1. 3,5 Mbit/s on maksimum, mis on lubatud spordikanalitel kasutada. Suurema bitrate puhul tekkis juba mõningate vastuvõtjatega probleem, nende buffer jäi selle signaali manageerimiseks liiga väikseks ja pilt hakkas hakkima. Sama probleem tekkis ka kunagi MPEG-2 puhul, kus sai katsetatud 8 Mbit/s bitrate. Lisaks bitrate-le on kasutusel ka veel pritoteedid, mida antakse näiteks spordikanalitele, kohalikele kanalitele ja muusikakanalitele kõrgem, kui teistele. Mis tähendab, et kokkumuximisel teeb mux pidevalt otsuseid, kes saab rohkem, kes vähem, vastavalt pildi iseloomule.
2. See 7,7 Mbit/s on tegelikult täis, muxis on kõik kanalid sees, nii ETV, K2 kui ka TV3, aga neid ei lasta lihtsalt saatjasse. Lisaks on seal 7,7 Mbit/s ka nn. "mängimismaa", kust mux saab vajadusel bitte juurde võtta.
3. Eeter jooksutab klippe, mis on võetud Betacam SP-lt ja DVD-delt. ETV näitab saateid Betacam SP formaadist ning väljastuse väljundis on analoog-digitaal konverter. Serveripõhist väljastust alles hakatakse ehitama.
4. Täna võetakse K2 ja TV3 signaal Elioni transmissioonist, mis on tõesti pakitud juba MPEG-2-te. Teenuse kävitiudes on lootus saada ikka otsesignaal.
5. Kui satilt tuleksid kanalid MPEG-4 SD-s, siis jääks ümberpakkimine ära ja saaks signaali otse võtta.
6. Tallinna E42 ei lähe käima enne, kui suletakse Rakvere ja Viljandi saatjad.
7. Eetril pole stuudiodki

Eetri väljastusarvuti istub Starmani peajaamas, kust analoogsignaal läheb MPEG-2 koodrisse ja lisatakse Starmani digikaablisse. Zuum-i jaoks võetakse signaal Starmani digikaablist Humax tavaboxiga vastu ning analoogis antakse MPEG-4 koodrisse. Ma Eetri pildi puhul erilisest kvaliteedist ei räägiks. Lähiajal saab otsesignaali Starmanist, küll kahjuks juba korra MPEG-2-te pakituna.
8. Vaata SAT-lt tulevat CNNi teleteksti, seal on esilehel kirjas. Service not available, please go to webpage:
http://www.cnn.com. Umbes midagi sellist.
9. Mis GOP struktuuri puudutab, siis sai seda meelega muudetud, et saaks tõsta bitrate ning pilt läks sellest oluliselt paremaks. Tõsi miinuseks on see, et kanalivahetus läks pikemaks ja on erinev. Kui I-frame edastati tihemini ja bitrate väiksem, siis hakkasid staatilised pinnad elama, nagu roniks sipelgad mööda seina, kõik liikus pidevalt. Nüüd seda probleemi enam pole. Kvaliteeti on häälestatud tundideviisi, ka visuaalselt, võrreldes sissetulevat ja väljaminevat pilti ning püüdes saada võimalikult sama pilti, kui allgallikas.