lennundus
Re: lennundus
Välgulöök lennukitele erilist kahju ei tee (lennuki ehitamisel on sellega arvestatud). Läheb lihtsalt ühest otsast sisse ja tuleb teisest otsast niisama targalt jälle välja.
DVB-T, DVB-T2: Golden Media Mania 3 HD & Sony32W4000; antenn 21...69 17dB, kõrgus 45+11 m; võimendi AD20-1,9/AMT; suund Espoo
- peeter3000
- Digivanake
- Postitusi: 8384
- Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
- Asukoht: Tallinn
Re: lennundus
sellel samal päeval, 01.05 Saksamaal, ka teine välgutabamus.Zuumbox kirjutas:Välgulöök lennukitele erilist kahju ei tee (lennuki ehitamisel on sellega arvestatud). Läheb lihtsalt ühest otsast sisse ja tuleb teisest otsast niisama targalt jälle välja.
B787 hakkas maanduma Frankfurti kui sai tabamuse, maandus ilusasti.
lennuk on siiamaani kontrollis ja järgmine lend jäeti ära.
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922
- peeter3000
- Digivanake
- Postitusi: 8384
- Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
- Asukoht: Tallinn
Re: lennundus
Malaisia MH370 peal kaubana veetud Li-ion patareide CMR ehk kauba saateleht
133 pakki pakituna
ja 67 pakki "lahtiselt" või "eraldi"
siin on antud kauba pakendamise õpetus ( lithium ion batteries in compliance with sect II of P.I. 965 )
http://www.iata.org/whatwedo/cargo/dgr/ ... 970-EN.pdf
133 pakki pakituna
ja 67 pakki "lahtiselt" või "eraldi"
siin on antud kauba pakendamise õpetus ( lithium ion batteries in compliance with sect II of P.I. 965 )
http://www.iata.org/whatwedo/cargo/dgr/ ... 970-EN.pdf
Viimati muutis peeter3000, 07:45, 03 Mai 2014, muudetud 1 kord kokku.
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922
Re: lennundus
Kas mitte li-ion patareide lennukiga vedamine keelatud pole?
Ma saan aru, et on mingid eritingimused, aga kuskilt lugesin et akude tellimisega netist lähebki kauem aega, kuna akusid (suuremad veosed) veetakse maismaatranspordiga, sest lennukiga ei tohi.
Ma saan aru, et on mingid eritingimused, aga kuskilt lugesin et akude tellimisega netist lähebki kauem aega, kuna akusid (suuremad veosed) veetakse maismaatranspordiga, sest lennukiga ei tohi.
- Linnavurle
- Entusiast
- Postitusi: 375
- Liitunud: 20:25, 02 Juul 2008
- Asukoht: Tallinn
Re: lennundus
Kerele mitte, aga välised andurid võivad kahjustusi saada.Zuumbox kirjutas:Välgulöök lennukitele erilist kahju ei tee (lennuki ehitamisel on sellega arvestatud). Läheb lihtsalt ühest otsast sisse ja tuleb teisest otsast niisama targalt jälle välja.
- peeter3000
- Digivanake
- Postitusi: 8384
- Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
- Asukoht: Tallinn
Re: lennundus
Finnairi lennuk sai ka eile välgutabamuse ning täna õhtul jälle..
*eile: Tukholmasta Helsinkiin matkalla ollut lento AY2650 joutui palaamaan Tukholmaan. Kone on nyt tarkastuksen jälkeen päässyt jatkamaan matkaa kohti Helsinkiä.
*täna: Kone lähti Kuopiosta kohti Helsinkiä kello 18.10. Lennolla AY510 oli 82 matkustajaa.
*eile: Tukholmasta Helsinkiin matkalla ollut lento AY2650 joutui palaamaan Tukholmaan. Kone on nyt tarkastuksen jälkeen päässyt jatkamaan matkaa kohti Helsinkiä.
*täna: Kone lähti Kuopiosta kohti Helsinkiä kello 18.10. Lennolla AY510 oli 82 matkustajaa.
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922
- peeter3000
- Digivanake
- Postitusi: 8384
- Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
- Asukoht: Tallinn
Re: lennundus
9.mai paraad:
Sevastopoli 9.mai paraadi ajaks on planeeritud 70 vene armee lennuki ülelend..
Sevastopoli 9.mai paraadi ajaks on planeeritud 70 vene armee lennuki ülelend..
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922
- peeter3000
- Digivanake
- Postitusi: 8384
- Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
- Asukoht: Tallinn
Re: lennundus
Neljapäeval, 8. mail sooritavad Eesti õhuruumis madallende kaks Eestis paiknevat Taani hävitajad F-16 ja Eesti õhuväe õppereaktiivlennuk L-39. Hävitajad lendavad Lääne-, Kesk- ja Lõuna-Eestis kell 9.30 kuni 10.00 ja 14.00-14.30.
Madallennud toimuvad mitte madalamal kui 152 meetrit (500 jalga) ning eelistatavalt mere kohal või asustatud punktidest eemal. On võimalik, et lennukid mööduvad asulatest või üksikutest taludest kui suunduvad ühelt harjutusalalt teisele, kuigi võimalusel püütakse asustatud alasid vältida.
Õhuvägi loodab kohalike elanike mõistvale suhtumisele. NATO liikmesriigid eraldavad õhuväe õppuste ja harjutuste, sealhulgas madallendude läbiviimiseks kindlad osad oma õhuruumist. Muuhulgas on Balti riikide valitsused eraldanud oma õhuruumis piirkonnad madallendude sooritamiseks. Madallennu harjutused on kooskõlas Eesti seadustega ning neid sooritatakse kokkuleppel Lennuameti ja Lennuliiklusteeninduse AS-ga.
Põhja-Atlandi Nõukogu otsuse kohaselt valvavad NATO liikmesriikide õhujõud Eesti, Läti ja Leedu õhuruumi rotatsiooni korras alates 29. märtsist 2004. aastal, kui Balti riigid said NATO liikmeks. 2012. aasta Chicago tippkohtumise raames pikendas Põhja-Atlandi Nõukogu Balti riikide õhuturbe missiooni määramata ajaks.
Balti riikide õhuturve moodustab osa NATO targa kaitse (Smart Defence) kontseptsioonist, mille eesmärgiks säästa alliansi liikmesriikide ressursse panustades erinevatesse võimekustesse ühiselt.
Nelja Taani hävitaja F-16 paiknemine Ämari lennubaasis on osa NATO hiljutisest otsusest tugevdada regiooni julgeolekut. Taani õhuväelased jäävad Ämarisse kuni 1. septembrini, misjärel hakkavad õhuruumi valvama teised liitlased.
Koos hävitajatega saabus Eestisse ka 60 liikmeline tugimeeskond. Taanlased, kelle kodubaasiks on Skrydstrup asuvad õhuturbemissiooni ajal Ämari lennubaasis ja sooritavad Ämarist ka harjutuslende Eesti ja Balti riikide õhuruumis.
Taani õhuväelased on õhuturbemissioonil osalenud neljal korral.
mil.ee
Madallennud toimuvad mitte madalamal kui 152 meetrit (500 jalga) ning eelistatavalt mere kohal või asustatud punktidest eemal. On võimalik, et lennukid mööduvad asulatest või üksikutest taludest kui suunduvad ühelt harjutusalalt teisele, kuigi võimalusel püütakse asustatud alasid vältida.
Õhuvägi loodab kohalike elanike mõistvale suhtumisele. NATO liikmesriigid eraldavad õhuväe õppuste ja harjutuste, sealhulgas madallendude läbiviimiseks kindlad osad oma õhuruumist. Muuhulgas on Balti riikide valitsused eraldanud oma õhuruumis piirkonnad madallendude sooritamiseks. Madallennu harjutused on kooskõlas Eesti seadustega ning neid sooritatakse kokkuleppel Lennuameti ja Lennuliiklusteeninduse AS-ga.
Põhja-Atlandi Nõukogu otsuse kohaselt valvavad NATO liikmesriikide õhujõud Eesti, Läti ja Leedu õhuruumi rotatsiooni korras alates 29. märtsist 2004. aastal, kui Balti riigid said NATO liikmeks. 2012. aasta Chicago tippkohtumise raames pikendas Põhja-Atlandi Nõukogu Balti riikide õhuturbe missiooni määramata ajaks.
Balti riikide õhuturve moodustab osa NATO targa kaitse (Smart Defence) kontseptsioonist, mille eesmärgiks säästa alliansi liikmesriikide ressursse panustades erinevatesse võimekustesse ühiselt.
Nelja Taani hävitaja F-16 paiknemine Ämari lennubaasis on osa NATO hiljutisest otsusest tugevdada regiooni julgeolekut. Taani õhuväelased jäävad Ämarisse kuni 1. septembrini, misjärel hakkavad õhuruumi valvama teised liitlased.
Koos hävitajatega saabus Eestisse ka 60 liikmeline tugimeeskond. Taanlased, kelle kodubaasiks on Skrydstrup asuvad õhuturbemissiooni ajal Ämari lennubaasis ja sooritavad Ämarist ka harjutuslende Eesti ja Balti riikide õhuruumis.
Taani õhuväelased on õhuturbemissioonil osalenud neljal korral.
mil.ee
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922
- peeter3000
- Digivanake
- Postitusi: 8384
- Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
- Asukoht: Tallinn
Re: lennundus
03.märtsil oli kokkupõrkeoht Rootsis Skanest lõunas (Malmöst 50km), kuin SASi Kopenhaagen-Rooma lennuk ja Vene luurelennuk IL-20M möödusid 90m kauguselt.
Õnnetuse hoidis ära reisilennuki viimasehetke manööver.
Vene lennuk oli nn. tundmatu objekt , see polnud näha ei lennujuhtimise ega reisilennuki hoiatussüsteemile.

SAS lend SK681 A321
Õnnetuse hoidis ära reisilennuki viimasehetke manööver.
Vene lennuk oli nn. tundmatu objekt , see polnud näha ei lennujuhtimise ega reisilennuki hoiatussüsteemile.

SAS lend SK681 A321
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922
Re: lennundus
..no see pole võimalik, et Rootsi MIL radarid seda ( allatuult vaevalt 400km/h liuglevat kingakarppi) ei näinud, seda nägi isegi EV radar! See rohkem mingi kommunikatsiooni häire!peeter3000 kirjutas: Vene lennuk oli nn. tundmatu objekt , see polnud näha ei lennujuhtimise ega reisilennuki hoiatussüsteemile.
Viimsi poolsaare alguses,Triax100+antenni ajam RAK380;
TV'd: Sam. QE65-Q ja LE40D550 + Elion boxid ARRIS VIP1113 ja VIP5305
soundb:Sam.HW-K450
blue-ray: Sam.BD-J5500
Raadio: Yam. R-N303D ja Imperial DABMAN i200 + 9el.vert. DAB-yagi az.WE
TV'd: Sam. QE65-Q ja LE40D550 + Elion boxid ARRIS VIP1113 ja VIP5305
soundb:Sam.HW-K450
blue-ray: Sam.BD-J5500
Raadio: Yam. R-N303D ja Imperial DABMAN i200 + 9el.vert. DAB-yagi az.WE
- peeter3000
- Digivanake
- Postitusi: 8384
- Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
- Asukoht: Tallinn
Re: lennundus
jah, radarile oli näha.officer kirjutas:..no see pole võimalik, et Rootsi MIL radarid seda ( allatuult vaevalt 400km/h liuglevat kingakarppi) ei näinud, seda nägi isegi EV radar! See rohkem mingi kommunikatsiooni häire!peeter3000 kirjutas: Vene lennuk oli nn. tundmatu objekt , see polnud näha ei lennujuhtimise ega reisilennuki hoiatussüsteemile.

minu viga uudise kajastamisel

Det ryska signalspaningsplanet syntes inte på de skandinaviska flygledarnas ordinarie system, men upptäcktes av en radarstation. Därför kunde SAS-planet få information och korrigera sin kurs. Planen passerade ändå varandra på bara 90 meters håll, alltså betydligt mindre än minimigränsen på 300 meter.
"nähtamatu Skandinaavia lennujuhtide tavapärasele süsteemile,aga tuvastati radarijaama poolt" (minu vabatõlge)
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922
Re: lennundus
See jutt viitab mingile tehnilisele probleemile. Malmö piirkondlik juhtimiskeskus, Kopenhaageni piirkondlik juhtimiskeskus ja Kopenhaageni lähenemisüksus kasutavad kõik antud alas lisaks sekundaarradarile (mis ilma transpondriteta õhusõidukeid ei näe) ka Kopenhaageni lähenemise primaarradarit (vähemalt 2 tk neid tegelikult). Ehk siis seda kohta näeb oma ekraanil vähemalt kolm lennujuhtimissektorit. Kui ei nähtud võib arvata, et primaarradar või selle sisend oli hoolduses, remondis või puudus rikke tõttu.
- peeter3000
- Digivanake
- Postitusi: 8384
- Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
- Asukoht: Tallinn
Re: lennundus
RSD47 on kohal Sevastopolis.(Putin ka)
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922
Re: lennundus
Üks võimalik põhjus miks primaarradarid seda Vene lennukit ei näinud võib olla selles, et see piirkond "kubiseb" tuuleparkidest ja radarid näevad seetõttu vaid piiratud sektoritena.... Venelased muide võisid seda tuulepargi taha varjumist just katsetada/kasutada.
- peeter3000
- Digivanake
- Postitusi: 8384
- Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
- Asukoht: Tallinn
Re: lennundus
ma ei saa aru?Carat_EST kirjutas:Üks võimalik põhjus miks primaarradarid seda Vene lennukit ei näinud võib olla selles, et see piirkond "kubiseb" tuuleparkidest ja radarid näevad seetõttu vaid piiratud sektoritena.... Venelased muide võisid seda tuulepargi taha varjumist just katsetada/kasutada.
sama seis oli ju mh370-ga , peale militaarradarite keegi ei näinud..
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922