

Ja kes jaksab nende musttuhande tahtjaga, kes esimesel detsembril kõik tahtma hakkavad, tegeleda? Kes maksab kinni nende pettumuse, et kauaoodatud paketti ei saagi kohe ja taksoga[tm], sest lihtsalt ei jagu müügitegelasi? Kes maksab kinni sellele järgneva pettumuslaine, mis vähendab müüki? Ikka tasa ja targu peab noid asju ajama....joonas kirjutas:Siis jõuaksid potentsiaalsed kliendid asja seedida ja oleksid detsembris juba tellijad. Hiline info lükkab edasi ka tarbijate otsustusi.
Olemasolevad 3 teeninduspunkti Tallinnas jaksavad ilmselt tegeleda ainult praeguste klientidega.wookie kirjutas:Ja kes jaksab nende musttuhande tahtjaga, kes esimesel detsembril kõik tahtma hakkavad, tegeleda?
Palju Viasatil enda klienditeenindusi on?Wiinanina kirjutas:Olemasolevad 3 teeninduspunkti Tallinnas jaksavad ilmselt tegeleda ainult praeguste klientidega.wookie kirjutas:Ja kes jaksab nende musttuhande tahtjaga, kes esimesel detsembril kõik tahtma hakkavad, tegeleda?
Ise olen ka veerand tundi oodanud, kui tööpäeva keskel (ilmselt koige rahulikum aeg) modemit tagastada tahtsin.
Kui nad monda hetkel alakoormatud klienditeenindusvorku oma edasimyyjateks ei vota siis on kyll jama.
Konkurentide omad (elion, emt jms) ei tule arvesse. Kes siis veel? Hakka neile voi kaasa tundma.
Mäletad kui Elion rohelise/toore tootega turule tuli? Arvad, et Starman tahab seda korrata?jyri403 kirjutas:On ikka jabur küll see salatsemine programmide ümber, millega Starman praegu tegeleb. Või ei julge nad öelda, et neil pole üldse veel TV kanalitega edastuskokkuleppeid ja ei saagi 1.detsembriks olema. Haige värk.