Zuum = Viasat
Zuum = Viasat
Probleemide ja jamade poolest võib nende kahe vahele vabalt võrdusmärgi panna. Juba mitmendat päeva ei suuda Zuum TV mu kaardil võtmeid vahetada. Kui helistada 1770, siis juba kaks päeva hämatakse sealt mingisugust eba adekvaatset jama. Sageduste vahetamine mind, siin Valgjärve masti all, ei puutunud. Kui alguses olid võtmete alguskuupäevad vähemalt aastast 2011, siis nüüd on nad suutnud kaardi ikka täitsa ära nullida - start kuupäev on aasta 1990!
Re: Zuum = Viasat
OK. Ja mis sitaga Viasat Sinu puhul hakkama sai, et võrdusmärgi nende vahele paned ?
LG OLED 65E7V-Z + Dreambox DM900 Ultra HD - 36E > 28,2E > 19,2E > 13E > 9E > 4,8E > 0,8W + Cisco EPC3940AL 2.4/5G WiFi modem/router + Netflix
Re: Zuum = Viasat
Siin foorumis ju aina sõimatakse seda Viasati
Re: Zuum = Viasat
Kuid siin tekkib küsimus ,miks sina Viasati sõimad.Olen viasati vaadanud väga palju aastaid,kuid pole nagu põhjust neid sõimata.
Starmanil on server hetkel(oli) maas,mis jagab kaartidele võtmeid.
Starmanil on server hetkel(oli) maas,mis jagab kaartidele võtmeid.
Dream-8000HD PVR-75*E-36*E-28,2*E-19,2*E-13*E-9*E-5*E-1*W-4*W-30*W Vu+ Duo-2
Re: Zuum = Viasat
Siin jah mõttekas rääkida omadest kogemustest mitte lihtsalt lahmida- ei oska ka mina midagi paha õelda Viasati kohta ( ca5 aastat klient).
_________________________________
DB8000HD DVB-S/C/T 1W/5E/13E/19E/
DVB-C, ZuumTV- Starman
DB8000HD DVB-S/C/T 1W/5E/13E/19E/
DVB-C, ZuumTV- Starman
Re: Zuum = Viasat
Ma võrdusmärki nende vahele ei paneks, sest Viasat ja Zuum on kaks täiesti erinevat asja, nagu siga ja kägu. Ise ei tarbi kumbagi, aga teistele on neid käima tõmmatud küll ja rohkemgi. Tavaliselt kui kliendil mingi probleem on, helistatakse kõigepealt mulle, seega olen enam-vähem teemadega kursis.
Pildi kvaliteedi erinevusest ei maksa rääkida, sest võimalused ja tehnilised lahendused on erinevad, aga üks asi häirib Viasati puhul küll. Nimelt, miks Viasat ei võiks lepingu allkirjastamisel ja papi maksmise korral kohe kaarti avada? Arve kaardi eest hakkab küll kohe jooksma. Zuumi puhul on kohe pilt ees olnud kui uus kaart esmakordselt boxi pista. Või saadetakse Zuumi puhul kaardiuuendusi sadu kordi tihedamalt?
Pildi kvaliteedi erinevusest ei maksa rääkida, sest võimalused ja tehnilised lahendused on erinevad, aga üks asi häirib Viasati puhul küll. Nimelt, miks Viasat ei võiks lepingu allkirjastamisel ja papi maksmise korral kohe kaarti avada? Arve kaardi eest hakkab küll kohe jooksma. Zuumi puhul on kohe pilt ees olnud kui uus kaart esmakordselt boxi pista. Või saadetakse Zuumi puhul kaardiuuendusi sadu kordi tihedamalt?
Re: Zuum = Viasat
Mul viasatiga mitmeid kogemusi. Ise ei oma õnneks.
Viimane oli selline, sõber sai viasati HD tüüneri, kui tahtis teenusest loobuda, aga räägiti uuesti pehmeks.
Siis ei saanud tüüneri pulti telkut juhtima - kaasas vale juhend. Järgmisena oli vaja teha tüüneri tarkavara uuendus kuna ei näinud kõiki kanaleid, pidi minema nati rohkem kui 15 min. Tegelikut läks mitu tundi. Enne seda suhtuti nagu täielikku lolli ja lasti idiootlike tegevusi teha, mis pidavat aitama aga tegelt ei aitand. No siis tuli see tarkvara uuendus, suure saladuskatte all siis öeldi, et mis nuppe peab all hoidma, kui pistikut seina panna ja mis tulukesi ootama.
Eranditult kõik mu tuttavad kes on viasati esimese hooga võtnud, on selle kontori tegevuses hiljem nördinud. Üks negatiivne juhtum on selline, mis ei kannata siinse foorumi paberit.
Viimane oli selline, sõber sai viasati HD tüüneri, kui tahtis teenusest loobuda, aga räägiti uuesti pehmeks.
Siis ei saanud tüüneri pulti telkut juhtima - kaasas vale juhend. Järgmisena oli vaja teha tüüneri tarkavara uuendus kuna ei näinud kõiki kanaleid, pidi minema nati rohkem kui 15 min. Tegelikut läks mitu tundi. Enne seda suhtuti nagu täielikku lolli ja lasti idiootlike tegevusi teha, mis pidavat aitama aga tegelt ei aitand. No siis tuli see tarkvara uuendus, suure saladuskatte all siis öeldi, et mis nuppe peab all hoidma, kui pistikut seina panna ja mis tulukesi ootama.
Eranditult kõik mu tuttavad kes on viasati esimese hooga võtnud, on selle kontori tegevuses hiljem nördinud. Üks negatiivne juhtum on selline, mis ei kannata siinse foorumi paberit.
Re: Zuum = Viasat
Aga kodeeri tekst ära, pane siia kirja ja saada PS-iga lugeda soovijatele võtisiil udus kirjutas:Üks negatiivne juhtum on selline, mis ei kannata siinse foorumi paberit.

Eks neid klienditeenindajaid ole erinevaid, samuti ka firmasid. Viasat võiks näiteks EMT-st eeskuju võtta: Näiteks, kui on olnud probleeme leviga, ei käsi keegi telefoni antenniseadeid kontrollida või mida iganes

Viasatil on veel palju-palju arenguruumi.
Re: Zuum = Viasat
Ka minule on Viasatist tagasi helistatud kui klienditeenedeja ei oska ühele või teisele küsimusele vastata- näiteks kui uurisin miks vana Siriuse pealt Nokia 9780-le uut softi saada ei ole ja kas uus HD box ka oma nimekirja koostada laseb. Sellised spetsiifilised küsimused mille küsimuse vastuseid ei ootagi klienditeenendajalt. Tundub suht kiidulauluna Via aadressil aga leian et probleemi lahendusele aitab alati võimalikult täpne probleemi kirjeldus.
_________________________________
DB8000HD DVB-S/C/T 1W/5E/13E/19E/
DVB-C, ZuumTV- Starman
DB8000HD DVB-S/C/T 1W/5E/13E/19E/
DVB-C, ZuumTV- Starman