Nu vaatame kas läheb Amsterdammi tagasi, äkki jäi lenduri OMA naine maha...
...Läks küll, üsna kähku ruleeris peaterminali ette. Transponder kord kaob, siis jälle on olemas... Normaalsel juhul võetakse transponder maha kui lend on toimunud ja pannakse eetrisse uuesti siis kui jälle minek.
Linnavurle on kehastunud "tähelepanelikuks lennuliikluse jälgijaks" nagu võime märgata - http://rahvahaal.delfi.ee/news/uudised/ ... d=67174436
satik kirjutas:Transponder kord kaob, siis jälle on olemas... Normaalsel juhul võetakse transponder maha kui lend on toimunud ja pannakse eetrisse uuesti siis kui jälle minek.
...maapeal on transponderi signaal
/squawk/ raskesti jälgitav , kuna selle signaal pole mõeldud maapeal levima (lennuki "kõhu" all olev antenn).
Viimsi poolsaare alguses,Triax100+antenni ajam RAK380;
TV'd: Sam. QE65-Q ja LE40D550 + Elion boxid ARRIS VIP1113 ja VIP5305
soundb:Sam.HW-K450
blue-ray: Sam.BD-J5500
Raadio: Yam. R-N303D ja Imperial DABMAN i200 + 9el.vert. DAB-yagi az.WE
playback utc 11:25 B747 (VPBAT) kaob peale kohtumist teise lennukiga, kõrg. vahe 550m.
arvatavalt lülitas oma "radarid" välja kuna on Qatari valitsuse lend
Kas just koolitus, aga teatud lennutundide/(autom.)maandumiste järel peavad piloodid (kaptenid ja 1.ohvitserid) sooritama "käsitsi" lähialas pika ja normaalse lähenemise, ootetsoonis viibimise ja maandumise instruktoriga.
Seda lisaks perioodilistele lennusimulaatoriga harjutamist.
Muidu unustavad käsitsi piloteerimise ära
Viimsi poolsaare alguses,Triax100+antenni ajam RAK380;
TV'd: Sam. QE65-Q ja LE40D550 + Elion boxid ARRIS VIP1113 ja VIP5305
soundb:Sam.HW-K450
blue-ray: Sam.BD-J5500
Raadio: Yam. R-N303D ja Imperial DABMAN i200 + 9el.vert. DAB-yagi az.WE
Enamus maandumisi tehakse niigi käsitsi. Autopilooti kasutatakse harva (võiks öelda et üldse ei kasutata).
Pigem toimus tüübiõpe. Liikudes teist marki lennukile piloodiks tuleb läbida vastava lennukimargi tüübiõpe.
Linnavurle kirjutas:Enamus maandumisi tehakse niigi käsitsi. Autopilooti kasutatakse harva (võiks öelda et üldse ei kasutata).
...sa ajad nüüd midagi väga segamini või räägid Viljandi lennuväljast
Käsitsi maandumiseks tuleb tornist eraldi luba küsida ja seda saadakse ainult visuaallähenemise/visual approach/ tingimustel.
Jutt on TLL lennujaamast, kus on ILS jm vajalik selleks olemas
Viimsi poolsaare alguses,Triax100+antenni ajam RAK380;
TV'd: Sam. QE65-Q ja LE40D550 + Elion boxid ARRIS VIP1113 ja VIP5305
soundb:Sam.HW-K450
blue-ray: Sam.BD-J5500
Raadio: Yam. R-N303D ja Imperial DABMAN i200 + 9el.vert. DAB-yagi az.WE
Linnavurle kirjutas:Enamus maandumisi tehakse niigi käsitsi. Autopilooti kasutatakse harva (võiks öelda et üldse ei kasutata).
...sa ajad nüüd midagi väga segamini või räägid Viljandi lennuväljast
Käsitsi maandumiseks tuleb tornist eraldi luba küsida ja seda saadakse ainult visuaallähenemise/visual approach/ tingimustel.
Jutt on TLL lennujaamast, kus on ILS jm vajalik selleks olemas
ILS ei maanda lennukeid, vaid annab glissaadi nurga ja glissaadi kursi, mida järgida. Maandumisraja mõlemas otsas on raadiomajakad, mis saadavad piki rada kulgevad raadiosignaalid.
Need raadiosignaalid on nähtavad instrumentidel.