Elektriautod (ja muud erilised autod..)
- peeter3000
- Digivanake
- Postitusi: 8384
- Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
- Asukoht: Tallinn
Re: Elektriautod (ja muud erilised autod..)
AutoBild-i visand 2018 Tesla Compact mudelist..
Sul ei ole õigusi, et siin postituses manuseid näha.
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922
- peeter3000
- Digivanake
- Postitusi: 8384
- Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
- Asukoht: Tallinn
Re: Elektriautod (ja muud erilised autod..)
Financial Times:
Uus aku lubab elektriautodele murrangut.
Hu ja Sadoway uus aku maksab umbes 20 protsenti
olemasolevatest vähem, ütleb Hu.
Nagu kinnitasid sõltumatud eksperdid, suudavad Hu-Sadoway aku elementide prototüübid talletada tavalisest enam kui poole rohkem energiat.
Hu firma SolidEnergy akude erinevus praeguste akudega on üliõhuke metallanood, millel on kõrgem energiatihedus kui olemasolevatel gafiit- ja ränianoodidel. Ühtlasi on kasutusel ohutum elektrolüüdi materjal.
http://majandus24.postimees.ee/2976783/ ... -murrangut
Uus aku lubab elektriautodele murrangut.
Hu ja Sadoway uus aku maksab umbes 20 protsenti

Nagu kinnitasid sõltumatud eksperdid, suudavad Hu-Sadoway aku elementide prototüübid talletada tavalisest enam kui poole rohkem energiat.
Hu firma SolidEnergy akude erinevus praeguste akudega on üliõhuke metallanood, millel on kõrgem energiatihedus kui olemasolevatel gafiit- ja ränianoodidel. Ühtlasi on kasutusel ohutum elektrolüüdi materjal.
http://majandus24.postimees.ee/2976783/ ... -murrangut
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922
Re: Elektriautod (ja muud erilised autod..)
LG OLED 65E7V-Z + Dreambox DM900 Ultra HD - 36E > 28,2E > 19,2E > 13E > 9E > 4,8E > 0,8W + Cisco EPC3940AL 2.4/5G WiFi modem/router + Netflix
Re: Elektriautod (ja muud erilised autod..)
No seda Teslat ei jõuaks siin Eestis ka mitte jõukas ärihai endale lubada...
AmikoViper4KDreambox900Vu+Solo4K PhilipsCinema21:9 LGOLED65C6D
T90 T85 1,8 1,0 0,8x3 0,9x4
90E-30W



T90 T85 1,8 1,0 0,8x3 0,9x4
90E-30W



- peeter3000
- Digivanake
- Postitusi: 8384
- Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
- Asukoht: Tallinn
Re: Elektriautod (ja muud erilised autod..)
Toyota Mirai

Toyota alustab Jaapanis selle "hydrogen fuel cell auto" müüki 15.12.2014.
USA 2015a mudeli müügihind tuleb 57000$.
Euroopas hakatakse müüma 60000€ hinnaga 09.2015 ja ainult Saksas,UK-s ja Taanis.

Toyota alustab Jaapanis selle "hydrogen fuel cell auto" müüki 15.12.2014.
USA 2015a mudeli müügihind tuleb 57000$.
Euroopas hakatakse müüma 60000€ hinnaga 09.2015 ja ainult Saksas,UK-s ja Taanis.
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922
- peeter3000
- Digivanake
- Postitusi: 8384
- Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
- Asukoht: Tallinn
Re: Elektriautod (ja muud erilised autod..)

Audi h-tron
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922
Re: Elektriautod (ja muud erilised autod..)
Ma ei osanud kohe artiklist välja lugeda, et palju Model X siinkandis maksma hakkab. Kui ta on S hinnaklassis, siis pole ju hullu, neid osteti ELMO toetusega 33 tükki:mustkass kirjutas:No seda Teslat ei jõuaks siin Eestis ka mitte jõukas ärihai endale lubada...
http://elmo.ee/statistika-3/
Teab mis suur number see muidugi ei ole, Porschesid müüakse umbes 2 korda rohkem, aga päris nii nüüd ka ju ei ole, et "keegi ei jaksa osta".
Martini
DVB-T/S: Golden 9060 & CT5000Cplus & HTPC
DVB-T/S: Golden 9060 & CT5000Cplus & HTPC
Re: Elektriautod (ja muud erilised autod..)
Tänases Digitunnnis (alates 9:40 min ): Henrik Roonemaa kortermaja keldrisse suri üks Tesla ära. 

Amiko Mini HD + AOC e2450Swh.
Re: Elektriautod (ja muud erilised autod..)
Tesla saadi õnnelikult keldrist kätte. Auto tavaline 12V aku täiesti tühjaks saanud (tarkvara viga?), aga õnneks oli võimalik esivõre tagant ligipääseda laadimisklemmidele.
Amiko Mini HD + AOC e2450Swh.
- peeter3000
- Digivanake
- Postitusi: 8384
- Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
- Asukoht: Tallinn
Re: Elektriautod (ja muud erilised autod..)

Tesla Model S 691HP 4WD elektriauto nüüd müügil.. kahe el-mootoriga..
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922
Re: Elektriautod (ja muud erilised autod..)
Lõbusam oleks 4x rummumootor, mnjaa...
- peeter3000
- Digivanake
- Postitusi: 8384
- Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
- Asukoht: Tallinn
Re: Elektriautod (ja muud erilised autod..)
Jaanuaris algaval Dakari rallil stardib ka elektriauto.
Pidavat olema esmakordne ralli 37a ajaloos.
ACCiONA kasutab nelja (4) 35kW akupakki.
Auto on 5,05m pikk ja telgede vahe 3,16m ning võistluskaal 1250-2550kg (vastavalt akudele).
El-mootor: 225kW (300hp) at 6,000rpm and 700Nm of torque.
Akud: kokku 140kW ,nelja (4) eraldi pakina (saab autost eraldada).
Piiratud kiirus 150km/h.
mina saan aru nii, et stardis on kõik täis akud autos ja tühjenedes "need heidetakse autost välja" (või siis ka mitte)..
hooldeauto korjab need (35kW/300kg pakid) üles ja asub laadima.
350km Check-pointis laetud akud jälle tagasi..
..võibolla valitakse akude arv vastavalt etapi pikkusele ,enne starti?
-----------
http://www.accionadakar.com/
ACCIONA, the Spanish infrastructure, water, services and renewable energies multinational company, has designed and built the first electrically powered car based entirely on renewable sources.
Developing ACCIONA 100% EcoPowered has taken more than two years of R&D and has counted on the collaboration of a multidisciplinary team of over 20 people.
The purpose was to reach an optimal balance between electric propulsion technology, powered entirely by batteries, and the unique characteristics of a racing car prepared for an extreme adventure such as the Dakar.
It will be the first time in its 37-year history that Dakar registers a 100% electric car. Dakar is considered the toughest test in the world for a car, with a distance of over 9,000 km and where the average consumption expenditure per participant is 2,250 litres of fuel; and ACCIONA 100% EcoPowered will not emit a single CO2 particle.
------


T1-class rally car designed in accordance with all the FIA/ASO technical and safety regulations, with the difference that it will be the first fully electric car to compete in the Dakar.
On Friday the 21st of November, ACCIONA 100% EcoPowered exceeded the technical and administrative checks made by the rally organisation, officially becoming the first zero emissions vehicle to compete in the Dakar rally.
After the checks were completed a total of 645 vehicles departed for Buenos Aires, where they will arrive on December the 31st.
Pidavat olema esmakordne ralli 37a ajaloos.
ACCiONA kasutab nelja (4) 35kW akupakki.
Auto on 5,05m pikk ja telgede vahe 3,16m ning võistluskaal 1250-2550kg (vastavalt akudele).
El-mootor: 225kW (300hp) at 6,000rpm and 700Nm of torque.
Akud: kokku 140kW ,nelja (4) eraldi pakina (saab autost eraldada).
Piiratud kiirus 150km/h.
mina saan aru nii, et stardis on kõik täis akud autos ja tühjenedes "need heidetakse autost välja" (või siis ka mitte)..
hooldeauto korjab need (35kW/300kg pakid) üles ja asub laadima.

350km Check-pointis laetud akud jälle tagasi..
..võibolla valitakse akude arv vastavalt etapi pikkusele ,enne starti?
-----------
http://www.accionadakar.com/
ACCIONA, the Spanish infrastructure, water, services and renewable energies multinational company, has designed and built the first electrically powered car based entirely on renewable sources.
Developing ACCIONA 100% EcoPowered has taken more than two years of R&D and has counted on the collaboration of a multidisciplinary team of over 20 people.
The purpose was to reach an optimal balance between electric propulsion technology, powered entirely by batteries, and the unique characteristics of a racing car prepared for an extreme adventure such as the Dakar.
It will be the first time in its 37-year history that Dakar registers a 100% electric car. Dakar is considered the toughest test in the world for a car, with a distance of over 9,000 km and where the average consumption expenditure per participant is 2,250 litres of fuel; and ACCIONA 100% EcoPowered will not emit a single CO2 particle.
------


T1-class rally car designed in accordance with all the FIA/ASO technical and safety regulations, with the difference that it will be the first fully electric car to compete in the Dakar.
On Friday the 21st of November, ACCIONA 100% EcoPowered exceeded the technical and administrative checks made by the rally organisation, officially becoming the first zero emissions vehicle to compete in the Dakar rally.
After the checks were completed a total of 645 vehicles departed for Buenos Aires, where they will arrive on December the 31st.
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922
- peeter3000
- Digivanake
- Postitusi: 8384
- Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
- Asukoht: Tallinn
Re: Elektriautod (ja muud erilised autod..)
keda huvitab e-Golf, siis väike ülevaade
https://www.youtube.com/watch?v=OczqMbWB63I
Car Tech - 2015 Volkswagen e-Golf
CNET
https://www.youtube.com/watch?v=OczqMbWB63I
Car Tech - 2015 Volkswagen e-Golf
CNET
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922
- peeter3000
- Digivanake
- Postitusi: 8384
- Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
- Asukoht: Tallinn
Re: Elektriautod (ja muud erilised autod..)
vihjatakse ,et Audilt tuleb 2 täiselektriautot.
Üks oleks R8 II ja teine arvatavalt Q7.
Q7 peaks ühe laadimisega läbima 500km..
Audin panostus sähköautoteknologiaan on kohtalaisen merkittävä. Pääjohtaja Stadlerin mukaan merkki satsaa noin kaksi miljardia euroa pelkästään sähköautoteknologiaan, mikä mahdollisesti auttaa sitä ottamaan kiinni arkkivihollinen BMW:n sekä uuden tulokkaan Teslan etumatkaa sähköautopuolella.
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1419906466892.html
---
“Audi’s head of technical development, Dr Ulrich Hackenberg, has confirmed that the new R8 supercar, due next year, will be offered as an all-electric e-tron model with a range of 450km. A plug-in hybrid variant, using a development of the powertrain from the Lamborghini Asterion LPI 910-4, is also under consideration.”
Üks oleks R8 II ja teine arvatavalt Q7.
Q7 peaks ühe laadimisega läbima 500km..
Audin panostus sähköautoteknologiaan on kohtalaisen merkittävä. Pääjohtaja Stadlerin mukaan merkki satsaa noin kaksi miljardia euroa pelkästään sähköautoteknologiaan, mikä mahdollisesti auttaa sitä ottamaan kiinni arkkivihollinen BMW:n sekä uuden tulokkaan Teslan etumatkaa sähköautopuolella.
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1419906466892.html
---
“Audi’s head of technical development, Dr Ulrich Hackenberg, has confirmed that the new R8 supercar, due next year, will be offered as an all-electric e-tron model with a range of 450km. A plug-in hybrid variant, using a development of the powertrain from the Lamborghini Asterion LPI 910-4, is also under consideration.”
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922
- peeter3000
- Digivanake
- Postitusi: 8384
- Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
- Asukoht: Tallinn
Re: Elektriautod (ja muud erilised autod..)
homme algaval Dakari Rallil stardib favoriidina (?) Peugeot (2008 DKR).

Peugeot 2008 DKR on kerge ,tagasillaveoline.
2WD eelised 2015 Dakaril:
1.kergem kaal
2.amordikäik suurem
3.rehvirõhku saab reguleerida kabiinist
*mootoriks on V6 2turbo-diisel
viimati võitis Peugeot Dakari aastatel 1987-1990.
Stardis Peugeot-ga:
302. PETERHANSEL STEPHANE (FRA)
COTTRET JEAN PAUL (FRA)
304.SAINZ CARLOS (ESP)
CRUZ LUCAS (ESP)
322.DESPRES CYRIL (FRA)
PICARD GILLES (FRA)
--------
loomulikult on stardis ka võitmatud Kamazid nelja (4) autoga (numbrid 500,502,507 ja 520)

ja ka 3 MAZ-i (Minsk Automobile Plant) Valgevenest (nr.510,535,570)

-------
veel stardinimekirjas.
Bike:
51. Mart Meeru (EST) HONDA
96. Rosa Romero (ESP) KTM
163. Ralf Molander (FIN) KTM
Quad:
259. Camelia Liparoti (FRA) Yamaha
299. Paula Galvez (CHL) Can-Am
Car:
318. Adam Malysz (POL) SMG (suusahüppaja)
379. 2 leedukat Toyotaga
394. Annie Seel (SWE) Desert Warrior
422. 2 prantsuse naist Isuzuga
------
Mart Meeru:
“The 2014 Dakar is no longer a dream. Now it's only great memories, I got halfway through the first rally and it was already clear that I wanted to come back a second time. I really liked the way it went. I see a future for myself on the Dakar. Of course, you get older and there are more and more young guys out there. I just enjoyed riding through this amazing nature”.
Dakari maratonrallil esmakordselt startinud ja selle lõpetanud Mart Meeru osaleb 2015. aasta Dakari maratonrallil. Samuti esitleti 2014. aasta Dakarist ja Dakar Team Estonia seiklustest rääkivat raamatut „Unistus kõrbeliivast.“
Kui aasta varem pidid Dakar Team Estonia liikmed Toomas Triisa ja Mart Meeru läbima enne Dakarile kvalifitseerumist mitmeid maratonrallisid, siis nüüd piisas vaid osavõtuavalduse saatmisest. Mõte, et osaleda veel korra Dakaril, tuli Meerule pähe juba selle aasta Dakari ajal.
„Kusagil selle aasta võistluse poole peal hakkasin mõtlema, et see on siin ikka nii vägev ja võimas ja tahaks veel seda kogeda. Eks koju tulles liikusid mõtted alguses mujale, kuid siis võtsin siiski otsuse vastu, et lähen,“ rääkis Meeru, kes sai tänavusel Dakaril tsiklite arvestuses 40. koha.
Meeru sõidab sama meeskonna ridades, kellega tehti koostööd ka tänavu, HT Honda Rally Raid. Selle meeskonna ridades tegi sellel aastal mehaanikuna Dakari debüüdi Martin Graumann, kes on tiimi liige ka 2015. aastal.

Peugeot 2008 DKR on kerge ,tagasillaveoline.
2WD eelised 2015 Dakaril:
1.kergem kaal
2.amordikäik suurem
3.rehvirõhku saab reguleerida kabiinist
*mootoriks on V6 2turbo-diisel
viimati võitis Peugeot Dakari aastatel 1987-1990.
Stardis Peugeot-ga:
302. PETERHANSEL STEPHANE (FRA)
COTTRET JEAN PAUL (FRA)
304.SAINZ CARLOS (ESP)
CRUZ LUCAS (ESP)
322.DESPRES CYRIL (FRA)
PICARD GILLES (FRA)
--------
loomulikult on stardis ka võitmatud Kamazid nelja (4) autoga (numbrid 500,502,507 ja 520)

ja ka 3 MAZ-i (Minsk Automobile Plant) Valgevenest (nr.510,535,570)

-------
veel stardinimekirjas.
Bike:
51. Mart Meeru (EST) HONDA
96. Rosa Romero (ESP) KTM
163. Ralf Molander (FIN) KTM
Quad:
259. Camelia Liparoti (FRA) Yamaha
299. Paula Galvez (CHL) Can-Am
Car:
318. Adam Malysz (POL) SMG (suusahüppaja)
379. 2 leedukat Toyotaga
394. Annie Seel (SWE) Desert Warrior
422. 2 prantsuse naist Isuzuga
------
Mart Meeru:
“The 2014 Dakar is no longer a dream. Now it's only great memories, I got halfway through the first rally and it was already clear that I wanted to come back a second time. I really liked the way it went. I see a future for myself on the Dakar. Of course, you get older and there are more and more young guys out there. I just enjoyed riding through this amazing nature”.
Dakari maratonrallil esmakordselt startinud ja selle lõpetanud Mart Meeru osaleb 2015. aasta Dakari maratonrallil. Samuti esitleti 2014. aasta Dakarist ja Dakar Team Estonia seiklustest rääkivat raamatut „Unistus kõrbeliivast.“
Kui aasta varem pidid Dakar Team Estonia liikmed Toomas Triisa ja Mart Meeru läbima enne Dakarile kvalifitseerumist mitmeid maratonrallisid, siis nüüd piisas vaid osavõtuavalduse saatmisest. Mõte, et osaleda veel korra Dakaril, tuli Meerule pähe juba selle aasta Dakari ajal.
„Kusagil selle aasta võistluse poole peal hakkasin mõtlema, et see on siin ikka nii vägev ja võimas ja tahaks veel seda kogeda. Eks koju tulles liikusid mõtted alguses mujale, kuid siis võtsin siiski otsuse vastu, et lähen,“ rääkis Meeru, kes sai tänavusel Dakaril tsiklite arvestuses 40. koha.
Meeru sõidab sama meeskonna ridades, kellega tehti koostööd ka tänavu, HT Honda Rally Raid. Selle meeskonna ridades tegi sellel aastal mehaanikuna Dakari debüüdi Martin Graumann, kes on tiimi liige ka 2015. aastal.
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922