Näib et air-veteran ei mäleta enam kus Kuressaare on, kui paneb õkva Pärnu pealeLinnavurle kirjutas:Läks mõne aja eest üle maja.

Näib et air-veteran ei mäleta enam kus Kuressaare on, kui paneb õkva Pärnu pealeLinnavurle kirjutas:Läks mõne aja eest üle maja.
https://www.err.ee/859003/fotod-hadamaandunud-reisilennukilt-sadas-louna-eestisse-mootori-tukkeneljapäeval käisid sündmuskohal õhuväe ja päästeameti esindajad, kes viisid selleks hetkeks kokku korjatud tükid kaasa, võtsid pinnaseproove ja olevat kohalikele öelnud, et nad meediasse ei läheks. "See oli õnnelik õnnetus, ma pole öösiti pärast magadagi saanud. Vastuseid tahaks saada," rääkis tükkide esimene leidja.
Tüüpiline. Midagi pole teha, elame ikka veel nõukogude riigispeeter3000 kirjutas:Kääriku kohal sadasid B777 purunenud mootori tükid alla..https://www.err.ee/859003/fotod-hadamaandunud-reisilennukilt-sadas-louna-eestisse-mootori-tukkeneljapäeval käisid sündmuskohal õhuväe ja päästeameti esindajad, kes viisid selleks hetkeks kokku korjatud tükid kaasa, võtsid pinnaseproove ja olevat kohalikele öelnud, et nad meediasse ei läheks. "See oli õnnelik õnnetus, ma pole öösiti pärast magadagi saanud. Vastuseid tahaks saada," rääkis tükkide esimene leidja.
https://twitter.com/mikekat71/status/10 ... 2916796416When the airplane arrived, dozens of adoring fans were waiting for it to be towed across Valencia Road into the museum complex. As museum teams towed the airplane out of the base, traffic was stopped on the busy street to ensure a safe crossing. The street is built for this occasion, with reduced medians and wide gates.
ma ise olin NATO õppuste ajal nii Trondheimis kui ka sõitsin Altasse.Airlines are always made aware when loss of GPS signals happens.
«It’s for the airlines themselves to consider which measures to be taken regarding their flights. There are backup solutions to GPS, like ground-based navigation systems. Safety in the skies is therefor never endangered even when GPS signals are lost.»
----
Last September and October, the loss of GPS signal over Eastern Finnmark was tracked to jamming from Russia’s large-scale military exercise Zapad-2017. For about a week both SAS and Widerøe flights to airports in Finnmark lost satellite navigation. Also in March this year, GPS signals disappeared occasionally.
There are several military camps in the Pechenga valley a few kilometers from the border to Norway. Following the jamming earlier this year, Norway’s Ministry of Foreign Affairs contacted Russian authorities with requests to halt jamming in the borderland.
Russia has invested heavily in electronic warfare equipment in recent years and are drilling its forces in how to shut down GPS-, radio-, and mobile phone signals. It is said that a one-kilowatt portable jammer can block a GPS receiver from as far away as 80 kilometers. The Northern Fleet’s Arctic 200th Independent Motor Rifle Brigde in Pechenga is 55 kilometers from Kirkenes airport.
Larger gear, like the Russian armed forces’ R-330Zh jammer, has capability to disturb GPS signals over far longer distances, depending on the terrain.
...see eeldab jammeri "ülestõstmist" lennukile või sat'ile, viimast nad aga ei julge teha, kuna see segamine on mitteselektiivne ja viib rivist välja ka nende glonas'i.peeter3000 kirjutas:inglisekeelses artiklis oli, et ca 80km suudavad venelased segada ja vist kohati ,olenevalt maastikustm kuni 250km..
GPS segamine saab toimuda sadade km raadiuses.officer kirjutas:GPS või mõne muu analoogse seadme töötamise segamine võib toimuda suht piiratud alal... (minu teada raadiuses ca 5km)
Küll aga võib süsteemi vea sisse viia süsteemi haldur, sealhulgas on võimalus, et "omadele" antakse fail, mis lubab süsteemi korektselt edasi kasutada.