tiit26 kirjutas:Mis nalja see Viasat nüüd teeb, tahab kolme kuu makseid, ehk siis november, detsember, jaanuar. Mis õigusega nad ettemaksu nõuavad, täitsa p...ses firma ikka
Varsti peaks lisanduma Viasat Hockey kanal ka Eesti vaatajatele, kodulehel on juba nimekirjas http://www.viasat.ee/kanalid/" onclick="window.open(this.href);return false; (ei saa ise järele vaadata kas juba pilt ees sest pann lumine )
Sculder kirjutas:Varsti peaks lisanduma Viasat Hockey kanal ka Eesti vaatajatele, kodulehel on juba nimekirjas http://www.viasat.ee/kanalid/" onclick="window.open(this.href);return false; (ei saa ise järele vaadata kas juba pilt ees sest pann lumine )
Mida sealt näidatakse, kas SM-liigat kah?
Tõenäoliselt on see vast ikka rohkem Rootsi kanal...?
1. Veebruaril alustab Nelonen SportPro - see on Nelonen Media ja Viasati ühine spordi kanal, mis asendab Urheilu+kanavat.
Sisu poolest paistab sama nagu meie Viasat Sport Baltic, lisaks on vaid SM-liiga (finaalmängude "live" eksklusiiv õigused), NHL ja Rootsi Allsvenskan jäähoki ning NFL.
Sculder kirjutas:Varsti peaks lisanduma Viasat Hockey kanal ka Eesti vaatajatele, kodulehel on juba nimekirjas http://www.viasat.ee/kanalid/" onclick="window.open(this.href);return false; (ei saa ise järele vaadata kas juba pilt ees sest pann lumine )
täna siis kohaliku kaardiga Viasat Hockey lahti, kanalite nimekirjast kodulehel aga nüüd see kanal hoopis maha võetud... (?)
*** muudetud 14.01.10 - Viasat Hockey on viasati kodukal kanalilistis tagasi.
Viimati muutis andres66, 09:15, 14 Jaan 2010, muudetud 1 kord kokku.
14.01.2010 08:00
Nädala alguses said Tartumaa inimesed satelliit-tv pakkujalt Viasat telefonikõnesid, kus anti valeinfot, et analoogtelevisiooni väljalülitamise järel kaob pilt ka digitüüneriga teleritest, kui uut antenni ei osteta.
Segadusse ajava vestluse pidas teisipäeval Viasatist helistanud naisega maha Võru kandis maja omav Alo Savi. Päev varem olid sarnase kõne saanud ka tema vanemad. «Öeldi, et helistatakse Viasatist ja tegemist on digilevi aukude uuringuga. Küsiti, milline antenn mul on ja milline telekas,» kirjeldas Savi kõne algust.
Jutu edenedes teatas Viasatist helistanud naine, et Savi peaks ikkagi katuseantenni välja vahetama, sest analoogtelevisiooni väljalülitamise järel selle aasta juulis kaob praegu nähtav pilt ära.
Seda hoolimata sellest, et mees on endale soetanud digiteleri ja näeb praeguse antenniga kõiki tasuta kanaleid suurepäraselt.
Viasat ei oska selgitada
Savi vanematele, kes vaatavad pojaga sarnaselt tasuta kanaleid digiteleri ja tavaantenni abil, ennustas Viasati esindaja aga, et praegused tasuta kanalid hakkavad järk-järgult kaduma. Näitena tõi ta hiljuti vabalevist kadunud TV 6.
Saamaks selgust, kas tõesti tuleb veel enne suve tulekut antenne vahetama hakata, helistas Savi omakorda digilevi infoliinile. Ilmnes, et Viasati esindajad olid andnud valeinfot ning tal ja tema vanematel, kes juba korralikku digipilti näevad, pole mingit põhjust hakata katuseantenne vahetama või mõne teenusepakkujaga liituma.
Viasat Eesti turundusjuht Pavel Maskaljun kinnitas Postimehele antud kommentaaris samuti, et kui inimene praegu digiboksi või digivalmidusega teleriga tasuta kanaleid näeb, ei teki probleeme ka pärast 1. juulit. Mis põhjusel Viasati töötajad Savile ja tema vanematele vastupidist väitsid, ei osanud Maskaljun öelda, kuid lubas asja uurida.
Ületas hea tava piirid
Seda, et praegu on Viasatil käimas telefonimüügikampaania, Maskaljun ei salanud: «Meil on oma meeskond, kes helistab inimesed korra kuus läbi.»
Kõnede eesmärk on turundusjuhi sõnul jagada infot, uurida, milliseid lahendusi inimesed kasutavad ja kas nad on oma teenusepakkujatega rahul. «Kui nad ei ole rahul või nad ei ole endale digiboksi soetanud, siis pakume ka oma teenuseid,» rääkis Maskaljun.
Eesti digitaaltelevisioonile üleminekut juhtiv Jüri Pihel pidas Savi ja tema vanematega toimunut heaks näiteks sellest, et tarbija peab müüjate väidetesse alati kriitiliselt suhtuma. «Müüja juttu ei saa kunagi sajaprotsendiliselt uskuda, sest igal müüjal on oma motiiv,» sõnas ta. Pihel lisas, et Viasat on varemgi «leidlikul» moel oma tooteid ja teenuseid pakkunud.
Pihel pidas hea tava piiri ületavaks ka seda, et Viasat tegi uuringu sildi all hoopis turundust. «Sellised uuringud on tegelikult müügiedendustöö ja inimene ei pea nendele küsimustele vastama,» kinnitas Pihel. Ametlikke digileviuuringuid teeb Piheli sõnul vaid TNS Emor ja praegu ühtegi sellist uuringut käimas pole.
Kahjuks kasutab Viasat oma kampaanias väga madala taibuga inimesi, kui ilusasti öelda. See ajukääbik, kes helistas, tegi oma tööd oma parima äranägemise järgi ja talle oli oluline vaid resultaat. Kahjuks ei ole Viasat ainuke, kes selliseid inimesi oma kampaaniates tarvitab.
Lepingu lõpetamisest...kuidas seda oleks kõige valutum teha?
Soodusperiood lõppeb alates 01.03.2010. Kuna Vias*t arveldab ettemaksuga on mul teeenus makstud kuni 28.02.2010 ja peaksin saama tasaarvelduse kaardihooldustasu näol.
Loen tingimustest välja:
9.2. Kliendil on õigus Leping igal ajal ilma etteteatamistähtajata üles öelda, teatades ülesütlemisest Viasatile kirjalikult. Soodustusperioodi jooksul Lepingu ülesütlemisel (sõltumata põhjusest) on Klient kohustatud kogu Soodustuse Viasatile hüvitama (tagasi maksma).
Kui nüüd tähte närida, siis ma ei tohiks soodusperioodi jooksul iitsatada ka, et soovin lepingut lõpetada? Isegi kui soovin lõpetada alates soodusperioodi lõpust.
raitm kirjutas:Lepingu lõpetamisest...kuidas seda oleks kõige valutum teha?
Soodusperiood lõppeb alates 01.03.2010. Kuna Vias*t arveldab ettemaksuga on mul teeenus makstud kuni 28.02.2010 ja peaksin saama tasaarvelduse kaardihooldustasu näol.
Loen tingimustest välja:
9.2. Kliendil on õigus Leping igal ajal ilma etteteatamistähtajata üles öelda, teatades ülesütlemisest Viasatile kirjalikult. Soodustusperioodi jooksul Lepingu ülesütlemisel (sõltumata põhjusest) on Klient kohustatud kogu Soodustuse Viasatile hüvitama (tagasi maksma).
Kui nüüd tähte närida, siis ma ei tohiks soodusperioodi jooksul iitsatada ka, et soovin lepingut lõpetada? Isegi kui soovin lõpetada alates soodusperioodi lõpust.
Ja võid kindel olla et Viskasitta nii ka tõlgendab seda.
raitm kirjutas:Lepingu lõpetamisest...kuidas seda oleks kõige valutum teha?
Kui nüüd tähte närida, siis ma ei tohiks soodusperioodi jooksul iitsatada ka, et soovin lepingut lõpetada? Isegi kui soovin lõpetada alates soodusperioodi lõpust.
Tohid ikka. Teavita Viasat'i, et lõpetad lepingu alates 01/03/2010.
Üks asi on soodusperioodi jooksul lepingu ülesütlemine (mida Viasat peab lepingus silmas).
Teine asi on soodusperioodil teavitamine lepingu ülesütlemisest soodusperioodi lõppedes.
Hiljem tuleb Sul veel neile kaart saata, mis on nende omand. Soovitavalt tähitud kirjaga,
et Sulle mingi tõend jääks kui Eesti Post oskab kirja koos kaardiga ära kaotada.
Vastasel juhul saad kaardihooldustasu ikkagi kraesse.
Täpselt nii, nagu tigekala õpetas, mina talitasin ja ei olnud mingeid probleeme ega jamasi. Minuga suheldi väga viisakalt, saatsid veel mailile täpsed juhendid ja aadressi.
Ei ole nad seal mingid inimsööjad, teevad oma tööd ja teenivad palka.