Re: Elektriautod (ja muud erilised autod..)
Postitatud: 13:42, 15 Jaan 2014
hakatekse tootma Hispaanias Barcelona tehases 2013a jooksul.peeter3000 kirjutas:uus mudel:
*nii kaubikuna kui ka pereautona (5-kohta)
hakatekse tootma Hispaanias Barcelona tehases 2013a jooksul.peeter3000 kirjutas:uus mudel:
see toimiks võibolla suvel, aga praegu pimedal ajal ja -10 juures kindlasti mitte.peeter3000 kirjutas: kui sõita Teslaga ,oleks vaja laadida peale Häädemeestet AINULT 1 KORD.
Ehk näiteks Kaunases.
Ja Varssavis oleks me kl. 19.00 ( 6:00-20:00, 14h)
https://twitter.com/CHAdeMO_eu
räägi siis meile OMA kogemusest Teslaga -10 kraadiga sõidul!wello kirjutas:see toimiks võibolla suvel, aga praegu pimedal ajal ja -10 juures kindlasti mitte.peeter3000 kirjutas: kui sõita Teslaga ,oleks vaja laadida peale Häädemeestet AINULT 1 KORD.
Ehk näiteks Kaunases.
Ja Varssavis oleks me kl. 19.00 ( 6:00-20:00, 14h)
https://twitter.com/CHAdeMO_eu
Tartus on taksodena kasutusel mõlemate põlvkondade Leafid. Vahe pidi olema neil selles, et II põlvkonna autodele on salongi kütteseadmeks paigaldatud õhksoojuspump.peeter3000 kirjutas: paigaldaks märja Webasto
-------
õnneks on praegu müüdavad uued Leafid (Leaf II alates 06.2013) veidi paremad...
tegelikult peaks seda kõike tegema Nissan ja ise mingi "ülihea" lahenduse välja mõtlema ning tehases (UK) ka juba paigaldama..kass1234 kirjutas:Tartus on taksodena kasutusel mõlemate põlvkondade Leafid. Vahe pidi olema neil selles, et II põlvkonna autodele on salongi kütteseadmeks paigaldatud õhksoojuspump.peeter3000 kirjutas: paigaldaks märja Webasto
-------
õnneks on praegu müüdavad uued Leafid (Leaf II alates 06.2013) veidi paremad...
Kuni -5 C pidi soojuspumbaga variant olema hea, edasi läheb energiakulu suureks.
I põlvkonna omadele on paigaldatud märjad Webastod, diisliga. Kuna nendega on palju jamasid, ei taha külmaga töötada, mõtleb ettevõtja autodesse paigaldada CNG ga töötavad soojapuhurid.