jah,truffi kirjutas:Kirjutaks siia siis sõna-sõnalt
sellest probleemist olen ma soome foorumist lõpmatuseni lugenud...
teha pole Sul kindlasti midagi..või siiski?
Soomes ostavad targemad Samsunge ja Sonysid näiteks Giganttist kus on 30p tagastusõigus...!
näiteks:
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=78791
Oma tapaus;
Ostin veikon koneelta Sampan 55" C7705 ledi töllön toukokuussa, syyskuussa teimme reklamaation pilveilystä. Aluksi siihen ei reagoitu paljokaan, lähinnä kehoitettiin toimittamaan huoltoon, vaikka tiedossa hyvin on, että sitä ei huollossa korjata.
Lähetin kuvia samsungin supporttiin ja sieltä neuvottiin edelleen toimittamaan huoltoon. Huollosta (InfoCare) sain puolestaan viestiä, että Samsungin ohje ledien osalta on, että paneeleja ei vaihdeta. Joten oli sanomattakin selvää, että huoltoon ei kannata televisiota kantaa.
Olin yhteydessä Samsung Nordic PR pomoon, josta viesti sitten tuli Suomen osaston päälliköille. Sieltä viesti oli tällä kertaa, että huoltoon ei kannata lähettää, pilveily lasketaan ominaisuudeksi. Neuvottiin siis ottamaan jälleenmyyjään yhteyttä, huoltoa laitteelle ei kannata tilata.
En tiedä oliko tässä välissä jälleenmyyjä & Samsung ollut yhteydessä, kun homma alkoikin yllättäen luistaa. Tosin tällä kertaa otin isompaan pamppuun yhteyden Veikon Koneessa. Sovimme vaihdon 63" plasmaan, muuten sama vekotin, tyytyväisiä ollaan nyt.
Viikko sitten plasma tuli perille, pari kuukautta reklamaation jälkeen. (Ei sirise, ainakaan vielä )
Pojot () Samsungille ja Veikon Koneelle, vaikkakin paljon omaa aikaa tähän menikin. Homma kuitenkin lopulta hoitui.
Omat vinkit; Ole asiallinen ja jos asiaan ei reagoida, ota mahdollisimman isoon pomoon yhteyttä Itse siis otin yhteyttä Samsung Nordic PR päällikkö Erik Johannesson ja Veikon Koneen viihde-elektroniikan tuotepäälliköön