Vabandust, otseselt teemasse mittepuutuv aga Viasati MÕTTEtegevust iseloomustav näide tänasest päevast. Helistas keegi (vist klienditeenindaja?)täna viasatist ja teatas, et mul leping läbi saanud! Ma ei jõudnud veel suudki lahti teha, et tema seisukoha osas kahtlust avaldada, kui tädi tegi "oi-jah, ee-ee, ää-ää" ja lõpetas kõne poole sõna pealt. Ei mingit vabandust, ega head aega! Ükskord, paar kuud tagasi, kui viasatiga telefoni teel suhtlesin (oli vist sama tädi) sai kokku lepitud, et tema helistab tagasi täpselt 7 päeva pärast. Loomulikult ei helistanud, sest neil kogu kliendibaas ja asjaajamine ruudulises kaustikus

Imestan siiralt, kui nad kõrgemat matemaatikat nõudvate numbrijadade töötlemisega hakkama saavad
