CCS, CHAdeMO ja AC laadijad.
Opereerib seda võibolla Virta..ma veel täpselt ei tea.. neid pidi ka mujale juurde tulema

-New WLTP emissions test could force heavy discounts on unsold carsThe Group CEO referred to the changeover to the new WLTP test cycle as a challenge. “Within the Volkswagen brand alone, we need to test more than 200 model variants and have them type-approved within a very short space of time.” He added that the test procedure was much more complex and took much longer and that the volume of testing work was 3 to 4 times higher than was previously the case. “To master this challenge, our test rigs have been and will be operated virtually round-the-clock.” With respect to Wolfsburg, Diess said that there were already certain signs that: “We must expect production interruptions in the third quarter.” He explained to the employees: “After the works holidays in Wolfsburg, we will only be making vehicles that meet the new standards. Vehicles will be delivered step-by-step as soon as the type approvals required are available. Nevertheless, we will need to store a large number of vehicles on an interim basis. To ensure that this number does not become too large, we will need to plan closure days for production in Wolfsburg during the period between the works holidays and the end of September.” The distribution of these closure days would be discussed with the Works Council over the next few days and the workforce would then be notified as soon as possible.
Audi and partner Airbus have signed a letter of intent with the German government to test air taxis in and around the Bavarian city of Ingolstadt.
The trial in Audi's hometown is meant to counter clogged city roads and unlock new growth potential for Germany's high-tech industry, the government's press office said Wednesday in an emailed statement.
"Flying taxis aren't a vision any longer, they can take us off into a new dimension of mobility," said German Transport Minister Andreas Scheuer. "They're a huge opportunity for companies and young startups that already develop this technology very concretely and successfully."
http://forte.delfi.ee/news/auto/ideid-v ... d=83164635Volkswagen on hädas uute WLTP standarditega, mis tõmbavad kriipsu peale umbes veerandi miljoni sõiduki müügile. Accelerista kirjutab, et kuniks autod pole saanud uute saastenormide alusel väljastatud sertifikaati, neid müüa ei saa. Ka osa tootmisliine tuleb mõneks ajaks peatada.
Volkswagen vajab kiiresti lahmakat laopinda, et panna need sõidukid, mida uute saastenormide tõttu müüa ei tohi, kusagile mõneks ajaks seisma. Tootmisliinide peatamine on seotud vähenenud nõudlusega üldisemalt.
1. septembrist jõustuvad Euroopa Liidus uued WLTP standardid, mis tuginevad reaalsetel andmetel, mitte laborimõõtmistel-kalkulatsioonidel.
Mõõtmiste tulemusena on aga süsinikdioksiidiheitmed osutunud lubatust suuremaks ja see on toonud kaasa viivitusi juba tootmisliinilt maha veerenud sõidukite sertifitseerimisel.
Loe lähemalt Acceleristast.
Eesti Elektrimobiilsuse Programmi (ELMO) kiirlaadimistaristu enampakkumise võitjaks osutus ainukese kvalifitseerunud pakkumusega Elektrilevi.
Majandusministeerium pani ELMO kiirlaadimistaristu enampakkumisele juunikuus, pakkumisi laekus kaks. Teise pakkuja, Luku-Expert OÜ pakkumus oli küll 15 000 euro võrra suurem, kuid kuna pakkuja ei suutnud nõuetekohaselt ja juriidiliselt siduvalt tõendada lubadust teenuse katkematuks jätkumiseks, ei olnud võimalik nende pakkumust nõuetele vastavaks lugeda.
https://www.err.ee/859366/politsei-vota ... lusdroonid"Täna me ise oleme mõelnud, et droon võiks olla abivahendiks meil näiteks aeglaste sõidukite väljaselekteerimisel, mille järgi on kolonnid tekkinud ja mitte eesmärgiga alati karistada, aga pigem küsida seda põhjust Teine pool on keelatud möödasõidukohad, kus on järelevalveametnikud keeruline seda teha aga läbi droonisilma on see pilt meil olemas ja patrull saab reageerida, kui see auto on temani jõudnud," ütles Põhja prefektuuri liiklusjärelevalvekeskuse välijuht Tanel Pajumaa.
Lisaks loodavad politseinikud droonisilmale põgenevate juhtide tabamiseks "kõik puhuvad" reidide ajal ja et kogenud politseiniku silm hindaks õhust ära just selle raskeveoki, mis tasuks kontrolliks kõrvale tõmmata. Praktikas on esimesi nädalaid politseinike kasutuses olevad droonid täna aktiivses kasutusel avariipaikades. Pajumaa selgitas, et auto numbri nägemiseks drooniga kasutatakse zuumi.