1. leht 1-st

Zuum = Viasat

Postitatud: 19:31, 02 Dets 2011
Postitas iivani
Probleemide ja jamade poolest võib nende kahe vahele vabalt võrdusmärgi panna. Juba mitmendat päeva ei suuda Zuum TV mu kaardil võtmeid vahetada. Kui helistada 1770, siis juba kaks päeva hämatakse sealt mingisugust eba adekvaatset jama. Sageduste vahetamine mind, siin Valgjärve masti all, ei puutunud. Kui alguses olid võtmete alguskuupäevad vähemalt aastast 2011, siis nüüd on nad suutnud kaardi ikka täitsa ära nullida - start kuupäev on aasta 1990!

Re: Zuum = Viasat

Postitatud: 20:00, 02 Dets 2011
Postitas tigekala
OK. Ja mis sitaga Viasat Sinu puhul hakkama sai, et võrdusmärgi nende vahele paned ?

Re: Zuum = Viasat

Postitatud: 20:38, 02 Dets 2011
Postitas iivani
Siin foorumis ju aina sõimatakse seda Viasati

Re: Zuum = Viasat

Postitatud: 09:16, 03 Dets 2011
Postitas andy
Kuid siin tekkib küsimus ,miks sina Viasati sõimad.Olen viasati vaadanud väga palju aastaid,kuid pole nagu põhjust neid sõimata.
Starmanil on server hetkel(oli) maas,mis jagab kaartidele võtmeid.

Re: Zuum = Viasat

Postitatud: 09:33, 03 Dets 2011
Postitas ziege
Siin jah mõttekas rääkida omadest kogemustest mitte lihtsalt lahmida- ei oska ka mina midagi paha õelda Viasati kohta ( ca5 aastat klient).

Re: Zuum = Viasat

Postitatud: 10:21, 03 Dets 2011
Postitas Sombi
Ma võrdusmärki nende vahele ei paneks, sest Viasat ja Zuum on kaks täiesti erinevat asja, nagu siga ja kägu. Ise ei tarbi kumbagi, aga teistele on neid käima tõmmatud küll ja rohkemgi. Tavaliselt kui kliendil mingi probleem on, helistatakse kõigepealt mulle, seega olen enam-vähem teemadega kursis.
Pildi kvaliteedi erinevusest ei maksa rääkida, sest võimalused ja tehnilised lahendused on erinevad, aga üks asi häirib Viasati puhul küll. Nimelt, miks Viasat ei võiks lepingu allkirjastamisel ja papi maksmise korral kohe kaarti avada? Arve kaardi eest hakkab küll kohe jooksma. Zuumi puhul on kohe pilt ees olnud kui uus kaart esmakordselt boxi pista. Või saadetakse Zuumi puhul kaardiuuendusi sadu kordi tihedamalt?

Re: Zuum = Viasat

Postitatud: 22:05, 03 Dets 2011
Postitas siil udus
Mul viasatiga mitmeid kogemusi. Ise ei oma õnneks.
Viimane oli selline, sõber sai viasati HD tüüneri, kui tahtis teenusest loobuda, aga räägiti uuesti pehmeks.
Siis ei saanud tüüneri pulti telkut juhtima - kaasas vale juhend. Järgmisena oli vaja teha tüüneri tarkavara uuendus kuna ei näinud kõiki kanaleid, pidi minema nati rohkem kui 15 min. Tegelikut läks mitu tundi. Enne seda suhtuti nagu täielikku lolli ja lasti idiootlike tegevusi teha, mis pidavat aitama aga tegelt ei aitand. No siis tuli see tarkvara uuendus, suure saladuskatte all siis öeldi, et mis nuppe peab all hoidma, kui pistikut seina panna ja mis tulukesi ootama.
Eranditult kõik mu tuttavad kes on viasati esimese hooga võtnud, on selle kontori tegevuses hiljem nördinud. Üks negatiivne juhtum on selline, mis ei kannata siinse foorumi paberit.

Re: Zuum = Viasat

Postitatud: 09:48, 04 Dets 2011
Postitas Sombi
siil udus kirjutas:Üks negatiivne juhtum on selline, mis ei kannata siinse foorumi paberit.
Aga kodeeri tekst ära, pane siia kirja ja saada PS-iga lugeda soovijatele võti :wink:
Eks neid klienditeenindajaid ole erinevaid, samuti ka firmasid. Viasat võiks näiteks EMT-st eeskuju võtta: Näiteks, kui on olnud probleeme leviga, ei käsi keegi telefoni antenniseadeid kontrollida või mida iganes :lol: Kuulatakse mure ära ja kui vastata ei osata, edastatakse info vastavale asjapulgale (tehnikule), kes siis tagasi helistab. Vähemalt mulle on ALATI tagasi helistatud kui on probleeme olnud ja klienditeenindaja ei oska või ei saa ise aidata.
Viasatil on veel palju-palju arenguruumi.

Re: Zuum = Viasat

Postitatud: 13:04, 04 Dets 2011
Postitas ziege
Ka minule on Viasatist tagasi helistatud kui klienditeenedeja ei oska ühele või teisele küsimusele vastata- näiteks kui uurisin miks vana Siriuse pealt Nokia 9780-le uut softi saada ei ole ja kas uus HD box ka oma nimekirja koostada laseb. Sellised spetsiifilised küsimused mille küsimuse vastuseid ei ootagi klienditeenendajalt. Tundub suht kiidulauluna Via aadressil aga leian et probleemi lahendusele aitab alati võimalikult täpne probleemi kirjeldus.