Kõik Viasatist
Re: Kõik Viasatist
Viasat teeb eksitavat infot levitanud müügimeestele lisakoolituse
Tarbija24
Digitelevisioonile üleminekuga seoses eksitavat infot levitanud Viasati müügimeeskond saadetakse uuesti koolitusele.
Viasati turundusjuht Pavel Maskaljun teatas täna ennelõunal, et firma uuris põhjalikumalt juhtumit, kus nende müügiagent soovitas juba suurepäraselt digipilti nägevatel inimestel katuseantennid kindlasti välja vahetada.
«Kahjuks selgus tõesti, et helistajal oli digitüüneriga teleri funktsionaalsuse osas ebakorrektne arusaam. Nagu öeldud, ei teki neil inimestel, kes praegu digiboksi või digivalmidusega teleriga tasuta kanaleid näevad, probleeme ka pärast 1. juulit,» ütles Maskaljun.
Et asi oleks ka müügimeestele täiesti selge ja taolised segadust tekitavad juhtumid ei korduks, korraldab Viasat kogu müügimeeskonnale digiülemineku teemal lähiajal lisakoolituse.
«Meie eesmärgiks on jagada inimestele objektiivset infot ja soovime Viasati teenuseid pakkuda neile, kel sellest tõesti kasu on ehk eelkõige inimestele, kes soovivad vaadata enam kui vaid tasuta kanaleid, ja neile, kelle koju maapealne telesignaal ei jõua. Eksitava info edastamine ei ole mingil juhul meie huvides ja teeme kõik, et taolist olukorda vältida,» lubas Maskaljun.
Ta lisas kommentaari ka selle kohta, et müügitööd esitletakse kui digilevi kohta käiva uuringu tegemist: «Mis puudutab uuringu ja müügiedenduse ühendamist, siis uurime tõesti kõnedes ka telerivaatajate vajadusi, et oma teenust arendada. Teavitame ka sellest, et tegemist on just Viasati uuringuga ning kui puudub soov, siis meie küsimustele vastama ei pea.»
Tarbija24
Digitelevisioonile üleminekuga seoses eksitavat infot levitanud Viasati müügimeeskond saadetakse uuesti koolitusele.
Viasati turundusjuht Pavel Maskaljun teatas täna ennelõunal, et firma uuris põhjalikumalt juhtumit, kus nende müügiagent soovitas juba suurepäraselt digipilti nägevatel inimestel katuseantennid kindlasti välja vahetada.
«Kahjuks selgus tõesti, et helistajal oli digitüüneriga teleri funktsionaalsuse osas ebakorrektne arusaam. Nagu öeldud, ei teki neil inimestel, kes praegu digiboksi või digivalmidusega teleriga tasuta kanaleid näevad, probleeme ka pärast 1. juulit,» ütles Maskaljun.
Et asi oleks ka müügimeestele täiesti selge ja taolised segadust tekitavad juhtumid ei korduks, korraldab Viasat kogu müügimeeskonnale digiülemineku teemal lähiajal lisakoolituse.
«Meie eesmärgiks on jagada inimestele objektiivset infot ja soovime Viasati teenuseid pakkuda neile, kel sellest tõesti kasu on ehk eelkõige inimestele, kes soovivad vaadata enam kui vaid tasuta kanaleid, ja neile, kelle koju maapealne telesignaal ei jõua. Eksitava info edastamine ei ole mingil juhul meie huvides ja teeme kõik, et taolist olukorda vältida,» lubas Maskaljun.
Ta lisas kommentaari ka selle kohta, et müügitööd esitletakse kui digilevi kohta käiva uuringu tegemist: «Mis puudutab uuringu ja müügiedenduse ühendamist, siis uurime tõesti kõnedes ka telerivaatajate vajadusi, et oma teenust arendada. Teavitame ka sellest, et tegemist on just Viasati uuringuga ning kui puudub soov, siis meie küsimustele vastama ei pea.»
Re: Kõik Viasatist
Lisaks on see "kena uudis" et Viasat Sport East enam kanalivalikusse ei kuulu ja NHL hoki asemel peame "nautima" Rootsi liigat...hanno kirjutas:Huvitav on see, et mul on Viasat Hockey audio valikus ka eesti keel.
Re: Kõik Viasatist
Mulle on hakanud tunduma, et viasat on oma tv1000 filmivalikute kvaliteeti tõstnud.
ära liitu viasatiga!!!!

ära liitu viasatiga!!!!
-
- Uudistaja
- Postitusi: 1
- Liitunud: 01:57, 23 Jaan 2010
Re: Kõik Viasatist
Vabandust kui postitus vales kohas, aga mure järgmine. Remondi tõttu oli viasati pann maas umbes 3 kuud. Nüüd kui panin panni tagasi, minu üllatuseks alguses nii 1/3 programmidest ei avanenud ja veateateks oli, "pole neid tellinud". Noh helistasin siis viasati tädile. Seal ikka küsiti signaali tugevuse kohta (65%, 20 kraadise pakkasega jäi peenhäälestus ootama soojemat ilma) ja peale mitmet tüüneri taaskäivitamist me targemaks ei saanud. Selle peale tädi ütes et kahjuks ei oska aidata!
Minu loogika oletas, et kaardi andmed vanad ja aja jooksul ehk avanevad kõik. Sedasi ongi läinud aga ainult ETV2 pole siiani mingid elumärke näidanud. Huvitava on ka see et Playhouse Disney kohe kui programm lõpeb annab sama veateadet.
Kas on kellelgi ideid?

Minu loogika oletas, et kaardi andmed vanad ja aja jooksul ehk avanevad kõik. Sedasi ongi läinud aga ainult ETV2 pole siiani mingid elumärke näidanud. Huvitava on ka see et Playhouse Disney kohe kui programm lõpeb annab sama veateadet.
Kas on kellelgi ideid?
Re: Kõik Viasatist
Helista Viasatti ja telli kaardiuuendus (e. nn. kaardi aktiveerimine). Kuula telefonist juhiseid, vajuta vastavaid klahve ning sisesta oma kaardi number ja hetke pärast saadetakse uuendus teele... vanasti pidi tuuner sel ajal TV1000 kanalil olema, igaks juhuks võid panna, kuigi ma pole kindel, kas enam selleks vajadust on.andrusmulla kirjutas:Kas on kellelgi ideid?
Re: Kõik Viasatist
Kui ei taha helistada, siis saada meil kodulehel olevale aadressile, kus Su lepingu number ja nimi ning homme juba asjad toimivad. Olen seda korduvalt teinud ja alati on aidanud. Kõrgintellektiga töötaja ei saanud Su lihtsast soovist aru.
Re: Kõik Viasatist
Playhouse Disney annab jah sellise teate nüüd juba kuu aega vähemalt.
Re: Kõik Viasatist
Playhouse Disney töötab 7.00 - 19.00, muul ajal on eetris TV1000 Drama, mida meil ei levitada. Playhouse on endiselt olemas.
Re: Kõik Viasatist
Nonii... aasta tagasi sai lõpetatud leping, kaart tagastatud, kohapeale kontorisse viidud ja paber ka olemas et tagastatud. Peaks nagu klaar olema?
Huvitav mille alusel tahetakse NÜÜD hooldustasu, vaidlustamiseks maksa ära ka veel
Või on uued kombed - hooldavad kaarti enda kontoris ja arveid väljastavad (endistele) klientidele samuti
Huvitav mille alusel tahetakse NÜÜD hooldustasu, vaidlustamiseks maksa ära ka veel

Või on uued kombed - hooldavad kaarti enda kontoris ja arveid väljastavad (endistele) klientidele samuti

Re: Kõik Viasatist
Mul oli kunagi täpselt sama soust Nordicuga...
Helista neile... Keegi kohaliku Viasati töötajatest on kuhugi linnukese märkimata jätnud.
Helista neile... Keegi kohaliku Viasati töötajatest on kuhugi linnukese märkimata jätnud.
Re: Kõik Viasatist
Helistamine ei vii kuhugi... ma ei saa telefoni teel midagi tõestada
Kirjutasin meili, lisasin paberist koopia ja eks ootame ära mis vastatakse (kui vastatakse)
Lisaks seda et 04. jaanuari paberarve tarniti postkasti 22.01, maksetähtaeg 25.01
Ja veel - ka valesti vormistatud asi ei vabasta tasumisest (viivised ja meeldetuletusarve võlgnikule - 60.- )
Vist peab hoiatama neid, kes kaarti posti pista julgevad?

Kirjutasin meili, lisasin paberist koopia ja eks ootame ära mis vastatakse (kui vastatakse)
Lisaks seda et 04. jaanuari paberarve tarniti postkasti 22.01, maksetähtaeg 25.01
Ja veel - ka valesti vormistatud asi ei vabasta tasumisest (viivised ja meeldetuletusarve võlgnikule - 60.- )
Vist peab hoiatama neid, kes kaarti posti pista julgevad?
Re: Kõik Viasatist
Nordicu puhul helistamisest piisas. Klienditeenindaja vaatas mingist oma programmist järgi ja järgnes vabandus -v6rgutaja kirjutas:Helistamine ei vii kuhugi... ma ei saa telefoni teel midagi tõestada![]()
Oi vabandust, oleme kaardi kätte saanud 6. jaanuaril. Teie seda arvet tasuma ei pea. Veelkord vabandust !
Re: Kõik Viasatist
Huvitav, kas ma olen ainus, kellel viimastel päevadel Viasati vahendusel vaadatavad Eesti kanalid hakivad?
Re: Kõik Viasatist
Ei ole Sa ainus. Eile õhtul freezis konkreetselt Kanal 2.
ETV, ETV2, TV3 ja TV6 ei freezinud. Kanal 11 ei vaadanud.
ETV, ETV2, TV3 ja TV6 ei freezinud. Kanal 11 ei vaadanud.
Re: Kõik Viasatist
Kanal 2 plokkis täiega, aga Tv 6 jamas ka mingi aeg õhtul
Hetk tagasi märkasin ka ETV2-el sama jama. Tundub, et see transponder kalab 


Vu+ Solo 2 - 0.8W ; 4.8E ; 9.0E ; 13.0E ; 19.2E - Triax 110