Starmani maapealne digi-tv (DVB-T H.264)
Kaoni veebilehel on selle kohta vähe infot aga esilehel on järgmine lõik:mønster kirjutas:IPTV oma jah. Elion on siiani öelnud, et töötab ainult nende Amino ja kuna eesti rahva enamus on vaene, siis ei ole veel plaanis parematele boxidele toetust pakkuma hakata.
Fully DVB-T/S/C compliant
MPEG4 HD/H.264, MPEG-2
IPTV/VOD
Seega selle järgi kõlbab see nii Zoomi kui ka Elioni signaali vastuvõtma ja salvestama - eriti lahe.
seal on neil olnud ennegi fully compilant, aga pärast sees ainult 1 kindel tyner ja aint selleks saadki kasutada, nad tooodavad vast universaalseid lahendusijanz kirjutas:
Kaoni veebilehel on selle kohta vähe infot aga esilehel on järgmine lõik:
Fully DVB-T/S/C compliant
MPEG4 HD/H.264, MPEG-2
IPTV/VOD
Seega selle järgi kõlbab see nii Zoomi kui ka Elioni signaali vastuvõtma ja salvestama - eriti lahe.
Nende oma foorumis küsimusele, miks nad HDMI väljundiga boxe ei paku, on küll vastus tulnud, et see oleks kallim ja rahval pole raha, et sellist boxi osta. IPTV arvutikaartide toetuse kohta ka analoogne vastus -kahe vastuvõtja tööshoidmine oleks kallim, aga oluline on teenuse odavus.dvbstats kirjutas:See on nüüd küll jama jutt.mønster kirjutas:... kuna eesti rahva enamus on vaene, siis ei ole veel plaanis parematele boxidele toetust pakkuma hakata.
Elion ostaks kohe konteineri täie töötavaid H.264 HD IP bokse,
kogu nende HD projekt seisab (töötavate)bokside taga.
Ma spetsist ei leidnud seda sisenditki, kuhu DVB... saaks külge ühendada.renee kirjutas:seal on neil olnud ennegi fully compilant, aga pärast sees ainult 1 kindel tyner ja aint selleks saadki kasutada, nad tooodavad vast universaalseid lahendusijanz kirjutas:
Kaoni veebilehel on selle kohta vähe infot aga esilehel on järgmine lõik:
Fully DVB-T/S/C compliant
MPEG4 HD/H.264, MPEG-2
IPTV/VOD
Seega selle järgi kõlbab see nii Zoomi kui ka Elioni signaali vastuvõtma ja salvestama - eriti lahe.
Elioni tegelastega on minu kogemust mööda nii, et vastus oleneb sellest, kui tähtsa tegelase otsa sa end ühendada suudad. Klienditeenindajad ja muud väiksemad nagad ongi koolitatud pööbli virisemist pareerima.Paraku ei piisa neist enamikul kompetentsi asjalike ettepanekute väljaselekteerimiseks ja õigesse kohta edasi suunamiseks.mønster kirjutas:Nende oma foorumis küsimusele, miks nad HDMI väljundiga boxe ei paku, on küll vastus tulnud, et see oleks kallim ja rahval pole raha, et sellist boxi osta. IPTV arvutikaartide toetuse kohta ka analoogne vastus -kahe vastuvõtja tööshoidmine oleks kallim, aga oluline on teenuse odavus.dvbstats kirjutas:See on nüüd küll jama jutt.mønster kirjutas:... kuna eesti rahva enamus on vaene, siis ei ole veel plaanis parematele boxidele toetust pakkuma hakata.
Elion ostaks kohe konteineri täie töötavaid H.264 HD IP bokse,
kogu nende HD projekt seisab (töötavate)bokside taga.
Eks samamoodi on koolitatud "auru välja laskma" ka Starmani klienditeenendajad. Suhtumine meie telekomifirmadel on see, et saaks pööbli käest papi kätte ja teeniks nende arvel kasumit, nõudlikum ja targem TV vaataja on nende jaoks savi (liigsete probleemide allikas). Punkt.xxmen kirjutas:Elioni tegelastega on minu kogemust mööda nii, et vastus oleneb sellest, kui tähtsa tegelase otsa sa end ühendada suudad. Klienditeenindajad ja muud väiksemad nagad ongi koolitatud pööbli virisemist pareerima.Paraku ei piisa neist enamikul kompetentsi asjalike ettepanekute väljaselekteerimiseks ja õigesse kohta edasi suunamiseks.mønster kirjutas:Nende oma foorumis küsimusele, miks nad HDMI väljundiga boxe ei paku, on küll vastus tulnud, et see oleks kallim ja rahval pole raha, et sellist boxi osta. IPTV arvutikaartide toetuse kohta ka analoogne vastus -kahe vastuvõtja tööshoidmine oleks kallim, aga oluline on teenuse odavus.dvbstats kirjutas: See on nüüd küll jama jutt.
Elion ostaks kohe konteineri täie töötavaid H.264 HD IP bokse,
kogu nende HD projekt seisab (töötavate)bokside taga.
See ei ole mingi Eesti telekomifirmade eri-kiiks. Seda nimetatakse kapitalismiks.jyri403 kirjutas:Eks samamoodi on koolitatud "auru välja laskma" ka Starmani klienditeenendajad. Suhtumine meie telekomifirmadel on see, et saaks pööbli käest papi kätte ja teeniks nende arvel kasumit, nõudlikum ja targem TV vaataja on nende jaoks savi (liigsete probleemide allikas). Punkt.
Sigadus...mul pole sõnu...ma ju kirjutasin neile ja nad lubasid arvestada...roska kirjutas:Nüüd on siis Sideamet ametlikult Kohtla-Nõmmele andnud välja MUX1 jaoks kanali E33, samuti anti välja kanalid Narva jaoks, mis on samad, kui Kohtla-Nõmmel.
Põhjarannikul tuleb vähegi ilusa ilmaga Lahti 33 kanal lausa 100% Q-ga sisse,ei pea isegi antenni kuhugi suunama,iga suunaga töötab.Nüüd siis Eesti mux1 vastuvõtt ja Lahti YLE-d saavad olema mõlemad tuksis...

Levira võiks head tahet üles näidata ja taotleda veel ühte kanalit ja kasutada hoopis seda,näiteks 34,43,54,samuti soome analoogist jäid nüüd üle 24,26,35,36,41,49,55.Neid kõiki saab edukalt kasutada.33. kanalit aga sideameti loast hoolimata kasutusele mitte võtta.Milleks teha asja poolikult ja rääbakalt kui saab ka korralikult teha...nõukogude aeg peaks nagu möödas olema...
No vähemalt on nad millekski koolitatud... mõned inimesed pole siin ennast niigi palju koolitanud, et teaks, et see sõna on "teenindaja".jyri403 kirjutas:Eks samamoodi on koolitatud "auru välja laskma" ka Starmani klienditeenendajad.
Aga see selleks. Mul oli täna isiklik kontakt starmani mustaka klienditeenindajatega, sest mu zuumbox oli igasuguste trikkide järel üldse õhu kaudu bittide vastuvõtmise ära lõpetanud. See selleks, asju selleks tehaksegi, et nad lõpuks katki saaks minna, ega ma ei pahanda. Uue boksi sain kätte kah (mis töötab muide mitmest aspektist paremini kui eelmine, aga see on omaette teema). Aga seal sabas istununa ja paratamatult eelnevate klientide juttu pealt kuulanuna tahaks ma igatüht kaikaga taguda, kes julgeb starmani teenindajate kohta midagi pahasti öelda. Ma ei kujuta ette, millist sisemist hingerahu nõuab seal käiva klientuuriga rääkida sama viisakalt kell 1100 ja ka kell 1830. Saage aru, laiatarbekaup ja vastav klientuur. Minu hinnangul võiks sealt enamuse külastajaid kohe pehmendatud seintega ruumi hoiule viia. Niiet igasugused solvumised teemal, et klienditeenindaja ei saa sekunditega aru, et seekord on tal võimalus rääkida tehnikageeniuse ja arvamusliidriga, on minu meelest härjafekaal.
Selline väike märkus.
Igatahes kõlab väga lootustandvaltMartini kirjutas:No vähemalt on nad millekski koolitatud... mõned inimesed pole siin ennast niigi palju koolitanud, et teaks, et see sõna on "teenindaja".jyri403 kirjutas:Eks samamoodi on koolitatud "auru välja laskma" ka Starmani klienditeenendajad.
Aga see selleks. Mul oli täna isiklik kontakt starmani mustaka klienditeenindajatega, sest mu zuumbox oli igasuguste trikkide järel üldse õhu kaudu bittide vastuvõtmise ära lõpetanud. See selleks, asju selleks tehaksegi, et nad lõpuks katki saaks minna, ega ma ei pahanda. Uue boksi sain kätte kah (mis töötab muide mitmest aspektist paremini kui eelmine, aga see on omaette teema). Aga seal sabas istununa ja paratamatult eelnevate klientide juttu pealt kuulanuna tahaks ma igatüht kaikaga taguda, kes julgeb starmani teenindajate kohta midagi pahasti öelda. Ma ei kujuta ette, millist sisemist hingerahu nõuab seal käiva klientuuriga rääkida sama viisakalt kell 1100 ja ka kell 1830. Saage aru, laiatarbekaup ja vastav klientuur. Minu hinnangul võiks sealt enamuse külastajaid kohe pehmendatud seintega ruumi hoiule viia. Niiet igasugused solvumised teemal, et klienditeenindaja ei saa sekunditega aru, et seekord on tal võimalus rääkida tehnikageeniuse ja arvamusliidriga, on minu meelest härjafekaal.
Selline väike märkus.

Pean ikka enda zuumboksi ka näppu võtma ja vahetusse viima - 5V antennitoide töötab põhimõtteliselt paar sekundit ja siis lülitab end välja.
Aktiivantenni nii ei kasuta kuidagi

Aga mis need muud positiivsed aspektid on?
to Martini
sinu jutust jääb mulje, nagu klienditeenidaja ülesanne oleks ainult vaguralt klient ära kuulata. idee järgi, peaks teenindaja oskama ka vastavas valdkonnas, mida ta teenindab, ikka natuke kaasa rääkida, et kliendile ei jääks muljet, nagu ta suhteks automaatvastajaga, mis vaid kliendi mure ära kuulab ja üles tähendab. klientidelt ei saagi oodata, et nad tabaksid teenindusmüsteeriumi telgitaguseid, nemad ootavad lihtsalt oma probleemidele lahendust ja küsimustele vastuseid. see, kui teenindaja ei oska kliendiga ümber käia nii, et see suisa räuskama hakkab vms. on ikka otseselt teenusepakkuja puudujääk oma töötajate koolitamises. loomulikult esineb ka kretiine, kellega suhtlemine ei kätke endas midagi objektiivset, kuid teenindaja peab oskama ka selliste klientidega toime tulla !
sinu jutust jääb mulje, nagu klienditeenidaja ülesanne oleks ainult vaguralt klient ära kuulata. idee järgi, peaks teenindaja oskama ka vastavas valdkonnas, mida ta teenindab, ikka natuke kaasa rääkida, et kliendile ei jääks muljet, nagu ta suhteks automaatvastajaga, mis vaid kliendi mure ära kuulab ja üles tähendab. klientidelt ei saagi oodata, et nad tabaksid teenindusmüsteeriumi telgitaguseid, nemad ootavad lihtsalt oma probleemidele lahendust ja küsimustele vastuseid. see, kui teenindaja ei oska kliendiga ümber käia nii, et see suisa räuskama hakkab vms. on ikka otseselt teenusepakkuja puudujääk oma töötajate koolitamises. loomulikult esineb ka kretiine, kellega suhtlemine ei kätke endas midagi objektiivset, kuid teenindaja peab oskama ka selliste klientidega toime tulla !