Ettevaatust!!! Strong SRT8010
Postitatud: 13:41, 17 Sept 2009
Sai siis nimetatud digiboks siis ostetud mõni aeg tagasi selverist nädalalõpupakkumisena.
Asi iseenesest on normaalne, väljaarvatud EPG ja taimerite süsteem mis on ikka päris nõmedad. Aga kuna asi sa ostetud vanemale inimsele siis ei ole sellest hullu, ta nagunii ei kasutaks neid. Tundlikus ja pildi kvaliteet on head, 16:9 pildiautomaatika töötab, kanalivahetus on kiire (nii kiire kui see AVC kodeeringu puhul olla üldse saabki).
Kahjuks jooksis aga asi regulaarselt kokku ja jätkamiseks pidi seadme vooluvõrgust korraks välja lülitama. Kui seade niisama ühe kanali peale tööle jätta siis jooksis see nii umbes 3 - 4 tunni jooksul kindlasti kokku, kui vähepeal kanaleid vahetada siis hoopis sagedamini.
Tarkvara versiooniks oli 1.36. Kodulehel http://www.strong.tv" onclick="window.open(this.href);return false; on saadaval versioon 1.25. Digilevi.ee on sertifitseerinud versiooni 1.37!!!
Sai siis asi mõne päeva pärast selverisse tagasi viidud ning ootama jäädud ekspertiisi vastust. Loomulikult tarbijakaitseseaduses määratud tähtaja jooksul ei reageeritud ja alles helistamise peale teatati mõne päeva pärast, et "saate uue digiboksi". Suur oli üllatus kui karbi avamisel selgus, et uus digiboks oli tegelikult kellegi vana, pult oli ohtralt toidujäätmetega kastetud. Selle tagasiviimisel selgus, et kõiges olla süüdi maaletooja ja me helistame teile ja uurime asja. Alles siis kui tarbijakaitse seadust tutvustasin, raha tagasi nõudsin ning nendepoolse keeldumise peale ähvardasin tarbijakaitse ametile avalduse teha, toodi mulle pärast kõrgete ülemustega telefoni teel konsulteerimist laost uus digiboks.
Loomulikult ei ühtegi vabandust. See selleks.
Saadud digiboks omas samuti tarkvara versiooniga 1.36 ja jooksis samamoodi kokku. Kuna sellest foorumis oli juba kirjutatud et downgrade versioonile 1.25 aitab siis sai seda tehtud. Ja see aitas.
Mida teevad aga tavainimesed?. Plõksutavad oma stronge kinni-lahti ja levitavad legendi kui s.tt asi see digitv ikka tegelikult on. Üldse ei tööta.
See pole ju tegelikult ka normaalne, et poest ostetud digiboksil tuleb esmalt firmwaret downgradeda. Rääkimata sellest, et see on riskantne tegevus ja muudab riista vanarauaks kui see samal ajal peaks kokku jooksma või voolukatkestus juhtuma. Nagu ütleb strong.tv koduleht "Attention! With the download of this software you confirm, that any risk of usage shall not be passed to STRONG!" on see su oma risk.
Seega soovitus: ÄRA OSTA
Asi iseenesest on normaalne, väljaarvatud EPG ja taimerite süsteem mis on ikka päris nõmedad. Aga kuna asi sa ostetud vanemale inimsele siis ei ole sellest hullu, ta nagunii ei kasutaks neid. Tundlikus ja pildi kvaliteet on head, 16:9 pildiautomaatika töötab, kanalivahetus on kiire (nii kiire kui see AVC kodeeringu puhul olla üldse saabki).
Kahjuks jooksis aga asi regulaarselt kokku ja jätkamiseks pidi seadme vooluvõrgust korraks välja lülitama. Kui seade niisama ühe kanali peale tööle jätta siis jooksis see nii umbes 3 - 4 tunni jooksul kindlasti kokku, kui vähepeal kanaleid vahetada siis hoopis sagedamini.
Tarkvara versiooniks oli 1.36. Kodulehel http://www.strong.tv" onclick="window.open(this.href);return false; on saadaval versioon 1.25. Digilevi.ee on sertifitseerinud versiooni 1.37!!!
Sai siis asi mõne päeva pärast selverisse tagasi viidud ning ootama jäädud ekspertiisi vastust. Loomulikult tarbijakaitseseaduses määratud tähtaja jooksul ei reageeritud ja alles helistamise peale teatati mõne päeva pärast, et "saate uue digiboksi". Suur oli üllatus kui karbi avamisel selgus, et uus digiboks oli tegelikult kellegi vana, pult oli ohtralt toidujäätmetega kastetud. Selle tagasiviimisel selgus, et kõiges olla süüdi maaletooja ja me helistame teile ja uurime asja. Alles siis kui tarbijakaitse seadust tutvustasin, raha tagasi nõudsin ning nendepoolse keeldumise peale ähvardasin tarbijakaitse ametile avalduse teha, toodi mulle pärast kõrgete ülemustega telefoni teel konsulteerimist laost uus digiboks.
Loomulikult ei ühtegi vabandust. See selleks.
Saadud digiboks omas samuti tarkvara versiooniga 1.36 ja jooksis samamoodi kokku. Kuna sellest foorumis oli juba kirjutatud et downgrade versioonile 1.25 aitab siis sai seda tehtud. Ja see aitas.
Mida teevad aga tavainimesed?. Plõksutavad oma stronge kinni-lahti ja levitavad legendi kui s.tt asi see digitv ikka tegelikult on. Üldse ei tööta.
See pole ju tegelikult ka normaalne, et poest ostetud digiboksil tuleb esmalt firmwaret downgradeda. Rääkimata sellest, et see on riskantne tegevus ja muudab riista vanarauaks kui see samal ajal peaks kokku jooksma või voolukatkestus juhtuma. Nagu ütleb strong.tv koduleht "Attention! With the download of this software you confirm, that any risk of usage shall not be passed to STRONG!" on see su oma risk.
Seega soovitus: ÄRA OSTA