pildiallkiri:
TOP GEAR? Estonians had perhaps got the idea from the British television show Top Gear, when he embarked on the ocean in this vehicle.
tõlgime teksti ka:
We are on the way from Rotterdam to Rio de Janeiro where we are going to work. Just after we had passed the Cape Verde islands, we got a call we could save an amphibious vehicle that had been abandoned after it had encountered problems, he said in an email.
The email included the images that prove the story.
Onboard Geoholm they were not sure what they would find when the boat arrived at the specified position and be able to start the search. The surprise was therefore stood when they found what they were looking for.
- His eyes were huge when we discovered that it was a Toyota Land Cruiser with floats that floated, says Wiik.
-----
When it went wrong south of Cape Verde, he was glad that Geoholm was nearby. It was actually the only vessel that had lifting capacity, and Nilson could contact for help.
--------
The crew on board Geoholm could go ahead with the assay when the car was found after two hours of searching.
- We started the job of salvaging Toyota, and after a while we hoisted it up on deck, said Wiik if the car was registered in Estonia.
- It must be the first time in history that we have recovered a Toyota far out in the Atlantic, says Sigmund Wiik.
Lõppkokkuvõttes oleks rändur pidanud kohe oma ümbermaailmareisile planeerima sisse mere/ookeaniületused Laeva/praamiga, oleks hulk jama ära jäänud, oleks ehk ilma pontoonideta hakkama saanud ja korranud lihtsalt "veerevate eestlaste" saavutust, mis oli siis kolmel mersu maasturil ümber muna. Kusjuures käidi isegi Austraalias ära.
Edaspidise suhtes olen jätkuvalt skeptik. Kui jätkab, siis jätkab, edu talle, aga kui teistkordselt merehätta jääb või karu ära külmub, siis ei jää küll midagi muud üle, kui iseennast süüdistada. Kipper.ee-s on näha et rahvas suisa 2-te leeri.
isiklikus plaanis ehk hr Insener vast isegi saavutab oma ümbermaailmareisi unistuse täitumise, aga mis puudutab muid ambitsioone, siis ma eriti ei hellitaks lootusi.
Viimati muutis Energizer, 23:13, 30 Dets 2013, muudetud 1 kord kokku.
Nii on. Karuke aga on alles teel, ma olen püüdnud Geoholmi ka lokaliseerida kuid tulutult, ainult korra eile õhtul ilmus AIS vaatevälja aga asukohta ei jõudnud tuvastada.
Selleks korraks on ookeaniga nüüd ikka ühel pool. Ma eeldan algavaid probleeme hoopis seal kus läheb vaja masina maastikusuutlikkust, või pigem stabiilsust sest vedada relatiivselt raskeid pontoone kõrgel auto kohal mööda mägiteid ja mädal maastikul, see on tegelikult ka väljakutse. Vaevalt et ta ilma selliste oludeta läbi terve lõuna-ameerika hakkama saab. Kui lõpuks jõuab nende pontoonidega Kanadasse nende tootja juurde... usun et juttu jätkub kauemaks.
Brasiilia tollisüsteem tundub olevat mingi teisend Maroko omast. Kohalik suur logistikafirma Port Logistics ja nende operatsioonide manager Bianca Pires tollisid Amphibeari sisse alates esmaspäeva hommikust kuni neljapäeva hilisõhtuni. Sealjuures tegutseti väga läbimõeldult ja professionaalselt. Ning lõpuks see õnnestus. Amphibear sai oma viimase tõste Geoholmi kraanaga ja on nüüd maal, sisse tollitud. Esialgu küll kuskil linnast väljas laos, mis ehk polegi nii halb koht.
Insener Mait Nilson alustas mullu sügisel oma amfiibautoga Amphibear retke ümber maailma. Juba Atlandi ületuse algus läks hirmus dramaatiliseks. See on lugu tema pääsemisest.