Ja kui omanik on surnud, mis siis saab?
Kui pärandaja surma hetkel puudub kehtiv testament ning pärandaja ei ole sõlminud pärimislepingut, päritakse vara seaduse järgi.
Ja kui omanik on surnud, mis siis saab?
Lisaks Toyotale tegelevad tahkisakude arendamisega Hiina ja Lõuna-Korea ettevõtted.
Hiina akutootja CATL lubab alustada tahkisakude masstootmisega aasta lõpuks ning Lõuna-Korea ettevõte Samsung SDI tegi juba valmis esimese tahkisakude tootmise prooviliini.
peeter3000 kirjutas:see on huvitavam info:Lisaks Toyotale tegelevad tahkisakude arendamisega Hiina ja Lõuna-Korea ettevõtted.
Hiina akutootja CATL lubab alustada tahkisakude masstootmisega aasta lõpuks ning Lõuna-Korea ettevõte Samsung SDI tegi juba valmis esimese tahkisakude tootmise prooviliini.
Kuu aega tagasi kaalusin, kas elektriautoga tasub Lapimaale minna või peaks reisiks teise auto rentima. Läksin ikkagi oma KIA EV6-ga (2023 GT-Line AWD) ja eile sain tagasi tulles ka korralikuma külma kogemuse kätte. Distants Lapimaalt Helsingisse oli 1000km ja sellest esimsed 600km oli temperatuur alla -30 kraadi. Pool tundi oli ekraanil ka -36. Viimase 400km jooksul temperatuur tõusis ja Helsingis oli juba -25.
Suvega võrreldes vähenes sõiduulatus 400-lt 250-le kilomeetrile (katusel on suur katuseboks ja ka auto oli täislastis). Arvestades laadimisjaamade tihedust ei olnud probleem valida söögi- ja sirutuspausideks sobivaid jaamu 100-170km vahemikus. Kasutasin üldiselt ABC laadijaid, kus 150-200kW laadijates on hinnaks 35 senti/kWh. Kahel korral proovisin ka IONITY laadijaid, kuid kiiruse võitu ma sealt ei saanud - lihtsalt hind oli üle kahe korra kõrgem. Reaalne laadimiskiirus jäi 75-120kW vahele.
Kokkuvõtteks võib öelda, et kõik toimis hästi. Salong oli soe ka -36 kraadiga ja sõiduulatuse ennustus oli üllatavalt täpne.
NB! Teeääres hakkas silma ca 10 sõidukit (tõenäoliselt tehniline rike), millest ükski ei olnud EV.
Alari Kivisaar · ·
Esimesed 10 000 kilomeetrit Teslaga muretult läbitud (Model Y)
Olen rohkem rahul, kui oleks osanud loota ja ei oskagi millegi üle eriti viriseda
Positiivseid üllatusi on pakkunud tarkvarauuendused. Arvasin, et need on lihtsalt nipet-näpet peenhäälestused aga auto muutub lausa nö füüsiliselt paremaks. Hommikul autosse istudes avastad, et keegi on öösel salaja tagurdamiskaamera laiema vastu välja vahetanud või adaptiivsed esituled külge kruvinud
USA autotootja Tesla rajab Euroopa Liidu vahendite toel Eestisse kuni 40 uut elektriautode laadijat.
Tesla toob Eestisse elektriautode laadijad Euroopa ühendamise rahastu (CEF) alternatiivkütuste taristu (AFIF) meetme abil. Nimelt tegi Tesla Hollandi üksus meetmesse taotluse 498 ülikiirlaadija (250 kW) paigaldamiseks üle Euroopa ning ühe sihtriigina taotleti toetust ka Eestisse.
Positiivse otsuse saanud toetustaotlusest järeldub, et USA autotootja plaanib ligi pooltuhat laadijat jaotada 50 asukoha vahel. Lisaks meile jõuavad uued Tesla kiirlaadijad ka Bulgaariasse, Tšehhi, Taani, Ungarisse, Leetu, Lätti, Kreekasse, Portugali, Slovakkiasse ja Hispaaniasse.
Lisaks Teslale sai Eestiga seotud projektidest toetust ka kütusemüüja Neste, kes rajab Eestisse kaheksa 150kW võimsusega laadijat.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist