vist päris noor mees? Vähe sellest, et nõukaajal olid arstidele järjekorrad, pidid sa neile veel ka mustalt maksma, et sind suvatsetaks üldse ravida. Ja need summad ei olnud väikese.linni kirjutas:saladuslik kirjutas:Korterijärjekorrad, telefonijärjekorrad, autoostuloa järjekorrad, hiljem juba elementaarsete majapidamistehnika nagu värviteleka või külmkapi ostuloa järjekorrad. Poes ostukorvijärjekorrad...
Nüüd on palju hullemad järjekorrad jälle, need mis piinavad,arstijärjekorrad.
Jah, et prille näiteks saada, oli asi tõesti lihtne. Pool päeva sabas, siis vastuvõtt. Tänapäeval saab sama asja korda ajada supermarketi prillipoes 10 minutiga.saladuslik kirjutas:Järjekord oli niipalju, et läksin polikliinikusse võtsin arstile numbri ja ootasin vahest isegi paar tundi, aga arstile sain sel päeval kindlasti. Nüüd olen silmaarsti järjekorras, 15 mail saan lõpuks, kui ma näen siis veel sinna minna. Olen 69 aastane ja olen nõukaajal päris palju arstil käinud ja pole kunagi pidanud maksma.
Praegu võid ka samaks või järgmiseks päevaks numbri saada. Vaata iga päev (eriti õhtuti digiregistratuuri) või helista vastuvõttu. Numbreid vabaneb üllatavalt tihti. Inimesed registreerivad endale mitmeid aegu ja siis natuke enne vastuvõttu tühistavad broneeringu. Mul sugulane sai kaeoperatsioonile kolm kuud peale diagnoosimist, silmaarsti vastuvõtule ca kolme nädalaga (oleks saanud varemgi, aga valisime paremat tervisekeskust ja eesti nimega arsti).saladuslik kirjutas: Järjekord oli niipalju, et läksin polikliinikusse võtsin arstile numbri ja ootasin vahest isegi paar tundi, aga arstile sain sel päeval kindlasti. Nüüd olen silmaarsti järjekorras, 15 mail saan lõpuks, kui ma näen siis veel sinna minna. Olen 69 aastane ja olen nõukaajal päris palju arstil käinud ja pole kunagi pidanud maksma.
Njahhhhh...kuidas kirjutas:Taksojuhid, kelnerid jms. ei elanud vene ajal kaugeltki nii hästi kui kaugsõidu meremehed või autojuhid.
Meremeheks saamine muidugi eeldas 4a. õppimist sõjaväelise korraga venekeelses koolis, autojuhiks sai ainult väga heade tutvustega. Aga need vennad suutsid oma poole aasta teenistuse eest rahulikult auto soetada.
Asi ikka nii lihtne ei olnud. Palk polnud ka merel suurem asi, kuigi kätte tuli rohkem, kui maismaal töötades. Kaptenid ja abid said korralikult, alamkoosseis mitte. Hästi teenisid need, kes käisid tihti sadamate vahet. Peamine äri käis alkoholi, kalamarja ja ime-ime - mehaaniliste käekelladega. Ilmselt oli ka muud nomenklatuuri. Kõige suurema kasu tõid aga boonid - sertifikaadid. Välisvetes seilamise eest tiksus komandeeringuraha välisvaluutas, mida sulle aga kätte ei antud, vaid said selle boonides. Boonid vahetasid Tallinnas Berjozka poes teksadeks, teleriks, duubelmakiks või milleks iganes ja selle müüsid mustal turul maha. Vot sealt tuli kena kopikas. Suurem, kui ametipalk.kuidas kirjutas:Taksojuhid, kelnerid jms. ei elanud vene ajal kaugeltki nii hästi kui kaugsõidu meremehed või autojuhid.
Meremeheks saamine muidugi eeldas 4a. õppimist sõjaväelise korraga venekeelses koolis, autojuhiks sai ainult väga heade tutvustega. Aga need vennad suutsid oma poole aasta teenistuse eest rahulikult auto soetada.
Minu algses postis sisaldunud "ihaldusväärne amet" oli tugeva irooniavarjundiga. Pillimehed tegid oma mitte kerget tööd ja said selle eest tasu. Kelnerid - šveitserid - taksojuhid lihtsalt varastasid su taskust.Henkka kirjutas:Njahhhhh...kuidas kirjutas:Taksojuhid, kelnerid jms. ei elanud vene ajal kaugeltki nii hästi kui kaugsõidu meremehed või autojuhid.
Meremeheks saamine muidugi eeldas 4a. õppimist sõjaväelise korraga venekeelses koolis, autojuhiks sai ainult väga heade tutvustega. Aga need vennad suutsid oma poole aasta teenistuse eest rahulikult auto soetada.
Sa unustad pillimehed... Palderjan, Kukerpillid, Vitamiin, Krõll, Apelsin ja veel palju teisigi.
Aga pillimeestel läks "papp" muidugi pillide hankimise peale ning ka mõnikord otse kõrist alla
Poonidega polnud suurt midagi teha peale müümise, Tina tänavalt polnud midagi mõistlikku osta ja hinnad seal kaupluses olid palju kallimad kui mustal turul. Mõlemad Tallinna kaks suuremat merekooli tootsid näiteks laevajuhte, kes tavaliselt said juba peale paari reisi kapteni abideks ja palga peale umbes 1000 rubla kuus mis oli tolle aja kohta üüratu palk. Praegu pole enam ajad ammu enam need ja minu vanadest grupivendadest sõibab merd vist ainult paar.linni kirjutas:Asi ikka nii lihtne ei olnud. Palk polnud ka merel suurem asi, kuigi kätte tuli rohkem, kui maismaal töötades. Kaptenid ja abid said korralikult, alamkoosseis mitte. Hästi teenisid need, kes käisid tihti sadamate vahet. Peamine äri käis alkoholi, kalamarja ja ime-ime - mehaaniliste käekelladega. Ilmselt oli ka muud nomenklatuuri. Kõige suurema kasu tõid aga boonid - sertifikaadid. Välisvetes seilamise eest tiksus komandeeringuraha välisvaluutas, mida sulle aga kätte ei antud, vaid said selle boonides. Boonid vahetasid Tallinnas Berjozka poes teksadeks, teleriks, duubelmakiks või milleks iganes ja selle müüsid mustal turul maha. Vot sealt tuli kena kopikas. Suurem, kui ametipalk.kuidas kirjutas:Taksojuhid, kelnerid jms. ei elanud vene ajal kaugeltki nii hästi kui kaugsõidu meremehed või autojuhid.
Meremeheks saamine muidugi eeldas 4a. õppimist sõjaväelise korraga venekeelses koolis, autojuhiks sai ainult väga heade tutvustega. Aga need vennad suutsid oma poole aasta teenistuse eest rahulikult auto soetada.
Pealegi, kui olid järjest 6 kuud merel, siis kulusid ei olnud, toit oli prii ja maale tulles said poole aasta palga korraga kätte.
Täpselt sama lugu Sovtransavto rahvusvaheliste rekkameestega.
Sa ajad mõned asjad segamini.linni kirjutas:Boonid vahetasid Tallinnas Berjozka poes teksadeks, teleriks, duubelmakiks või milleks iganes ja selle müüsid mustal turul maha.