![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/err-olumpiamangude-otseulekandeta-jaab-kumned-tuhandeid-leibkondi-aga-teha-pole-midagi?id=78840668
indrekp kirjutas:Kui keegi oskaks neile vastu öelda, et kui klient maksab operaatorile ja operaator kanali tootjale, siis ei ole tegemist vabalt kättesaadava teenusega ja ülekandega, vaid reaalselt kliendi poolt tuleb raha anda selle ülekande nägemiseks.
Ei hakka delfisse ka seda kirjutama, küllap on keegi veel selle peale tulnud ja nii lihtsalt K2 sellest ei pääse.
seeru kirjutas:No seal uuringus oli sellest ka.
Kui see 12-20 aastane noor saab vanemaks, hakkab tööl käima, loob perekonna ja saab oma kodu, siis tekib sinna koju ka tavaline televiisor ja teleteenus.
indrekp kirjutas:seeru kirjutas:No seal uuringus oli sellest ka.
Kui see 12-20 aastane noor saab vanemaks, hakkab tööl käima, loob perekonna ja saab oma kodu, siis tekib sinna koju ka tavaline televiisor ja teleteenus.
Vale vastus. Lineaar televisiooni tarbimise vähenemisest võime siin surmani pajatada, ära ta ei kao aga mõned arvavad, et see võiks hoogu juurde saada, utoopia.
Tehnoloogiaajakirjanikud on juba aastaid ennustanud, et suure elutoateleri asemel kolib inimeste meediatarbimine väiksematele ekraanidele: telefonidesse, tahvlitesse ja arvutitesse. Hiljutised uuringud näitavad, et ehkki neil on ka oma osa, pole televisioon uudisteallika ning meelelahutajana kuhugi kadunud, vaid nõuab järjest enam tähelepanu.
...
Viimase kuue aasta arvestuses püstitas telerivaatamine mullu Eestis rekordi, selgub Kantar Emori teleauditooriumi uuringust. Keskmine Eesti elanik alates 4. eluaastast vaatas möödunud aastal telerit keskmiselt kolm tundi ja 54 minutit päevas, mida on kuus minutit rohkem kui 2015. aastal ja 18 minutit rohkem kui aastal 2013. Sealjuures pakub seda, mida rahvas vaadata tahab, kõige enam Kanal 2 – just selle osakaal oli kanalite arvestuses eelmisel aastal kõige suurem, koguni 15 protsenti telerivaatamise ajast.
...
2016. aastat iseloomustab mujal maailmas levinud tellitavate videoteenuste Eestisse jõudmine. Eelmise aasta alguses avas oma äri siin Netflix, lisandusid Viasat Play ja Fox Play, sel aastal lisandus Amazon Video, oma järelvaatamisteenust pakuvad niikuinii kõik suured kohalikud kanalid, kordusvaatamise võimalust pakuvad interneti- ja kaabeltelevisiooni operaatorid. Võiks arvata, et kõik need võimalused, mis pealegi kättesaadavad ka mobiilsetest nutiseadmetest, hammustavad magusa tüki reaalaja-TV vaadatavusest.
Kantar Emori uuring näitab, et see eeldus on vale, tellitavate videoteenuste osakaal on marginaalne, vaid 1–2 protsenti telerivaatamise ajast. Ka saadete järelvaatamine moodustab kogu vaatamisajast vaid üsna napi osa – keskmiselt vaid kaheksa ja pool minutit päevas ehk 3,7 protsenti.
...
Emori uuringud ei kinnita kartust, et inimesed eelistavad reklaamipauside vältimiseks saateid vaadata järelvaatamiseteenustest, kus saab reklaamid edasi kerida. Vastupidi, lineaarne televisioon ja erakanalitest just Kanal 2 võidavad tarbijaid juurde. Telereklaami müüki järelvaatamine ei kahanda, sest reklaamiandjad maksvad reaalsete vaatajakontaktide eest, ja teiseks, nagu eespool nimetatud, moodustab see telerivaatamisest väga väikese osa.
Teine levinud legend on see, et noored, eriti hilises teismeeas ja varastes kahekümnendates inimesed on televisiooni jaoks «kadunud hinged». Tõesti, vanuserühma 15–19 meediatarbimises on esikohal mobiiltelefonist sotsiaalmeedia jälgimine: keskmiselt kaks tundi ja 48 minutit ööpäevas. Aga juba vanuserühmas 20–29 on telerivaatamine ajamahukuselt esimene meediatarbimise vorm ning vanuse kasvades see ainult suureneb.
rait01 kirjutas:Lootan et kanal 2ja tv 3 näeb edasi hbb vahentusel lives etasi.
AnaloogTV kirjutas:Olgem ausad, kes neid olümpiamänge tänapäeval enam üldse niiväga vaatab (eriti telekast). Põhiliselt vaid ongi mingid spordimanjakid jäänud.
Lisaks siia juurde aina kukkuvad vaatajanumbrid erinevatel saadetel (hea kui need üldse üle 100k suvisel ajal enam küündivad ning ega kasvõi sügiselgi pole enam numbrid kaugeltki samad mis nad oli nii 10a tagasi).
Võtame või laulupeo/tantsupeo
1. XII NOORTE TANTSUPIDU "MINA JÄÄN" / ETV / 143 000
2. XII NOORTE LAULUPIDU "MINA JÄÄN" / ETV / 130 000
Vastavalt siis 143k ja 130k vaatajat vaid. Ning siinkohal on tegu veel niiöelda eriprojektiga mis toimub vaid iga x aasta tagant.
Näiteks kerime tagasi 8 aastat. Oli võsapets oma võsareporteriga. Stabiilselt nii 260-270 tuhat vaatajat iga krdi nädal.
Mõni ime siis, et kanalid ära tasuliseks lähevad kui keegi enam nii või teisiti ei vaata. Arvata on, et praegused numbrid kuskil 5-10a pärast võime veel 2-ga jagada (kui neid kanaleid enne juba kinni ei panda). Sorry patrioodid, aga ilmselgelt on live televisoon vanas mõttes suremas ja pigem vahitakse kasvõi kuskilt youtubest olümpiat kui telerist.
Ja tulge rääkima, et reklaami hulk on süüdi selles, et vaatajaid vähe. ETVs pole reklaami, kuid endiselt on numbrid madalamad kui muru. Ning võiks vabalt kihla vedada, et isegi kui TV3 ja K2 teha 100% reklaamivabaks, ei tõuseks need vaatajanumbrid suurt kuhugi, pigem jätkaks endiselt langemist.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 40 külalist