Probleemiks see et ei pääse välismaalt tähemehe kodukale.Saatsin neile järelepärimise,vastus järgmine:
Kahjuks meie kodulehele http://www.starman.ee ei saa ligi, välismaal olles. Olime sunitud ligipääsu sulgeda interneti rünnakute tõttu.
Loodan, et saite enda küsimusele piisava vastuse. Vajadusel saate täiendavat infot alltoodud kontaktidelt.Lugupidamisega
Julia Karpenko
AS Starman klienditeenindus
Klienditoe telefon: 1770
Faks: 677 9901
e-post: [email protected]
http://www.starman.ee/
Keelevead on küll arusaadavad aga kliendina tahaks olla kursis teenusepakkuja tegemistega.
Starmani koduleht
Päris hea...
- Ei saa http://www.starman.ee ligi!
- Kahjuks ei saa jah.Loodan, et saite enda küsimusele piisava vastuse. Vajadusel saate täiendavat infot http://www.starman.ee...


- Ei saa http://www.starman.ee ligi!
- Kahjuks ei saa jah.Loodan, et saite enda küsimusele piisava vastuse. Vajadusel saate täiendavat infot http://www.starman.ee...

Klienditeenindus
Positiivne kogemus antud asutuse klienditeenindajaga e-maili vahendusel, seega saab asju ja päringuid saata nende klienditeeninduse e-maili aadressile:
Minu saadetud kiri:
>>Pealkiri: Kodulehele ligipääs puudub
>>Sisu: Tere,
>>
>>Olen teie klient. Kuna elan Hollandis, ei pääse ma http://www.starman.ee
>>kodulehele, seega ei näe ma kas mu arved on makstud jne. Ilmselt on
>>väljaspoolt eestit ligipääs interneti saidile http://www.starman.ee keelatud.
>>Kuid interneti rünnakute aeg peaks juba ammu möödas olema, seega palun
>>avada interneti saidile ligipääs.
>>Klienditoe lühinumbrile ie ole samuti võimalik välismaalt helistada.
>>Minu IP aadress Hollandis: x
>>Aadress Eestis: x
>>
>>Lugupidamisega,
Ja vastus klienditeenindajalt:
Lugupeetud x
Täname Teid pöördumise eest!
Teie palve meie kodulehele kohta on edastatud vastava valdkonna spetsialistile.
Meie andmebaasi kohaselt on Teie arved praeguse hetke seisuga tasutud ning Teie
saldo on hetkel 0.- krooni. Samas seni, kuni ligipääs meie kodulehele ei ole veel
välismaal avatud, infot oma arvelduste kohta saate Te ka käesolevalt e-posti
aadressilt.
Lugupidamisega
x klienditeenindus
Minu saadetud kiri:
>>Pealkiri: Kodulehele ligipääs puudub
>>Sisu: Tere,
>>
>>Olen teie klient. Kuna elan Hollandis, ei pääse ma http://www.starman.ee
>>kodulehele, seega ei näe ma kas mu arved on makstud jne. Ilmselt on
>>väljaspoolt eestit ligipääs interneti saidile http://www.starman.ee keelatud.
>>Kuid interneti rünnakute aeg peaks juba ammu möödas olema, seega palun
>>avada interneti saidile ligipääs.
>>Klienditoe lühinumbrile ie ole samuti võimalik välismaalt helistada.
>>Minu IP aadress Hollandis: x
>>Aadress Eestis: x
>>
>>Lugupidamisega,
Ja vastus klienditeenindajalt:
Lugupeetud x
Täname Teid pöördumise eest!
Teie palve meie kodulehele kohta on edastatud vastava valdkonna spetsialistile.
Meie andmebaasi kohaselt on Teie arved praeguse hetke seisuga tasutud ning Teie
saldo on hetkel 0.- krooni. Samas seni, kuni ligipääs meie kodulehele ei ole veel
välismaal avatud, infot oma arvelduste kohta saate Te ka käesolevalt e-posti
aadressilt.
Lugupidamisega
x klienditeenindus