lennundus

Siin räägitakse seda mis sülg suhu toob
Kasutaja avatar
peeter3000
Digivanake
Postitusi: 8174
Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
Asukoht: Tallinn
    unknown unknown
On tänanud: 133 korda
On tänatud: 191 korda

Re: lennundus

PostitusPostitas peeter3000 » 21:13, 12 Mai 2014

Teisipäeval, 13. mail sooritavad Eesti õhuruumis madallende kolm õppusel Kevadtorm osalevat Poola ründelennukit Su-22. Ründelennukid lendavad Lääne-, Kesk- ja Lõuna-Eestis kell 11.00-13.00.

Madallennud toimuvad mitte madalamal kui 152 meetrit (500 jalga) ning eelistatavalt mere kohal või asustatud punktidest eemal. On võimalik, et lennukid mööduvad asulatest või üksikutest taludest kui suunduvad ühelt harjutusalalt teisele, kuigi võimalusel püütakse asustatud alasid vältida.

Õhuvägi loodab kohalike elanike mõistvale suhtumisele. NATO liikmesriigid eraldavad õhuväe õppuste ja harjutuste, sealhulgas madallendude läbiviimiseks kindlad osad oma õhuruumist. Muuhulgas on Balti riikide valitsused eraldanud oma õhuruumis piirkonnad madallendude sooritamiseks. Madallennu harjutused on kooskõlas Eesti seadustega ning neid sooritatakse kokkuleppel Lennuameti ja Lennuliiklusteeninduse AS-ga.
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922

smr
Entusiast
Postitusi: 179
Liitunud: 15:35, 28 Juul 2008
Asukoht: Tallinn
    unknown unknown
On tänanud: 20 korda
On tänatud: 9 korda

Re: lennundus

PostitusPostitas smr » 21:21, 12 Mai 2014

peeter3000 kirjutas:Teisipäeval, 13. mail sooritavad Eesti õhuruumis madallende kolm õppusel Kevadtorm osalevat Poola ründelennukit Su-22. Ründelennukid lendavad Lääne-, Kesk- ja Lõuna-Eestis kell 11.00-13.00.

Seda aitavad tihti visualiseerida NOTAMid.

Kevadtormi kohta: https://aim.eans.ee/files/EE-eSUP-2014-02%281%29.pdf

Kasutaja avatar
peeter3000
Digivanake
Postitusi: 8174
Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
Asukoht: Tallinn
    unknown unknown
On tänanud: 133 korda
On tänatud: 191 korda

Re: lennundus

PostitusPostitas peeter3000 » 04:47, 16 Mai 2014

Tallinna kohal käib öösel migi helikopteriralli, magada ei lase..
pole aimugi,mis on juhtunud!
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922

Kasutaja avatar
officer
DigiTVfänn
Postitusi: 663
Liitunud: 02:00, 15 Dets 2006
Asukoht: VIIMSI.
    unknown unknown
On tänanud: 61 korda
On tänatud: 5 korda

Re: lennundus

PostitusPostitas officer » 08:33, 16 Mai 2014

ühesõnaga: NATO :)!
Viimsi poolsaare alguses,Triax100+antenni ajam RAK380;
TV'd: Sam. QE65-Q ja LE40D550 + Elion boxid ARRIS VIP1113 ja VIP5305
soundb:Sam.HW-K450
blue-ray: Sam.BD-J5500
Raadio: Yam. R-N303D ja Imperial DABMAN i200 + 9el.vert. DAB-yagi az.WE

Keela Adblock

See veebileht toimib ainult reklaamirahadest.
Kui sa näed seda teksti siis sa blokeerid reklaame.
Palun kaalu Adblocki keelamist siin toetamaks Digi-tv.ee veebilehte.


Kasutaja avatar
satik
Moderaator
Postitusi: 3575
Liitunud: 02:00, 25 Veebr 2007
Asukoht: siin seal
    unknown unknown
On tänanud: 67 korda
On tänatud: 100 korda

Re: lennundus

PostitusPostitas satik » 23:49, 18 Mai 2014

Malaysia lennukist - http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=68697777
Minep tea - võimatu see ju pole.

Kasutaja avatar
peeter3000
Digivanake
Postitusi: 8174
Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
Asukoht: Tallinn
    unknown unknown
On tänanud: 133 korda
On tänatud: 191 korda

Re: lennundus

PostitusPostitas peeter3000 » 21:33, 20 Mai 2014

Tallinna lennujaamast öeldi Delfile, et läbi Riia Türki lendama pidanud lennuki esialgne väljalennu aeg Tallinnast oli 18.35, kuid lennuk startis kell 18.55.

Teel Lätti selgus aga, et Riia lennujaam ei saa halbade ilmastikuolude tõttu lendu vastu võtta ja lennuk pöördus tagasi Tallinna, maandudes siin kell 20.47.

Ühe reisija sõnade kohaselt oli neile valjuhääldist öeldud, et teel Tallinna oli äike kaks korda lennukit tabanud.

Praeguse info kohaselt jäävad Türki puhkama sõita soovinud reisijad ootama Tallinnasse uut väljalendu.
------
minu teada seal trajektoril mingit äikest polnud.
----------
lennuk proovis 2x maanduda (1. 200m ja 2. 0m kõrguselt katkestas maandumise)
kohe peale teist maandumiskatset ,aga maandus edukalt Aerofloti lennuk Riias.
8Q2106.png
Sul pole õigusi, et siin postituses manuseid näha
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922

Kasutaja avatar
peeter3000
Digivanake
Postitusi: 8174
Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
Asukoht: Tallinn
    unknown unknown
On tänanud: 133 korda
On tänatud: 191 korda

Re: lennundus

PostitusPostitas peeter3000 » 20:17, 27 Mai 2014

DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922

Kasutaja avatar
peeter3000
Digivanake
Postitusi: 8174
Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
Asukoht: Tallinn
    unknown unknown
On tänanud: 133 korda
On tänatud: 191 korda

Re: lennundus

PostitusPostitas peeter3000 » 15:25, 31 Mai 2014

Indoneesias asuvast Sangeang Api vulkaanist pärit tuhapilv on halvanud lennuliikluse Austraalia põhjaosas.

Vulkaanist lõunasse liikuv tuhapilv on jõudnud Darwini lennujaama piirkonda ning selle tõttu on lennufirmad Qantas, Jetstar ja Virgin Australia lennud tühistanud. Katkenud on ka lennuühendus Austraalia ja Bali saare vahel ning tühistatud mõned lennud Perthi ja Bali vahel, vahendas BBC.

Austraalia võimude arvates võidakse lähipäevil tühistada lennud ka teistes lennujaamades. Prognooside kohaselt on vähemalt järgneva 10 tunni vältel oodata intsensiivset tuhapilve pealetungi.

Vulkaanilist tuhka peetakse lennukite jaoks äärmiselt ohtlikuks, kuna tuhaosakesed võivad mootorisse sattudes seda tõsiselt kahjustada.
Toimetas
Sven Randlaid
(ERR)

Pilt

http://www.news.com.au/travel/travel-up ... 6938123744

https://www.google.ee/maps/place/Sangea ... 6951b5fe36
Viimati muutis peeter3000, 16:12, 31 Mai 2014, muudetud 4 korda kokku.
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922

Kasutaja avatar
peeter3000
Digivanake
Postitusi: 8174
Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
Asukoht: Tallinn
    unknown unknown
On tänanud: 133 korda
On tänatud: 191 korda

Re: lennundus

PostitusPostitas peeter3000 » 15:52, 31 Mai 2014

A350
As of the end of March 2014, the A350 XWB has won 812 orders from 39 customers worldwide, and together the first four flight test aircraft have accumulated over 1,400 flight test hours – performed in more than 300 test flights. The first aircraft is due to enter commercial service with launch customer Qatar Airways later this year.
http://www.a350xwb.com/

http://a350production.com/
Over the last few months the production of the A350 has been slowly speeding up, and during the second half of the year it is expected to really speed up. This means that a lot of news will be published over the coming months, and we really hope you’ll enjoy reading it.

Hope to see you back here soon,

Oliver Gigacz

Founder/Editor

https://twitter.com/A350Production
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922

Kasutaja avatar
peeter3000
Digivanake
Postitusi: 8174
Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
Asukoht: Tallinn
    unknown unknown
On tänanud: 133 korda
On tänatud: 191 korda

Re: lennundus

PostitusPostitas peeter3000 » 22:55, 13 Juun 2014

Kymmeniä lentokoneita katosi lyhyeksi aikaa lennonjohdon tutkista Itävallassa, Saksassa, Tshekissä ja Slovakiassa.

Tapaukset sattuivat 5. ja 10. kesäkuuta. Itävallan viranomaisten mukaan tutkaongelmat koskivat noin 50:tä lentokonetta.

Viranomaisten mukaan häiriöistä ei ollut vaaraa lentomatkustajille.

– Koneet katosivat tutkaruuduilta muutamiksi sekunneiksi. Katkot eivät olleet vakavia, Saksan lennonvalvonnan edustaja sanoi.

Slovakian mukaan yhteyskatkot johtuivat sotaharjoituksista, joissa häirittiin radioliikennetaajuuksia. Kun tutkayhteyksien ongelmat havaittiin, siitä ilmoitettiin harjoitusten järjestäjille ja harjoitukset keskeytettiin, Slovakian lentovalvontaviranomainen kertoi.

Itävaltalaismedian mukaan kyseessä oli sotilasliitto Naton harjoitus. Nato ei ole kommentoinut väitettä.
(MTV3)
keegi võib tõlkida ,kui vaja..
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922

Kasutaja avatar
Zuumbox
Digivanake
Postitusi: 2056
Liitunud: 11:54, 20 Jaan 2008
Asukoht: Saue
    unknown unknown
On tänanud: 53 korda
On tänatud: 31 korda

Re: lennundus

PostitusPostitas Zuumbox » 23:51, 13 Juun 2014

Austrias, Saksamaal, Tsehhis ja Slovakkias kadus lennujuhtimise radariekraanilt lühikeseks ajaks kümneid lennukeid.

Intsidendid leidsid aset 5. ja 10. juunil. Austria ametivõimude järgi puudutas probleem umbes 50 lennukit ja reisijad ohus ei olnud.

Saksamaa lennujuhtimise esindaja ütles, et lennukid kadusid radariekraanilt mõneks sekundiks ja ei olnud tõsised.

Slovakkia seletuse kohaselt põhjustas katkestused sõjaline õppus, mille käigus segati raadiosidet. Probleemide ilmnemisel teavitati sellest õppuse korraldajat ja õppused katkestati.

Austria meedia kohaselt oli tegu NATO õppusega. NATO ei ole väidet kommenteerinud.

Loodan, et sai enam-vähem :)
DVB-T: ZuumboxHD & Sony32W4000; DVB-T2: Golden Media Mania 3 HD; antenn 21...69 17dB, kõrgus 45+11 m; võimendi AD20-1,9/AMT; suund Espoo

Kasutaja avatar
peeter3000
Digivanake
Postitusi: 8174
Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
Asukoht: Tallinn
    unknown unknown
On tänanud: 133 korda
On tänatud: 191 korda

Re: lennundus

PostitusPostitas peeter3000 » 12:03, 26 Juun 2014

http://www.jacc.gov.au/media/releases/2 ... Search.pdf

väike kokkuvõte MH370 Austraalia piirkonna otsingutest.. ja edasisest otsingupiirkonnast.

väike lõik 64 lk. tekstist:

..End of flight scenario
Note: Given the imprecise nature of the SATCOM data, it was necessary to make some
assumptions regarding pilot control inputs in order to define a search area of a practical
size. These assumptions were only made for the purposes of defining a search area and
there is no suggestion that the investigation authority will make similar assumptions.
The limited evidence available for MH370 was compared with the accident classes listed
previously.
In the case of MH370, there were multiple redundant communications systems fitted to the aircraft (3 x VHF radios, 2 x HF radios, SATCOM system, 2 x ATC transponders). However,
no radio communications were received from the aircraft after 1719.29, 7 hours prior to the last SATCOM handshake at 00:19. Analysis of the SATCOM data also showed that there were probably no large changes to the aircraft’s track after approximately 1915, about 5 hours prior to the last SATCOM handshake.
Given these observations,the final stages of the unresponsive crew/ hypoxia event type appeared
to best fit the available evidence for the final period of MH370’s flight when it was heading in a generally southerly direction:

*loss of radio communications

*long period without any en route manoeuvring of the aircraft

*a steadily maintained cruise altitude

*fuel exhaustion and descent
This suggested that, for MH370, it was possible that after a long period of flight under autopilot
control, fuel exhaustion would occur followed by a loss of control without any control inputs.
Note: This suggestion is made for the sole purpose of assisting to define a search area.
The determination of the actual factors involved in the loss of MH370 are the responsibility
of the accident investigation authority and not the SSWG.
Also allowing for the fact that a maximum glide distance of 100+ NM would result in an
impractically large search area, the search team considered that it was reasonable to assume that
there were no control inputs following the flame-out of the second engine. Accordingly the aircraft would descend and, as there would be some asymmetry due to uneven engine thrust/drag or external forces e.g. wind, the descent would develop into a spiral.
As the BEA found in their study, in the case of an upset followed by a loss of control, all the impact points occurred within 20 NM from the point at which the emergency began and, in the majority of cases, within 10 NM.
For the small number of hypoxia cases that were available for review, the starting time of the loss of control was not always as well defined as for the upset cases, so the 20 NM range might not be as applicable. Balancing this was the consideration that, by the time of the final SATCOM log on message, the autopilot could have been disengaged for approximately 3 minutes and 40 seconds and the aircraft would have been descending during that period.

uus veealune otsingupiirkond
26062014AU_MH370.png
Sul pole õigusi, et siin postituses manuseid näha
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922

Kasutaja avatar
peeter3000
Digivanake
Postitusi: 8174
Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
Asukoht: Tallinn
    unknown unknown
On tänanud: 133 korda
On tänatud: 191 korda

Re: lennundus

PostitusPostitas peeter3000 » 17:58, 09 Aug 2014

2 tk.Pullmantur B747 maandus Tln-s.
keegi teab millal lahkub?
lennuinfo lehekülg?

leidsin

1.PLM 6108 Madrid - Barajas Expected at 19:25
2. PLM 6126 Madrid - Barajas 20:15
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922

Kasutaja avatar
Linnavurle
Entusiast
Postitusi: 375
Liitunud: 20:25, 02 Juul 2008
Asukoht: Tallinn
    unknown unknown
On tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: lennundus

PostitusPostitas Linnavurle » 07:27, 11 Aug 2014


Kasutaja avatar
Carat_EST
Digivanake
Postitusi: 1327
Liitunud: 00:07, 06 Juul 2008
Asukoht: Ida-Harjumaa
    unknown unknown
On tänanud: 6 korda
On tänatud: 3 korda

Re: lennundus

PostitusPostitas Carat_EST » 18:57, 11 Aug 2014

Facebook kasutajatel tasub liituda grupiga:
https://www.facebook.com/groups/247275142064319/
Plane Spotting Estonia

Keela Adblock

See veebileht toimib ainult reklaamirahadest.
Kui sa näed seda teksti siis sa blokeerid reklaame.
Palun kaalu Adblocki keelamist siin toetamaks Digi-tv.ee veebilehte.



Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 63 külalist