Jõudu tarkpeadele aga abi veits vaja.
Sai paigaldatud forvardile (metsakokkuveo traktor) xsenon tuled. Tuled põlema ja raadio ainult sahiseb, selge et FM sagedusalas sees segaja, ilmselt (kindlalt) xsenontule käiviti.
Kas on teadmisi kuidas see jama kõrvaldada. Selge samas see, et kui paigaldada n. BOSH xsenon tuled (4500.-eek. tk.) kõik OK, või masinasse Alpine CDA-9884R aparaat, samuti kõik OK.
Küsimus aga selline, kuidas pann kokku ST06442 xsenon ja Sony raadio, et raadio (FM) kah mängiks, kui tuled põlevad. Tuled krt. on aga räigelt valged ja loobuda ei tahaks.
teekas
Xenon ja raadio
Re: Xenon ja raadio
Ei pruugi olla üldse FM lainealas segaja, tõenäolisem on hoopis mingi vahesagedusel olev häire. Kui valitud seadmeid muuta ei taha siis tuleb katsetada käiviti ja tema ahelate varjestamist. Ka raadiol on võibolla veel võimalusi midagi varjestada.
Kui tuled teise masinaga töötavale vedajale ligemale kas siis teine raadio ka saab häiritud? Kui jah siis kuidas sümptomid avalduma hakkavad?
Kui tuled teise masinaga töötavale vedajale ligemale kas siis teine raadio ka saab häiritud? Kui jah siis kuidas sümptomid avalduma hakkavad?
Re: Xenon ja raadio
Siin ka samalaadne teema, eht saad ideid:
http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... 10&t=52093" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... 10&t=52093" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Xenon ja raadio
Kui Alpine mängib ok ja Sony mitte, soovitan antenni sisendisse FM-i ribafilter paigaldada, et muud sagedused raadiosse ei pääseks. Ega antenn juhuslikult võimendiga pole?
Re: Xenon ja raadio
Siin pole ilmselt tegu üldse raadio teel leviva häirega. Siller kirjutas et lisas kuhugi kondeka 470mikrofaradit - seda on mõtet vaid toiteahelatesse ühendada.
Võin Silleri käest üle küsida mis ja kuidas - me suhtleme ühes teises foorumis temaga.
Kui häire ajab sassi juba CHR 300 ajud, siis mis raadiohäirest siin jutt saaks olla....?
Alpine raadiol on järelikult väga korralik toitefilter sisse ehitatud, et häirele vilistab.
----
Niisiis - Siller ühendas kondensaatori massi ja tule toite vahele. Selliselt blokeerib kondekas häire kandumise n.ö. tagurpidi tagasi masinasse. CHR 300 puhul häirib see auto ajude toidet - sellest ka veakoodid mida raske nullida. Ja võimalikud häired muude seadmete töös.
Siller: "Kuna 300C kontrollitakse kaugtulesid arvuti teel, siis oli kondeka ühendamine vajalik, et aju ei blokiks tulesse tulevat pinget.
Kuid räägitakse, et kui blokid fooliumi sisse mätsida, siis pidi ka aitama raadio heli normaalseks saama.
Mul Jeepil on kaugtuledes xenonid. Ennem krabisesid ka, esimesed 15-30 sek, kuid nüüd vaatasin massid üle ja nüüd korras."
Vedajal ilmselt selliseid tundlikke ajusid ei ole nagu sõiduautol, seepärast sedapidi häired ei väljendu, vaid Sony korjab häired üles.
Ei viitsi hakata failides otsima kuid meenub et näiteks harvesteri pardaarvuti (mis arvestab materjali mõõtu ja koguseid ning luuletab need kontorisse) oli kaitstud vähemalt kolmeastmelise toitefiltriga
.
Võin Silleri käest üle küsida mis ja kuidas - me suhtleme ühes teises foorumis temaga.
Kui häire ajab sassi juba CHR 300 ajud, siis mis raadiohäirest siin jutt saaks olla....?
Alpine raadiol on järelikult väga korralik toitefilter sisse ehitatud, et häirele vilistab.
----
Niisiis - Siller ühendas kondensaatori massi ja tule toite vahele. Selliselt blokeerib kondekas häire kandumise n.ö. tagurpidi tagasi masinasse. CHR 300 puhul häirib see auto ajude toidet - sellest ka veakoodid mida raske nullida. Ja võimalikud häired muude seadmete töös.
Siller: "Kuna 300C kontrollitakse kaugtulesid arvuti teel, siis oli kondeka ühendamine vajalik, et aju ei blokiks tulesse tulevat pinget.
Kuid räägitakse, et kui blokid fooliumi sisse mätsida, siis pidi ka aitama raadio heli normaalseks saama.
Mul Jeepil on kaugtuledes xenonid. Ennem krabisesid ka, esimesed 15-30 sek, kuid nüüd vaatasin massid üle ja nüüd korras."
Vedajal ilmselt selliseid tundlikke ajusid ei ole nagu sõiduautol, seepärast sedapidi häired ei väljendu, vaid Sony korjab häired üles.
Ei viitsi hakata failides otsima kuid meenub et näiteks harvesteri pardaarvuti (mis arvestab materjali mõõtu ja koguseid ning luuletab need kontorisse) oli kaitstud vähemalt kolmeastmelise toitefiltriga
