See mudel on alustanud oma müüki hästi ja on kõige "kuumem" plug-in hybrid praegu maailmas.
Kuna aku on 12kW ,siis Elmo toetus on 9000.-eur.
Kusjuures hetkel on juba päris mitu nendest lubatud kiirteedest kaetud ehk näiteks Amsterdamist Austriasse suusatama sõites saab seda teha superlaadijatega. Seda punasega osa ma muide olen Teslale ka maininud kuna see oleks ka imelihtne PR lüke sest kui nad iga SC juurde panevad mulli mis ulatust ta katab, siis ca 5-6 superlaadijaga saaks via Baltica katta kuni Berliinini ning sellega efektiivselt näidata, et terve EU on kaetudpeeter3000 kirjutas:Tesla Saksas:
In October 2013 Tesla announced that Model S customers in Germany would be offered a free optional high speed tuning to optimize the Model S for driving on the Autobahn. In addition, the company announced that by November 2013 the first Supercharger stations will open in the corridors between Munich and Stuttgart, Munich and Zurich, Switzerland, and Cologne and Frankfurt. Tesla Motors plans to cover more than 50% of Germany by the end of March 2014, and 100% by the end of 2014, making Germany the country with the most Superchargers per capita in the world. Also, all Supercharger stations deployed in Germany will be power upgraded to 135 kW to deliver faster charging for long distance travel. -----
punasega ma märkisin kiirteed ,mis tuleks ka katta kiiremas korras..(mitte, et ma ise neid kasutama hakkaks!)
See vasakpoolne laadija on täitsa kasutatav täna ning parempoolsele tuleb adapter enne suve. Ning 50kW maksimumvõimsusel laadimine on köömes Tesla 120-135kW kõrval ning 85kWh akule ei ole see ka mingi meeletu koormus niiet ei pea väga muretsema aku pärast. See Leaf-i ära kukkumine on sellepärast ka, et akupakk on suhteliselt väike ning sa ei saa 24kWh akut 50kW väga laadida. Normaalne teisendus on, et laadimisvõimsus võiks olla kuni 1.5x mahtuvuse number ehk siis 24kWh aku korral ca 36kW, 85kWh aku korral ca 120kW. Ja kui järele jäänud tühja mahtu järjest vähem on, siis ka laadimisvõimsus peaks kaasa ära kukkuma niiet kui tühja Leafi hakkad laadima, siis kukukbki kiirelt 20 kW kanti ja edasigi.peeter3000 kirjutas:Eestisse vist pole üldse vaja või kuidas Sa laed ABB kiirlaadijas?
On adapter olemas 385V ja 85A jaoks?
Kuidas meie kiirlaadijad sobivad Teslale? (AC? DC?)
või Sa kõrgepingega üldse ei lae? hoiad akut?
vasakpoolne on madalpinge AC 220V---paremal 500V 120A kiirlaadija (mis anna enamuses laadimiskohtades Eestis välja ainult 385V ja 85A ehk 20min. laadimine venib 35min-ks --Leaf rendikal)
Frankfurdi automessil ütles Tesla insener meile jutuajamise sees, et neil on CHAdeMO pistikule adapter olemas.peeter3000 kirjutas:Eestisse vist pole üldse vaja või kuidas Sa laed ABB kiirlaadijas?
On adapter olemas 385V ja 85A jaoks?
Kuidas meie kiirlaadijad sobivad Teslale? (AC? DC?)
või Sa kõrgepingega üldse ei lae? hoiad akut?
vasakpoolne on madalpinge AC 220V---paremal 500V 120A kiirlaadija (mis anna enamuses laadimiskohtades Eestis välja ainult 385V ja 85A ehk 20min. laadimine venib 35min-ks --Leaf rendikal)
See puudutab ainult USA-d kus NEMA 14-50 otsikusse integreeritakse temperatuuriandur, et tuvastada ülekuumenemist seinapistikus. Tegemist on preventatiivse meetmega kui kodune elektrisüsteem ei vasta nõuetele. Loomulikult keeras enamus meediast selle kohe Tesla vaenulikuks kus räägiti vigastest adapteritest mis panevad maju põlema kui tegelik ainuke põleng oli tolle elaniku vigane elektritöö ning põlema läks seinapistik. Nüüd auto tuvastab sellised kohad ning vähendab laadimisvoolu ning topelt kaitse jaoks antakse veel uus adapter mis ka temperatuuri mõõdab seinapistikus.satik kirjutas:http://www.e24.ee/2659094/tesla-uuendab-tulekahjude-ennetamiseks-laadimistarkvara-ja-laadijaid